Varhainen km ja rh-

Elikkä nyt näyttää siltä, että keskenmenohan tästä tuli :( :'(
Mä en millään haluis soittaa neuvolaan vielä, mutta kun mulla on tuo rh-, niin tietääkö joku onko kovakin kiire soittaa? Eli laittaako ne jonkun piikin?
 
Soita vaan :hug: Antavat anti-D rokotteen, jos kattovat tarpeelliseksi (tarkistavat onko varmasti km). Mie olen rokottanu vaan juuri synnyttäneitä äitejä niin en muista, onko km:n kohdalla joku aikaraja viikkojen suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Kysyin itse samaa lääkäriltä, kun kesällä alkuraskaudessa (6-7 viikolla) oli vuotoa. Todettiin toinenkin raskauspussi, joka vuoteli pois, mutta en saanut piikkiä kun ei ollut havaintoa alkiosta.
Mulla kun todettiin tuulimunaraskaus niin sain kyllä piikin. Toinen km oli myös hieman epäselvä ja sain silloinkin piikin.
Ap:lle :hug: :hug: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupee:
Kysyin itse samaa lääkäriltä, kun kesällä alkuraskaudessa (6-7 viikolla) oli vuotoa. Todettiin toinenkin raskauspussi, joka vuoteli pois, mutta en saanut piikkiä kun ei ollut havaintoa alkiosta.
Mulla kun todettiin tuulimunaraskaus niin sain kyllä piikin. Toinen km oli myös hieman epäselvä ja sain silloinkin piikin.
Ap:lle :hug: :hug: .
No, onneksi mulla on nyt jatkuneessa raskaudessa olleet vasta-aineet negatiiviset. Lääkäri oli kuitenkin yksityinen erikoislääkäri, lieneekö sitten vaihtelua noissa kriteereissä.
 

Yhteistyössä