Vanha rakkaus kiusaa miestäni..

Tässä sydän halki kaipailen mielipiteitä, miten palstalaiset olisivat toimineet vastaavassa tilanteessa..

Miehen kanssa ollaan seurusteltu 5kk, kuulostaa ehkä lyhyeltä ajalta mutta ollaan kuitenkin hyvin hitsauduttu jo perheeksi, mun 7kk ikäisen tytön kanssa. Ollaan käytännössä jo muutettu hänen luokseen asumaan. No nyt vappuna, herra ilmoitti et hänen vanha tyttöystävänsä jonka kanssa seurustellut aikoinaan melkein 10vuotta, haluaisi hänet takaisin. Ovat olleet kolme vuotta erossa. Sain lukea nämä viestit jotka tää ex oli lähettänyt ja muutenkin käytiin tosi avoin keskustelu. Mies sanoi että rakastaa edelleen tätä exää ja on rakastanut koko kolme vuotta. Sanoi pohtineensa asioita paljon ja rakastaa myös minua ja haluaisi minun kanssani jatkaa. Tuntuu kuitenkin kovin vaihtelevan hänen mielipiteensä. Lisäksi valehteli minulle vappuna että tämä ex soitti hänelle vaikka tosiasia oli että lähti itse hänelle soittamaan. Ex on myös suhteessa, ollut jo kaksi vuotta.Veemäisenä akkana otin ja soitin hänen poikaystävälleen joka on tuttuni. Hän oli hyvin järkyttynyt mutta sanoi että heillä on mennyt vähän aikaa huonosti ja on kyllä ihmetellyt sitä. Lisäksi minun mieheni sanoi että tämä ex on tehnyt hänelle näin jo kerran aikaisemminkin, hän on seurustellut jonkun muun kanssa ja ex on halunnut hänet takaisin ja kun on saanut ei häntä olekkaan enää kiinostanut. Viestit jotka luin olivat suorastaan röyhkeitä, nainen tietää että olemme suhteessa ja mukaan kuuluu myös pieni lapsi ja hän silti ehdottelee että tapaisivat esim mökillä ja voivatko alkaa olemaan uudestaan.. Ovat exän kanssa olleet erittäin paljon tekemisissä, aikaisemmin se vähän epäilytti, mutta nyt se TOSIAAN epäilyttää.

No ehkä tuo ei kuitenkaan ole tärkeää vaan se että en pysty yhtään luottamaan mieheen vaikkei hän periaatteessa ole tehnyt mitään pahaa. Lähdimme nyt tytön omaan kotiimme, koska hänen kanssaan en oikein pysty olemaan ja ajattelin antaa hänelle aikaa ajatella asioita jotta olisi varma mitä haluaa..Tuntuu vaan niin tuskaiselta ja pelottaa että jos se vanha suola kuitenkin janottaa enemmän. Hän lupasi että ilmoittaisi exälle etteivät he ole enää missään tekemisissä, muttei nyt kuitenkaan ole tehnyt sitäkään kun sanoo että niillä on nyt itselläkin niin paljon selvitettävää kun minä kerran soitin ja kerroin mikä on meininki. Tuntuu kuitenkin vaan selittelyltä ja oikeasti ei tiedä haluaako olla erossa tästä exästään..

Mitä miun ois pitäny tehdä, oliko tää pakeneminen pahasta? Ja voinko koskaan enää luottaa häneen? Vai ylireagoinko kenties? Olisi niin helppoa vaan unohtaa koko asia ja jatkaa kuten ennenkin kun kerran sanoo että minun kanssani haluaa olla. Huokaus... :ashamed:
 
Ei sitä miestä ole sulle tarkoitettu jos jonkun toisen valitsee.. Kyllähän tuo toiseksi jääminen aina kirpaisee, mutta aika varmasti sulle on jotain parempaa tarjolla tulevaisuudessa.. Vai millaista olisi elää miehen kanssa jonka tietäisi haikailleen toisen perään. Mä en pystyis..
 
Nyt oli pakko alkaa kysyyn, että mitä sulle tällä hetkellä kuuluu?
Toi sun tilanne kuulosti erittäin tutulta. Ei sillä, että itse olisin kokenut saman mutta olen erittäin läheltä seurannut samanlaista touhua. Mun sisko seurusteli vuosia saman miehen kanssa, mut hommassa vaan joku ei oikein natsannut ja loppujen lopuks ne sit miehen aloitteesta eros. Siskollani oli silloin tosi vaikeaa, eikä meinannut päästä millään asian yli. Käytiin tosi syvällisiäkin keskusteluja asiasta ja mä olin välillä tosi huolissani siskoni jaksamisesta. Miehestä ei kuulunut mitään pitkään aikaan, mut heti kun siskoni sai elämänsä järjestykseen ja aloitti seurustelun, ex alkoi laitella viestejä ja soitella. Siskoni oli tosissaan rakastanut sitä exää ja alkoihan se heti elätellä toiveita... vaikka yritti kuinka puhua "järkeä". (Tiedän kyllä että rakastuneelle on ihan turha yrittää esittää järkisyitä.)

Niinhän siinä sit kävi, että ne meni uudestaan yhteen mut heti samantien alkoi homma taas tökkiä. Eihän sitä suhdetta kauan taas kestänyt ja ne eros. Taas alotettiin alusta ja kun siskoni aloitti uuden suhteen, taas sama homma. Jotenkin ajattelin, että onks sillä miehellä joku ongelma kun se ei halunnut olla mun siskon kans, mut sit se ei halunnut et se ois muidenkaan kanssa. Pari suhdetta siskolta meni mönkään tän asian kans. Kunnes se tapas nykyisen miehensä. Ex yritti aloittaa taas saman homman mut sisko ei enää vastannut sen viesteihin eikä soittoihin. Jonkun ajan kuluttua yhteydenotot loppu, kai se tajus jättää rauhaan.

Kuulostaa vähän siltä että sillä sun miehen exällä on samanlainen "riippuvuussuhde"..
Tsemppiä sulle!
 

Yhteistyössä