Vanhako!!??

Juuri plussannut mamma 37v on aivan hämillään tilanteesta ja hetken päästä niiiiin onnellinen. Välillä tuntuu että oon jo liian vanha tähän hommaan :/ ...lapsia on ennestään 6..ikähaitari 5-21. Vauvakuumetta kylläkin potenut koko talven ja nyt se "napsahti" ykskaks yllättäen. En edellisten raskausaikojen kohdalla muista tunteneeni tällaista mylläkkää...onko se vaan tää ikä mikä meinaa kriiseillä...jaksanko enää yms..? Voih...kertokaahan jotain omia kokemuksia...ja mielipidettä iästä...37v<--vanha??? =O
 
Täällä vauvakuumeileva ikätoveri! - tai no, täytän 37 lokakuussa :) Esikoinen syntyi ollessani 33 ja nyt tosiaan toista haaveilen.

En koe vielä olevani liian vanha, vaikka toki välillä sitä vertaakin itseään nuoriin äiteihin. Ystävättärenikin synnytti nyt keväällä toisen lapsensa 39-vuotiaana. Uskon, ettei jaksaminen ole iästä kiinni ja on turha tuijottaa kertyneitä vuosia.

Onnea!
 
Vauva haaveita on minullakin, vaikka vannoin että ei enää koskaan. Lapsemme ovat nyt 13 ja 15 vuotiaita ja minä olen 37.
Kierukan otin pois viime keskiviikkona ja nyt vain odotellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Kierukka oli minulla 13 vuotta, kaksi viimeistä hormoonikierukoita. Kuukautisia minulla ei ollut Mirenan aikana ollenkaan joten en yhtään tiedä missä mennään. Kierukan poistoa seuraavina parina päivänä oli minimaalista ruskeaa vuotoa, tyhjennysvuoto ehkä?
 

Yhteistyössä