Vanhempien tupakointi

  • Viestiketjun aloittaja kommentti tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
kommentti tämäkin
Pahaa tekee katsoa, kun jotkut vanhemmat työntävät lastenvaunuja rööki käryten. Kun olin lapsi, polttivat molemmat vanhempani, niin, että aina silmät punoittivat ja nokka vuoti ja yskitti koko ajan. Kärsin vanhempieni tupakoinnista todella paljon.
Tilanteisiin ei oikein voi puuttua, koska 'se on jokaisen oma asia...' Vai onko?
 
Olipas äreä kommentti - taisi vastaajalla olla huono omatunto. Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi ja siihen liittyvät terveyshaittavaikutukset kuuluvat hyvinkin tämän alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
 
Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
 
Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
 
Oho - taisi vastaajalla olla huono omatunto... Kyllä minusta lasten passiivinen tupakointi kuuluu hyvinkin tämän otsikon alle. Itse koetan kyllä välttää lasteni altistamista tupakansavulle.
 

Yhteistyössä