varattu mies

  • Viestiketjun aloittaja niin väärin mutta kuitenkin
  • Ensimmäinen viesti
niin väärin mutta kuitenkin
En vaan voinu sille mitään. Rakastuin varattuun mieheen. Mitään ei kummemmin ole vielä tapahtunut. Tapasin tän miehen (sanotaan nyt vaik Ossiks) broidini harkoissa. Oltiin siellä vaan hengailemassa kavereiden kanssa. Tää mies on siis niin ihana. Juteltiin muutaman kerran oli aluks tosi ujo omalla ihanalla tavallaan. En voi pysyä poissa enää veljeni harkoista!!! Sain kuulla että on varattu ja on muutama lapsikin.
Käytiin kerran mäkkärissä kahvilla pikaisesti ja oli tosi ihanaa. Joutu aika nopeasti kyl lähtee siit sit kotiin kun aikasin töihin meno ja lapsi kipeenä kotona.
En välitä mitä muut sanoo, jos meistä jotakin tulee niin saa tulla! Mua ei kiinnosta vaik on varattu! Olen sen vaimonkin joskus pikaisesti nähnyt mäkkärin drive-innissä. Ei mikään hyvännäkönen tosiaankaan ja kavereilt kuulin et on pettänyt tätä miestä. Ei ihme et mies kiinnostuu muista!!!!En siis kaipaa todellakaa mitää saarnaa mut mun mielestä se mies todellaki ansaitsee parempaa!!!!!!!
 
"minäminä"
ehkä mies ansaitsee parempaa kuin nuoren haukan, joka pyydystää lapsilta isää ylevillä mielin, koska on niin kiva kokea olevansa parempi ihminen kuin heidän äitinsä? Oletko kenties äitillesi katkera jostain, kun tuollainen on niin palkitsevaa?

Oletkos miettinyt, mitä ne lapset ansaitsevat? Itsetehostusta rakkaudeksi kuvittelevan itsekeskeisen äitipuolen, joka aivan taatusti alkaa kilpailla heidänkin kanssaan sitten kun heidän äitinsä on ensin onnistuttu sivuuttamaan?
 
haukka(:D)
[QUOTE="minäminä";25651161]ehkä mies ansaitsee parempaa kuin nuoren haukan, joka pyydystää lapsilta isää ylevillä mielin, koska on niin kiva kokea olevansa parempi ihminen kuin heidän äitinsä? Oletko kenties äitillesi katkera jostain, kun tuollainen on niin palkitsevaa?

Oletkos miettinyt, mitä ne lapset ansaitsevat? Itsetehostusta rakkaudeksi kuvittelevan itsekeskeisen äitipuolen, joka aivan taatusti alkaa kilpailla heidänkin kanssaan sitten kun heidän äitinsä on ensin onnistuttu sivuuttamaan?[/QUOTE]

no ei todellakaan ole mun vika jos mies on kiinnostunu!!! Kyl suhtees pitää olla jotai vikaa jos mies kiinnostuu muista naisista. Tuskin lapsilla on hyvä olla suhteessa missä eletään jossai kulississa!!!
 
"minä"
Mulla on jostain syysä sellainen sydän etten raaski yrittää mitään perheellisen miehen kanssa. Lapset on kuitenkin viattomia enkä halua olla sotkeentumassa vanhempiensa eroon tuolla tavalla. Eri asia sitten jos pari eroaa muusta syystä.
Suurin osa kai kuitenkin laittaa oman onnensa kenen tahansa edelle.

Muista, että lapset tulevat todennäköisesti olemaan miehelle aina sinua tärkeämpiä ja ex-vaimo tulee olemaan lasten vuoksi myös tavallaan aina kuvioissa.

Mitä tulee kuulopuheisiin vaimon petturuudesta, kannattaako sne varaan rakentaa omaatuntoaan?

Ja huomio naisen ulkonäöstä on hiukan huvittava. Trakoitatko, että jos hän olisikin sinun mielestäsi ollut kaunis niin olisit jättänyt asian sikseen? :D Et usko, että mies olisi valinnut vaimon jonka ulkonäkö miellyttää? Ehkä se nainen on jopa pakottanut ukon naimisiin ja lisääntymään, silloinhan sinun on ehdottomasti päästettävä sellainen mies vapaaksi. Mutta eikö sellainen mies ole vähän munaton? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: petite
piponen
Alkuperäinen kirjoittaja niin väärin mutta kuitenkin;25651043:
En vaan voinu sille mitään. Rakastuin varattuun mieheen.
Käytiin kerran mäkkärissä kahvilla pikaisesti ja oli tosi ihanaa. Joutu aika nopeasti kyl lähtee siit sit kotiin kun aikasin töihin meno ja lapsi kipeenä kotona.
En välitä mitä muut sanoo, jos meistä jotakin tulee niin saa tulla! Mua ei kiinnosta vaik on varattu! Olen sen vaimonkin joskus pikaisesti nähnyt mäkkärin drive-innissä. Ei mikään hyvännäkönen tosiaankaan ja kavereilt kuulin et on pettänyt tätä miestä. Ei ihme et mies kiinnostuu muista!!!!En siis kaipaa todellakaa mitää saarnaa mut mun mielestä se mies todellaki ansaitsee parempaa!!!!!!!
Eikö vaan? Eikö olekin ihanaa fantasioida ja melkein elää sitä totena. Sitten joskus rippikoulun jälkeen mäkkärissä istuskellessa voi muistella miten oli ihan kuin olisi ollut rakkaan kanssa big-macillä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja niin väärin mutta kuitenkin;25651043:
En vaan voinu sille mitään. Rakastuin varattuun mieheen. Mitään ei kummemmin ole vielä tapahtunut. Tapasin tän miehen (sanotaan nyt vaik Ossiks) broidini harkoissa. Oltiin siellä vaan hengailemassa kavereiden kanssa. Tää mies on siis niin ihana. Juteltiin muutaman kerran oli aluks tosi ujo omalla ihanalla tavallaan. En voi pysyä poissa enää veljeni harkoista!!! Sain kuulla että on varattu ja on muutama lapsikin.
Käytiin kerran mäkkärissä kahvilla pikaisesti ja oli tosi ihanaa. Joutu aika nopeasti kyl lähtee siit sit kotiin kun aikasin töihin meno ja lapsi kipeenä kotona.
En välitä mitä muut sanoo, jos meistä jotakin tulee niin saa tulla! Mua ei kiinnosta vaik on varattu! Olen sen vaimonkin joskus pikaisesti nähnyt mäkkärin drive-innissä. Ei mikään hyvännäkönen tosiaankaan ja kavereilt kuulin et on pettänyt tätä miestä. Ei ihme et mies kiinnostuu muista!!!!En siis kaipaa todellakaa mitää saarnaa mut mun mielestä se mies todellaki ansaitsee parempaa!!!!!!!
Säbä tai fudis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin väärin mutta kuitenkin;25651043:
En vaan voinu sille mitään. Rakastuin varattuun mieheen. Mitään ei kummemmin ole vielä tapahtunut. Tapasin tän miehen (sanotaan nyt vaik Ossiks) broidini harkoissa. Oltiin siellä vaan hengailemassa kavereiden kanssa. Tää mies on siis niin ihana. Juteltiin muutaman kerran oli aluks tosi ujo omalla ihanalla tavallaan. En voi pysyä poissa enää veljeni harkoista!!! Sain kuulla että on varattu ja on muutama lapsikin.
Käytiin kerran mäkkärissä kahvilla pikaisesti ja oli tosi ihanaa. Joutu aika nopeasti kyl lähtee siit sit kotiin kun aikasin töihin meno ja lapsi kipeenä kotona.
En välitä mitä muut sanoo, jos meistä jotakin tulee niin saa tulla! Mua ei kiinnosta vaik on varattu! Olen sen vaimonkin joskus pikaisesti nähnyt mäkkärin drive-innissä. Ei mikään hyvännäkönen tosiaankaan ja kavereilt kuulin et on pettänyt tätä miestä. Ei ihme et mies kiinnostuu muista!!!!En siis kaipaa todellakaa mitää saarnaa mut mun mielestä se mies todellaki ansaitsee parempaa!!!!!!!
Ja ajattelit siis itse olla se parempi:) Niin se vain on että jos mies pettää vaimoaan sun kanssa, niin se voi joku päivä sitten pettää sua. Eikö se ole tällä sivustolla opittua, että kun kerran pettää niin aina pettää:) Että onnea vain sinulle. Toivon kyllä että mies vain unohtaa sinut. Ihastumisia tulee kaikille, myös parisuhteessa oleville. Ja ne voi aina unohtaa. Tuo sun asenne että "vaimo ei näytä paljoa miltään" kertoo susta hyvin paljon, niin kuin kaikki tämä muukin mitä olet tänne laittanut.
 

Yhteistyössä