vanha ihastus on eronnut ja nyt tapasimme vuosien jälkeen uudelleen.. uskallanko kertoa tunteistani?

  • Viestiketjun aloittaja "Karo"
  • Ensimmäinen viesti
"Karo"
mies on siis eronnut 1.5 vuotta sitten ja asuu nyt yksin omakotitalossa. oli naimisissa 4 vuotta ja akka lähti, ei lapsia, ei ollut ketään sen jälkeen.
olemme vanhoja ystäviä ja taas virittelemme ystävyyttämme uudelleen henkiin.
olemme olleet tekemisissä nyt 5 kk:tta ja tunteet roihahtivat ainakin minulla vuosien jälkeen uudelleen. miehestä en tiedä mutta hän oli jo nuorempana syvästi rakastunut minuun. meillä oli pientä juttua kunnes jouduin muuttamaan töiden takia kauas ulkomaille.. nyt olen taas takaisin ja rakastunut.

kannattaisko yrittää suhdetta?
 
"tiipii"
Jos olet itse vapaa, niin todellakin uskallat kertoa ja kantsii yrittää! Elämä on lyhyt, ei sitä kannata hassata miettimiällä, uskallanko/kehtaanko? Mutta JOS olet itse perheellinen, unohda koko juttu!
 
"vieras"
Jos olet itse vapaa, niin ilman muuta pitää yrittää, ja sitähän te siinä koko ajan jo teettekin.

Järkevinä ihmisinä rauhallisesti, omaan tahtiinne. Onnea teille.
 
"Karo"
[QUOTE="tiipii";26125867]Jos olet itse vapaa, niin todellakin uskallat kertoa ja kantsii yrittää! Elämä on lyhyt, ei sitä kannata hassata miettimiällä, uskallanko/kehtaanko? Mutta JOS olet itse perheellinen, unohda koko juttu![/QUOTE]

en ole perheellinen enkä ole ollut koskaan suhteessa. olen aina rakastanut tätä miestä.
 
"Karo"
[QUOTE="vieras";26125891]Jos olet itse vapaa, niin ilman muuta pitää yrittää, ja sitähän te siinä koko ajan jo teettekin.

Järkevinä ihmisinä rauhallisesti, omaan tahtiinne. Onnea teille.[/QUOTE]

Kiitos! :)
 
"Karo"
[QUOTE="vieras";26125999]Onkos hienokin omakotitalo? Jos on niin totta kai kannattaa yrittää päästä sinne asumaan. Muista, ei avioehtoa.[/QUOTE]

Onhan se aika uusi ja hieno sekä tilava. :) En ole miehen rahojen ja omaisuuden perään.
 

Yhteistyössä