Vain niille, jotka ovat asiasta kiinostuneita.

  • Viestiketjun aloittaja "zxz"
  • Ensimmäinen viesti
Toki olen aina monistakin asioista kiinnostunut.
Tästäkin voi tulla varsin mielenkiintoista. Kaikki lisämielenkiinto ja yllätyksellisyys on ihan tervetullutta etenkin kun tuo joulukalenterikin uhkaa käydä kovin vähiin.

Raportoi tänne toki vaikka enemmänkin - ja vaikka kuvien kera - miten jouluostokset onnistui, ja miten tämä joulunaika muutenkin sujui, ja miitä siitä seurasi :xmas: jnpp.
 
Viimeksi muokattu:
"zxz"
Toki olen aina monistakin asioista kiinnostunut.
Tästäkin voi tulla varsin mielenkiintoista. Kaikki lisämielenkiinto ja yllätyksellisyys on ihan tervetullutta etenkin kun tuo joulukalenterikin uhkaa käydä kovin vähiin.

Raportoi tänne toki vaikka enemmänkin - ja vaikka kuvien kera - miten jouluostokset onnistui, ja miten tämä joulunaika muutenkin sujui, ja miitä siitä seurasi :xmas: jnpp.
Mun pitaa avata jouluostokseni ensin ja tutustua niiden sisaltoon ja ominaisuuksiin ja senjalkeen vasta voin raportoida lisaa. Ok?
 
Keittiönoita
[QUOTE="zxz";22728827]Viimeinkin loytyi sielunsisar[/QUOTE]
Mut mä kävin pitkäripaisessa jo lauantaina. Varmistin sen, että viinat ei lopu kesken. Vielä pitää varmaan hakea limsaa, koska lapsille pitää kuulemma antaa raitis joulu eikä ne sen vuoksi saa viiniä ruuan kanssa.
 
Penaalin teravin kyna
Kylla jouluna pitaisi olla itse tehdyt viinat, tuollaiset valmisviinat eivat ole mistaan kotoisin, toivottavasti edes tuumaat niita vahan kotokutoisemmiksi. Tuliko muuten tilille markkoja vai euroja?
 
[QUOTE="zxz";22728912]Mun pitaa avata jouluostokseni ensin ja tutustua niiden sisaltoon ja ominaisuuksiin ja senjalkeen vasta voin raportoida lisaa. Ok?[/QUOTE]

Tokihan sopii. Eiköhan kaikki tuo vain lisää sitä raporttien mielenkiintoisuutta!
 
"zxz"
[QUOTE="zxz";22728917]Rane , varmasti ostan ainaki yhden noita jouluaiheisia kuvia.[/QUOTE]

No, selvästikin kuitenkin olet jouluihmisiä. Joulu onkin valitettavasti mennyt vähän liian kaupalliseksi, joten ymmärrän kyllä siis tuon Penaalinkin Terävän kaupallisuutta kritikoivan kommentin.

Mutta kuten sanottu. Ei kaikilla aina ole niin hyvät mahdollisuudet toteuttaa sitä oikein perinteisintä joulua. Sinä sentään aiot parhaasi mukaan sovittautua perinteiseen joulun kuvastoon. On sekin jo jotain.
 
"zxz"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22728927:
Mut mä kävin pitkäripaisessa jo lauantaina. Varmistin sen, että viinat ei lopu kesken. Vielä pitää varmaan hakea limsaa, koska lapsille pitää kuulemma antaa raitis joulu eikä ne sen vuoksi saa viiniä ruuan kanssa.
Lemonadeista en oo nin kiinostunut , muuta mita sorttia teidan perheen juhlajuomat ovat tana jouluna
Itse aion ostaa Vodkaa yhdelle asiakkaalle ja vakoviinia toiselle kolmannelle vien St Remya pullon ja ehka olutta eri hallien porukoille.
Itselle eimitaan kun en oikeen oo viina miehia.

Ps. Ala sano "ranelle" etten osta itelle mitaan Ok.
 

Yhteistyössä