Vantaalaiset mammat hohooi!!

  • Viestiketjun aloittaja Kuukernuppi
  • Ensimmäinen viesti
Kuukernuppi
Täällä olis 21vuotias -00 pojan ja -04 tytön äippä vailla seuraa... olis mukava saada pojalle leikkikaveri ja ihan kahvittelu ja käppäily seuraa...koivukylässä asustellaan :wave: pikkasen kauempaakin saa olla bussit kulkee ja autolla pääsee silloin ku se on minun eikä ton ukon käytössä =)

 
Me just muutetaan pois täältä Havukoskelta. Mutta käypäs Rekolan kirkolla torstaina (9.30) tai Asolan seurakuntatalolla (sama aika) perhepiirissä, siellä käy paljon oikein mukavia äitejä ja varmasti löytyy seuraa. Koivukylän Kytötuvalla myös kaikenlaista ohjelmaa ja paljon äitejä lapsineen! :)
 
Kuukernuppi
Täyttyypä joskus kävästä kirkolla.. siellä kytötuvassa harvemmin nykyään on törmänny äippiin ni siellä en ookkaa aikoihin taas käyny mutta kiitti vinkistä =) :flower:
 
Olen kylläkin Helsingistä.. Ihan Vantaan rajalta. Kaipaan minäkin juttu-, kahvi- ja tapailuseuraa. Alkaa seinät kaatumaan kotona niskaan. Olen 23-vuotias ja tyttö 09/04. Avokkikin kuuluu perheeseen. Mailaile vaikka jos haluat.. weera_81@hotmail.com
 
äitykkä83
joo täällä on äippä22wee ja poika 3kk keravalta eli aikasta läheltä. koivukylä on tuttua seutua kun anoppi sattuu asumaan havukoskella ja joskus on tullut kamujen kaa oltuu siellä aika paljon seinät kaatuu kans niskaan kotona kun ei oo oikee juttu seuraa ku avopuoliso on päivät duunissa .
mailaile heidin_oma@jippii.fi
 
Moi! Täällä ois äiti 26v., poika 12/02 ja tyttö 5/04. Asumme Korsossa ja lähiympäristöstä olis kiva saada muitakin äitikavereita. Jos kiinnostaa, kirjoittaa voi meiliä os: milla_magia_78@yahoo.com
 
Moi "äiskä"! En ole kummassakaan paikassa käynyt. Monesti kyllä meinanut sinne MLL:n kerhoon mennä, se kun on tuossa n. 500m:n päässä. Jotenkin vaan on aina jäänyt lähtemättä. Kirjoita ihmeessä mulle sähköpostia tohon ylempänä olevaan osoiteeseen. Voitais sit joskus tavata. Ja muutkin lähistöllä (esim. Koivukylässä) asuvat kirjoitelkaa!
 

Yhteistyössä