Vanheneminen mies><nainen

Antakee armoa!!!

Olen eronnut n. 2vuotta sitten. Tänään hyrähti ensimmäisen kerran, kun näin kaupassa miehen. Takaapäin näin ja huomasin hänen olevan hyvän mallinen ja liikkuvan tietyllä tavalla (minun makuuni). Hmm.. Veri nais, sanoo vois.

Ikäväkseni hän kääntyi niin, että näin myös kasvot... Kukapa se muu kuin entinen OPOni, johon minulla kieltämättä oli aikanaan jonkinasteinen ihastuskin. Tyyppi on tänäpäivänä n.70-v. Täytyy myöntää, että hyvin oli säilynyt, mutta kuitenkin.. EPÄREILUA!!!

Miksi miehet voivat ikääntyä niin mahtavasti, mutta naiset eivät? Parhaalla tahdollanikaan en voi sanoa, että olisin tavannut seksikkään 70-v. naisen. Hyvännäköisiä kyllä, seksikkäitä en.

Ehkä tämä on kohtuullisen selkeä merkki yläkerrasta: äkkiä jotain sutinaa mullen ?
:snotty: :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä olen kyllä nähnyt kauniisti vanhentuneita ja seksikkäitä naisiakin =)
Kiva, että näinkin =) Itse olen nähnyt kyllä kauniita ja kauniisti vanhentuneita 70-kymppisiä naisia, mutta se hyvännäköisyys on jotain ihan muuta kuin seksikkyys.. Äääh.. miten minä tämän selittäisin.. Nuorisolta olen kuullut joskus termin: pantavan näköinen. Tästä puhun. Kyseisen herran mukaan olisin ehkä voinut lähteä helpostikin esim baarista, mutta yhtään sellaista naista en ole tavannut, jonka joku n. 40-v nuorempi veisi kotiin... :ashamed:

MUOKS
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä olen kyllä nähnyt kauniisti vanhentuneita ja seksikkäitä naisiakin =)
Niin minäkin, itsestään huolta pitäviä, jopa oma tätini 82v, hieman kyllä pyöreähkö ja aina vieläkin hiukset laittaa ja pukeutuu kivasti.
Olen hänen näköisensä ja oloinsensa, jos hengissä pysyn olen varmasti samanlainen.
Ja monia ,muitakin vieraita. Jos vielä hyvät geenit ettei juuri ryppyjä tule niin a'vot!
 
Olen kieltämättä aina pitänyt vanhemmista miehistä, mutten tähän mennessä vielä vanhuksista kuitenkaan...

Ehkä minä olen vain niin lapsellinen kuitenkin, etten ajattele vanhuksia(~70) seksuaalisina olentoina, enkä ole koskaan... ääänh...

Tämä nyt vain häiritsee hiukan ja tuo mies pyörii mielessä kaikesta huolimatta. :ashamed:
 
viiden äiti
Anteeksi kamalasti kuinka se noin monta kertaa tuli ja karkasi.
Tarkoitus oli vielä jatkaa kun kerran aloin seurustella 14v nuoremman kanssa, ei meistä eroa huomannut. Kun sain iän tietää minua vaivasi niin että oli lopetettava.
 
Juu. Minä olen ~30, joten siitä tämä "haittaaminen". Mun ihastuskohteeni ovat vain kovin harvassa. Miksei tuollaisia miehiä ole tehty suunnilleen yht'aikaa mun kanssani? :whistle: Huumori tässä kuitenkin mukana, mutta häiritsee, että jäi häiritsemään..
 

Yhteistyössä