Vanhin tietämäsi lapsi jota on imetetty?

k
Tuttava imetti 6-vuotiasta. Poika kävi aina välillä nostelemassa äidin paidan helmaa, kun he olivat meillä kyläilemässä, mutta ei äiti kuitenkaan meillä imettänyt. Lupasi kotona antaa tissiä.
 
YÖK
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Tuttava imetti 6-vuotiasta. Poika kävi aina välillä nostelemassa äidin paidan helmaa, kun he olivat meillä kyläilemässä, mutta ei äiti kuitenkaan meillä imettänyt. Lupasi kotona antaa tissiä.
Hyi, sairasta!!!!
 
g
5-6v oli serkku kun oli äitinsä tississä vielä kii. en tiedä kuinka pitkään sitten loppujen lopuks teki sitä... ja tuli kieroon kasvanu poika, istui linnassa taposta. varmasti tuon imetyksen syy!
 
-_-
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Tuttava imetti 6-vuotiasta. Poika kävi aina välillä nostelemassa äidin paidan helmaa, kun he olivat meillä kyläilemässä, mutta ei äiti kuitenkaan meillä imettänyt. Lupasi kotona antaa tissiä.
Hyi. Kuulostaa pedofilialta!

Vanhin kenet itse oon nähny ja tiedän oli 4vee. Sekin meni jo yli mun ymmärrykseni. Yhh.
 
Eihän siitä sinänsä haittaa ole vaikka imettäisi pidempään. Enempi tulee se "muut pitävät tätä erittäin outona" -tilanne =) Itse en ole pitkään imetyksen puolella, enempi suositusten puolella, eli että täysimetys 6kk asti ja osittainen imetys 1v asti.

Ongelma Suomessa on, että tuota täysimetystä harvemmin äidit jatkaa edes siihen 6kk ikään asti :|
 

Yhteistyössä