Vantaalta ystävää

  • Viestiketjun aloittaja dallaspulla
  • Ensimmäinen viesti
dallaspulla
Heipä hei!

Kaipaisin uutta ystävää mieluiten Vantaan seudulta. Minulla on puolitoista vuotias esikoinen ja toinen lapseni syntyy kesällä.
Olisi mukava harrastaa, kyläillä, leffailla, leikkipuistolla uuden tuttavuuden kanssa ja ystävystyä.

Laitahan meiliä: murmeli771@luukku.com
 
Liskotyttö
Heipä hei kaikki! Minäkin asustelen täällä Vantaalla (Jokiniemessä) ja mielelläni haluaisin uusia vauva intoisia kavereita! Olen 22 vuotta ja haaveilemme ensimmäisestä vaavelista avomieheni kanssa.. Olis ihanaa saada juttu seuraa.. kahvi kupposen äärelle tai muuten vaan saada yhdessä toisen kanssa hössöttää vauva juttuja.. :)
Kirjoitelkaa ihmeessä!
T. Tiina
tiinaelonen@hotmail.com
 
Täällä Korsosta äiti 26v. ja perheeseen kuuluu myös poika 2v. ja tyttö 8kk sekä iskä ja koira. Kavereita kaipailen lähistöltä, koska päivät tulee oltua lähinnä lasten kanssa. Olisi kiva saada juttuseuraa jne.
Kirjoitella voi os: piqlet78@yahoo.com
 
Heippa!

Täällä olisi äiti joka täyttää ensi viikolla 26v. ja tytöt kohta 3v. ja toinen 11kk. asustellaan Korson Metsolassa. Kaipaillaan täältäpäin lenkki- ja leikkkiseuraa, jutustelukaveria jne. Minulle voi kirjoittaa suoraan piia.myyrylainen@kolumbus.fi kun harvemmin käyn täällä lukemassa näitä ilmoituksia.
 

Yhteistyössä