Varoitus Lounais-Suomeen: Varatkaa vettä ja ruokaa viikoksi

joku
Jos ei asu saaressa eikä harjoita karjataloutta, niin luulisin, että pari isoa limupullollista varajuomavettä jääkaapissa olisi riittävä varustautuminen. Ruokakauppoja tuskin myrskyn takia suljetaan - ainakaan kaikkia.
 
iirisrukka
ettepä tiedä, että jos menee sähköt niin ei toimi kaupat eikä pankit...astankin vuoksi yksi kauppa menetti kaiken kylmätavaran. Eikä kaupat voi avata oviaankaan... Siinähän sitten itkette myrskyä, meilläpäin jotkut olleetkin kohta jo viikon ilman sähköä. Onneksi täällä on ulkohuusit ja omat lähteet, toisin kuin kaupungissa.
 
siis minne
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Miksi ostaa ruokaa jääkaappiin ja pakkaseen jos menee sähköt, nehän pilaantuu ja siinä sit on menny rahat turhaan. parempi siis olla ostamatta ja käydä joka päivä kaupassa tai syödä ulkona :)
Tarkoitatko ulkona syömisellä puun juurella banaanin popsimista vai ihanko aattelit ravintolaan mennä, jos niitä sähköjä ei ole?
 
Just kattelin aamu tv.ssä jonkun mökkiläisen rutinaa miten huonosti hommat hoitu kun tiet oli poikki ja yhteydet ei toiminnu. Pitäskö aikuisten ihmisten tajuta oikeesti pitää niitä helkutin paristoja sielä möksällä että vois kuunnella radiosta tiedotteita? Ihme narinaa aikusilta ihmisiltä, pitäskö joka mökkiin kömpiö jonkun valtion virkamiehen tekemään selontekeoa koska radio ei kuulu ja tie poikki? Suomalaisuuden huipentuma on aina lopuksi että kuka korvaa jos ei vakuutusta? no niinpä, kukakohan,,,
 
Hemmetti, mulla on huomenaamulla kasilta kampaaja. Mä en ala kyllä mitään jos myrsky on kaatanut puun mun auton päälle, romahduttanut meidän sillan (tai no... eipä noi sillat tunnu Turussa kestävän muutenkaan :D ) tai katkonut sähköt sieltä kampaamosta. Krooninen bhd ollut taas monta viikkoa :kieh:
 

Yhteistyössä