Vantaalaiset äidit/odottajat!

  • Viestiketjun aloittaja Blackdragon
  • Ensimmäinen viesti
Blackdragon
Mä tuossa olen huomannut, että Vantaalaiset äidit/odottajat ei ole taitanut järjestää tapaamisia. Kahvitteluja, vaunutteluja yms... Itse olen muuttamassa Vantaan Tikkurilaan ja ajattelin kysellä olisiko täällä äitejä/odottajia, joilla olisi kiinnostusta tapailla välillä? Saa olla myös muualta pk-seudalta, kunhan pääsee kulkemaan Vantaalle. Mä olen siis 22wee ja odotan meidän esikoisia. Tuplapakkauksen la on elokuussa. Tikkurilaan ollaan muuttamassa nyt Huhtikuun lopussa.

 
Kuukernuppi
Täällä yks hulivili perhe koivukylästä :wave: poika 5vee ja tyttö 8kk nii ja olis tosissaan kiva jos tänne vantaallekkii järjestettäis jonkun näköinen tapaaminen =)

 
Blackdragon
Tota mulle voisi laittaa mailia, ja mä voisin kun muutan järjestää jonkun näköistä tapaamista? Jossakin kahvilassa yms.. voisi alussa tavata ja miettiä jatkoa, välillä voisi käydä vaunuttelemassa ja välillä jonkun kotona kahvilla. Mutta laittakaa mailia kaisuliini82@netti.fi
 
Mimmi81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2005 klo 13:45 Hoh hoijaa kirjoitti:
Täällä Äiti 23 vee ja pojat 1v8kk ja 2kk, Havukoskelta!!
Mahdammekohan tuntee toisemme :) ?!? Me liikuskellaan aika paljo kaksostenvaunujen kans ulkosalla. Ehkäpä ollaan saatettu joskus törmätä vaikka jossain leikkipuistossa toisiimme =)
 
Hoh hoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 13:46 Mimmi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2005 klo 13:45 Hoh hoijaa kirjoitti:
Täällä Äiti 23 vee ja pojat 1v8kk ja 2kk, Havukoskelta!!
Mahdammekohan tuntee toisemme :) ?!? Me liikuskellaan aika paljo kaksostenvaunujen kans ulkosalla. Ehkäpä ollaan saatettu joskus törmätä vaikka jossain leikkipuistossa toisiimme =)
Voi olla että ollaan törmätty! Aika usein jos ollaan ulkona niin ollaan puistossa!! :) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2005 klo 13:40 peukka83 kirjoitti:
Täällä on Pakkalasta puoli vuotiaan pojan äiti!!! Tuo tapaamis juttu ois hyvä idea, mä ainaki oon tosi paljon kotona... ois kiva saada jotain muuta hommaa!!!
Keskiviikkoisin on Lautamiehentie 9:ssä MLL:n perhekahvila klo 9.30-12. Itekkin oon pari kertaa käynyt... :D
 

Yhteistyössä