Vapputori Tampereella???

  • Viestiketjun aloittaja milou
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
eikö vapputori oo aina vappuna? tosin viime vuonna oli myös vappuaattona keskustorilla myyjiä.
Eikös se oo aattona ja vapunpäivänä, tai on ainakin ollu niin kauan kuin mä muistan (eli jostain 80- luvulta asti) eli jos viime vuonna oli aattona niin ei se ollut mikään poikkeus. Tarkkoja kellon aikoja en muista.
 
No on on, aattona ja päivänä. Ja jonkinlaisena myös Laukontorilla ja Pyynikintorilla, mutta Laukontorin "vapputori" oli ainakin viime vuonna muutama pallonmyyjä. Ja tosiaan teekkarikaste on klo 13 vappupäivänä.
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
eikö vapputori oo aina vappuna? tosin viime vuonna oli myös vappuaattona keskustorilla myyjiä.
Eikös se oo aattona ja vapunpäivänä, tai on ainakin ollu niin kauan kuin mä muistan (eli jostain 80- luvulta asti) eli jos viime vuonna oli aattona niin ei se ollut mikään poikkeus. Tarkkoja kellon aikoja en muista.
no anteeksi virheeni. en sattumoisin ole tampereelta kotoisin, joten en voi tietää mitä on tapahtunut tampereella 20 vuotta sitten
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
eikö vapputori oo aina vappuna? tosin viime vuonna oli myös vappuaattona keskustorilla myyjiä.
Eikös se oo aattona ja vapunpäivänä, tai on ainakin ollu niin kauan kuin mä muistan (eli jostain 80- luvulta asti) eli jos viime vuonna oli aattona niin ei se ollut mikään poikkeus. Tarkkoja kellon aikoja en muista.
no anteeksi virheeni. en sattumoisin ole tampereelta kotoisin, joten en voi tietää mitä on tapahtunut tampereella 20 vuotta sitten
20v sitten ja joka vuosi edelleenkin...

Anteeks että tarkensin.
 

Yhteistyössä