varhaisultra 5+?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko joku käynyt varhaisultrassa jo 5+ viikoilla? :) mitä näkyi?

Itselläni nyt 4+0, ja varhaisultraan olisi mahdollista saada aika kun vkoja 5+2, sen jälkeen seuraava vapaa aika menis yksityisellä helmikuulle.. mietin vain että kannattaako tuo aika ottaa?...

enkä nyt kaipaa kommentteja kuinka kannattaisi odottaa pari viikkoa pidempään tms... Tiedän kyllä ettei silloin (rv 5+2) välttämättä mitään näy, mutta haluaisin lähinnä varmistuksen että jotain edes olisi oikeassa paikassa... :)
 
vierailija
Noilla viikoilla ei kyllä vielä erota tuulimunaa sikiöstä. Kyllähän sä tiedät että siellä 'jotakin' on jos testi on plussa eikä vuotoa tuu, juurikaan enempää informaatiota ei tuo 5+2 ultra tarjoa. Kysyisin vaikka naapurikaupungista sitä ultra-aikaa jos omalta paikkakunnalta ei järkevämpää saa. Yhdistäisin sen sitten vaikka tammiale -ostosreissuun.
 
vierailija
Itse kävin ekassa ultrassa kun vkoja oli 8+jotain, joka kotikunnassa onkin eka neuvolakäyntiaika. Silloin näin pikkuisen sykkivän sydämen viikolla 6 sydän alkaa sykkiä. Menisin itse sen jälkeen vasta. Onnea odotukseen!
 
vierailija
Soitan kyllä joka tapauksessa sinne yksityiselle maanantaina ja kysyn aikaa, ja voinko käydä jo tuolloin...

kyselinkin nyt kokemuksia niiltä jotka käyneet jo noinkin aikaisilla viikoilla ultrassa... :) kuues raskaus kyseessä (neljä lasta on syntynyt) joten tiedostan kyllä ettei ehkä fiksuin ratkaisu ole näin aikaisin ultraan meno... :)
 
Kyllähän tuo saattaa ainakin kohdunulkoisen sulkea pois. Itse kävin 5+5 ja näkyi ainoastaan kohdussa raskauspussi ja ruskuaisrengas ei vielä alkiota, neuvolassa siis ultrasivat huonoilla laitteilla. 7+4 näkyi sitten alkio sykkeineen.
 
vierailija
Minä pääsin vuotojen takia ultraan, piti olla pidemmällä kierron mukaan laskettuna, mutta kokeneen gynen mukaan kasassa oli 5+2. Tuossa vaiheessa ei mitään sykettä vielä näkynyt. Viikko myöhemmin tilannetta tarkistettaessa näkyi sitten se sykekin.
 

Yhteistyössä