Vanhojenpäiväpuvusta..

  • Viestiketjun aloittaja Murkkujen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Murkkujen äiti
Ostaisitteko jo nyt ensi vuotta varten, kun ovat hyvässä alennuksessa? Ihania pukuja, siis uusia, olisi nyt kohtuu hinnoilla myynnissä. Mallit tietysti muuttuvat taas ensi kaudeksi, mutta tuskin niin paljon. Mietittiin vaan tytön kanssa että muuttuuko mielikin, vaikka nyt yksi mekko tuntuisi erityisen kivalta..?
 
ähis
Kyllä ostaisin, siihen pitää sitten tyytyä ensi vuonna. Mutta kantsii varmistaa että saumanvaraa on tarpeeksi, pituutta ja painoa voi nimittäin kertyä vuoden aikana.
 
zee
Ostaisin. Mun tytöt käyttivät samaa pukua, nuorempi siis kaksi vuotta vanhaa pukua. Ei se erottunut mitenkään uudemmista puvuista, koska ei ne mallit olleet ehtineet muuttua mun mielestä yhtään.
 
Murkkujen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ähis;25750094:
Kyllä ostaisin, siihen pitää sitten tyytyä ensi vuonna. Mutta kantsii varmistaa että saumanvaraa on tarpeeksi, pituutta ja painoa voi nimittäin kertyä vuoden aikana.
Näytti olevan jonkin verran säätämisen varaa. Muutenkaan en ole niin huolissani noista mitoista, kasvanut ei ole enää pariin vuoteen ja urheilijana noudattaa niin säännöllistä ja terveellistä ruokavaliota että paino ei heittele. Tuommoinen nuori ja nätti, näyttäisi hyvältä varmaan jätesäkissäkin:).
Kiitos mielipiteistä, näin me vähän ajateltiinkin tehdä!
 
"noh"
Jos myös tytön mielestä löytyisi alesta mieluinen puku, niin tottakai ostaisin. Vuoden aikana voi tietysti maku muuttua, mutta sitten voi aikuisena vedota siihen, että hän on itse puvun halunnut.
 
Murkkujen äiti
[QUOTE="noh";25750203]Jos myös tytön mielestä löytyisi alesta mieluinen puku, niin tottakai ostaisin. Vuoden aikana voi tietysti maku muuttua, mutta sitten voi aikuisena vedota siihen, että hän on itse puvun halunnut.[/QUOTE]

Yksi erityisen ihana puku olisi nyt kierroksessa, hintaa alle puolet "normaalihinnasta", joten rahaa jäisi hyvin alushameeseen, kenkiin, laukkuun, kampaajalle ja huokaus...mihin sitä nyt nyt meneekin. Jotkut olivat kuulemma käyneet suihkurusketuksessakin. Onneksi tämä oma tyttö on enemmän luomulinjan kannattaja, meikki ja kampaaja riittävät:).
 

Yhteistyössä