Valkosolut koholla rv35, onko muilla ?

Kävin aamulla synnytystapa lääkärissä ja kun mulla on ollut lämpöä jo pitemmän aikaa niin otettiin verikokeet. No lääkäri äsken soitti ja sanoi että pitää mennä sairaalaan nyt heti tai huomen aamulla kun valkosolut kohonneet. Onko muita joilla olisi vastaavaa ja mitähän tämä tarkoittaa? Vauvalla kaikki oli ihanne arvoissa (napavirtaukset jne). Sanoi että sisätauti lääkäri tutkii ja kai gynen ylilääkärikin, meni vähän ohi koko puhelu kun niin säikähdin.....
 
hei..
Ei minulla nyt tässä raskaudessa ole koholla mutta aiemmassa oli..voi olla merkki alkavasta raskausmyrkytyksestä, tai muutenkin ne voi olla hieman koholla.Itselläni olivat hiukan koholla mutta lepäilyllä laskivat alas. Toki olin muutamaan otteeseen osastollakin niiden takia.Mutta hyvä vaan että ovat pyytäneet menemään sit sairaalaan jossa tilannetta seuraavat hyvin, ja tarvittaessa vauva leikataan jo aiemmin mikäli myrkytys kehittyy. Jaksuja ja älä turhaan murehdi ennakkoon, kyllä kaikki hyvin menee!!
 
Mulla ei löytynyt syytä leukkareiden kohoamiselle ja tulehdusarvotkin oli koholla mutta nyt siis kotona vaan seuraillaan lämpöä ja heti sitten lääkäriin jos kuumetta yli 38. Tiedoks vaan muille jos joku painii saman asian kanssa.
 

Yhteistyössä