Valekuukautiset

Hei nyt kaipaillaan kokemuksia!
Ollaan nyt muutaman kuukauden ajan yritetty vauvaa, mutta mulla on vielä edellisen synnytyksen (10/19) ja imetyksen jäljiltä kierto sekaisin. Menkat alkaneet noin puoli vuotta sitten, ja pikkuhiljaa kierto vakiintunut siihen 31 päivään ja vuoto 4 päivää joista 3 ensimmäistä hyvin runsasta.
No nyt sitten yhtäkkiä kierto oli 25 päivää ja niukkaa vuotoa oli 2 päivän ajan. Sen verran vuotoa kuitenkin tuli että en kutsuisi tiputteluksi enkä ehkä usko kiinnittymisvuodoksi, mutta huomattavasti niukemmat kuin normaalisti.
Voisikohan tässä olla kyse jostain valekuukautisista tms, onko jollain muulla ollut vastaavaa?
Olen tilannut raskaustestejä netistä mutta ne ei ole vielä tulleet, joten en ole vielä päässyt testaamaan :)
 
Minulla ne oli semmoset että tuli kuukautisten aikaan aina semmonen runsas yksi hulahdus ja sitten vuoto hiipui saman tien… seuraavana päivänä saattoi tulla enää vaan niukasti jotain ruskeaa vuotoa. Istukka oli np-ultrassa osittain kohdunsuulla , en tiiä oliko sillä yhteyttä asiaan.
 

Yhteistyössä