valokynä..

Ei taida kuulua tänne tää kysymys yhtään, mutta kuka tietää että laitetaanko volokynää meikkivoiteen alle vai päälle???
Olen niin kyllästynyt mustiin silmän alusiin...
Kiitos jos joku vastaa!!!
 
Valoa
En ole juurikaan nyt käyttänyt, mutta meikkivoiteen alle luulisin. En tiedä mikä on oikea järjestys. Kokeile mikä näyttää hyvältä. Sillähän se selviää parhaiten.
 
Heippa,

Valokynää ei kannata käyttää mustien silmänalusten peittoon. Se vain korostaa niitä. Tulee ns. panda-efekti. Tummien silmänalusten peittoon sopii esim. Ben Nye'n blue neutralizer, joka todellakin toimii mulla. Mun silmänaluset ovat tummat saan mä riittävästi unta tai en. Voidetta levitetään siveltimellä ohuen ohut kerros ja kevyesti sivellen. Ostin tuon kosmetologilta ja se maksoi 32 eur. Purkki kestää vuosia kunhan vain ottaa siveltimen puukärjellä tarvitsemansa määrän voidetta käden päälle ja levittää siitä eikä ota suoraan siveltimellä purkista, jolloin voiteeseen menee ihon bakteereja ja rasvoja.

Niin ja valokynä laitetaan meikkivoiteen päälle. Mietin vain, että laitetaanko se myös puuterin päälle. En ole varma.
 
Heippa!!
Äskeisen tytön vastaama ohje Ben nyen blue neutralizerista varmasti myös hyvä mutta jos sulla tuo valokynä jo on (Ysl:n, Diorin tai Lumenen..joista itse suosin Yves Saint Laurentia) niin sitä voit lisätä juuri meikkivoiteen päälle ennen puuteria..itse olen vielä lisäillyt päivän mittaan puuterinkin päälle ja 'kiinnittänyt' vielä kevyesti (ei hinkkaamalla) puuterilla, kunhan huomoioit ensin että silmänaluset tuolla lisäämishetkellä ovat puhtaat eikä esim. ripsiväri tai luomiväri ole varissut.

Kaunista kevään jatkoa! :flower:
 
Heippa,

Mulla ainakin toimii kun taika tuo valokynä! Pitäisi saada äityispakkauksessakin ;) hihi

Mä taputtelen sitä ohuelti myös meikkivoiteen alle. Eli ihan pieniä määriä, jos tulee likaa niin näyttää tosi kököltä. Lisäksi pitää varoa että laittaa juuri niihin tummiin kohtiin, ei liian reunoille, jolloin voivat korostaa silmäpusseja!

Mulla kanssa YSL:n ja on kyllä tosi hyvä! Kysy vielä hyviä vinkkejä kosmetologilta tai mistä sitten ostan kynän, he osaavat hyvin neuvoa ja myös naistenlehdissä näkee usein vinkkejä valokynän käyttöön, ainakin Me Naiset -lehdessä on ollut..useastikin...

Kirkkaita katseita vaan!
 

Yhteistyössä