Valvotteko myöhään?

Valvotteko iltaisin myöhään sen jälkeen kun lapset menneet nukkumaan? Meillä on miehen kanssa vaikeuksia päästä ajoissa nukkumaan kun tuntuu että sitä vaan jumahtaa telkkarin ääreen tai koneelle tai ihan vaan juttelemaan kaikenlaista. Aamulla sitte väsyttää ja harmittaa kun ei koskaan pääse ajoissa nukkumaan. Jotenkin se hiljainen kahdenkeskeinen aika on niin vähissä, että sitä sitä sitte nauttii puoleenyöhön ennen kuin taas raaskii mennä nukkumaan. Onko muilla samanlaista ongelmaa?
 
Kyllä tulee valvottua vähintään yhteentoista,lähden kohta takaisin töihin mutta luulen että sama tahti on sittenkin. En vain raaski mennä nukkumaan enkä kyllä välttämättä saisi edes unta kovin aikaisin. En kuitenkaan koe sitä ongelmaksi...
 
well
nyt kun on lomaa siis miehellä on loma niin tulee valvottua 11-12 yöllä/illalla. mutta arkena kömmin lukemaan sänkyyn jo yhdeksältä ja unessa olen viimestää kymmeneltä. ja hyvä niin poika herää melkein joka aamu seitsemältä niin olen virkeä hoitamaa. mie kun tahdon olla kiukkunen kuin ampiainen jos en saa tarpeeksi unta, ei o kellään mukavaa sillon :ashamed:
 
Kesällä tulee valvottua puolilleöin. Aamulla ylös puoli yhdeksältä viimeistään. Aina on aamuisin silmät ristissä, mutta espresso auttaa kummasti =) Talvella nukahdan puoli kymmeneltä - kuten lapsetkin.
 
Näin se on, ei malttaisi unten maille mennä tarpeeksi ajoissa, kun ensin lapset on saatu petiin. Mulla on kuitenkin 23 sellainen raja, että seuraava päivä tuntuu liikaa jäsenissä, jos paljon myöhemmäksi menee. Mieshän tykkäis kyllä valvoa ja herääkin helpommin kuin minä, mutta mun vastuulla onkin aina olleet yöpoukkoilut.<br><br>
 
En valvo, en. Oon niin iltauninen että väsy iskee väkisinki... ei siis onnistu hereillä oli pitkään ilalla. Joskus harmittaa kun olis kiva kattoo joku elokuva, mut nukahdan vaikka istuvilleni. Nuorempana valvoin vaikka aamukuuteen ja nukuin pitkälle iltapäivään. Ei ooonistu enää =)
 
epsukepsu
Tehän meette vielä aikaisin nukkumaan! ;) Mulla tuppaa noi illat venähtämään yleensä 01-02:een, joskus 03:eenkin.. :whistle: Meillä kyllä muutenkin eletään vähän myöhäistä rytmiä kun lapsikin aika usein käy vasta klo 23 kieppeillä nukkumaan.. Sitten sitä "Omaa Aikaa" pitää saada viettää töllöä katsellen ja netissä roikkuen.. ja niin se sitten aina vaan venähtää melkoisen myöhäiseen :p Nyt on ollut pari päivää vähän rankkaa kun lapsi onkin herättänyt jo 7 kieppeillä, enkä ole sitten päässyt millään ylös sängystä.. :ashamed:
 
Kyllä mäkin valvon myöhään, vaihtelee illasta 23-02 välillä.. oon aika iltakukkuja. ja aamulla heräillään 8 pintaan.. monta kertaa kyllä päättänyt että tänään mennään ajoissa nukkuun, ja joo kun katon vikan kerran kelloo ni on 01.30.. :whistle:
 
viikolla tavoite olis mennä nukkumaan klo 22, sillä herään töihin viiden maissa. Useimmiten kello on jo 23 tai ylikin, meillä kun tuo jälkikasvu on yökyöpeleitä niin omakin nukkumaan meno pakosta venyy...
viikonloppuisin millon mitenkin tuon valvomisen kanssa, riippuu onko tv:ssa ohjelmaa tai muuta tekemistä, mutta aamulla heräilen sit 9-10
 
Meillä poika menee nukkumaan klo 20 maissa ja itse valvon pari tuntia sen jälkeen. Yleensä olen aina nukkumaan menossa klo 22 tai viimeistään klo 22.30. Poika kuitenkin herättää aamulla klo 6-7 välillä ja tarvitsen pitkät unet jaksaakseni!
 
Meillä poika 2vee kuukahtaa viim. klo22 ja vauva samoihin aikoihin,3kk.
Nyt on vaaville alkanut löytyä aika hyvin oma rytmi,se herää 02.45 ekan kerran tai 04.45 !! ja nukkuu sitten tonne seiskan pintaan. Eli,kun talossa on hiljaisuus,toiv. tiskikone on päällä,jään minä kattomaan telkkaria,eli siis nauhoituksia videolta,ja meen sitten nukkumaan tuossa klo 23.30 kieppeillä.Jotenkin se on vaan pakko,vaikka kuinka väsyttäis. Joskus on pakko olla vaan, ja miel. ihan yksin.
 
Minä menisin kyllä aikaisin nukkumaan, mutta tuntuu että aina on illalla vielä puuhaamista ja laittamista, lisäksi mieheni on todellinen iltavirkku, joka aina houkuttelee minua katsomaan elokuvaa tai seurustelemaan vaikka tavallaan haluaisin mennä nukkumaan. Tuntuu niin tylsältä sanoa, että mieluummin nukun kuin olen kanssasi, viinpä jään sitten valvomaan, ja aamulla väsyttää...
 
äitipäiti
Lasten kans ollaan viikot päineen,iskä arjen reissutöissä. Itellä työ kutsuu aamuisin aikaste,kello soi jo viideltä.
Siinä vielä mennessä vien lapsia päivähoitoon...

Nukkumaan mennään koko poppoo aika tarkalleen joka ilta kahdeksalta,pakko mennä että jaksaa joka päivä tehdä kymmenen tuntista työpäivää ja virkeänä huolehtia vielä yksin kodin ja lapset!!!.

Iltapäivälläkään ei ehdi silmiä ummistaa edes varttitunnin "päikkäreille".

Iltasatu luetaan kyllä aina enste vakiona ja sitten hyvän yön toivotusten jälkeen silmut kiinni jokainen!. :(
 
Mulla menee aikas myöhään, poika 4kk:tta ei valvota, mutta kun on ollut kipeenä särkyjä "iskiaksen" tapaista vaivaa niin se on valvottanut, menen nukkumaan tossa 2-3 aikaan aamu yöstä, miten sitä sitten saa nukutuksi \|O ja lääkkeet auttaa. Ja nukun uuden pätkän tossa 8-12 välillä kun mies katsoo, poikaa. Poika kun heräilee tossa 7; n aikaa.
T;Lotta
 
heemuli
Täällä tulee aina valvottua 01-03. Kun on saanut kaikki 5 lasta ainakin sänkyihin, niin sitten vasta alkaa mun "oikea työ", eli teen töitä kotonakin. Kuopus on vielä niin pieni, ettei aikaa työhön paneutumiselle ole ennenkuin ilta/yöaikaan. Päikkäriaika menee normikotihommissa.

Ja tuleehan sitä telkkaakin tuijotettua, usein tallennan 22.00 jälkeen alkavat ohjelmat, teen töitä välissä ja vasta sitten siirryn soffalle telsua tuijottamaan.

Myöhään (tai aikaiseen, miten vaan) menee, mutta onneksi tulen toimeen vähälläkin unella.
 
kukkerikuu
Joskus mut yleensä menen nukkumaan heti lasten jälkeen kun mun herätyskello soi jo ennen klo 6 aamulla (töihinmeno). Viikonloppuna pidempään valvotaan. Mies kyllä valvoo viikollakin kun herää vasta siinä 6.45 kun herätän lähtiessäni.
 
Olen ehdottomasti iltauninen, jos jaksaa edes 22.00 valvoo, se on jo myöhään, kun ei ollu töissä tuli joskus valvottuu myöhempään, mutta nyt kun pitää jaksaa töissä, meen nukkuu 21-22, ja kun oon aamuvirkku, niin välillä herään vkl:na jo ennen pikkuneitiä.
 

Yhteistyössä