Varoitus!! Peruukkipäinen pedofiili liikkuu helsingissä!!

  • Viestiketjun aloittaja "HUOM"
  • Ensimmäinen viesti
"HUOM"
Facebookissa liikkuva varoitus:
HUOMIO!!TAPANILA,PUISTOLA JA LÄHIALUEILLA LIIKKUU PEDOFIILI! HOUKUTTELEE LAPSIA MUKAANSA!
TO:NA YRITTI OTTAA KIINNI PYÖRÄILEVÄN PIKKUTYTÖN, AJOI ETEEN AUTOLLA JA
LÄHTI JUOSTEN TYTÖN PERÄÄN. Auto valkonen transporteri (pakettiauto).
Nyt ma:na pyöriny siltamäen ja paloheinänkiN alueella!! mies pitää
vaaleata peruukkia. Pyytänyt ainaki yhtä 8v tyttöä autoonsa
kissanpentua katsomaan. LEVITTÄKÄÄ SANAA!
 
"mies"
VAROITUS!
Pohjois-Helsingin alueella liikkuu n.50-vuotias vaaleata peruukkia
käyttävä mies valkoisella VW Transporter pakettiautolla ja houkuttelee
lapsia autoonsa esim. sanomalla että äidillesi on tapahtunut onnettomuus
tai pyytämällä autoonsa katsomaan koiranpentuja. Ilmoittakaa HETI
......poliisille, jos näette tämän miehen!
 
"Ihmettelijä"
Olin kaverini kanssa pyöräilemässä illalla. Yksi pakettiauto (valkoinen) vaasassa. Se pysähtyi meidän kohdalle mutta ei onnistunut koska mä menin yhden tyypin pihaan niin se lähti pois Lähettäjä: 9v tyttö
 
"pöö"
näin kirjoitettiin asiasta helsingin sanomissa 1.10.2010.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Poliisi+pyyt%C3%A4%C3%A4+yleis%C3%B6n+apua+namuset%C3%A4huhun+selvitt%C3%A4miseksi+Helsingiss%C3%A4/1135260562916
 
"kaksosten äiti"
jos tämmöinen pedofiili oikeasti on olemassa niin älkääpäs nyt pelotelko lapsia minun tyttäreni ei uskalla mennä kouluun kun koko ajan jotkun puhuvat tommoisesta ILMOITTAKAA POLIISILLE JOS TÄMMÖISEN OLETTE NÄHNYT.
 
[QUOTE="pöö";22156739]näin, eli turha levittää huhuja ja hysteriaa netissä. jos teillä oikeasti tietoja tästä namusedästä niin ilmoittakaa poliisille, he hoitavat asiat.[/QUOTE]

Juuri näin: jos joku omakohtaisesti TIETÄÄ jotain asiasta, ilmoittaa poliisille! Ei muuta. Nettihysterian levittäminen pitäisi lailla kieltää. Kuka vain voi levittää mitä vain - muistakaa se, kun luette juttuja!
 
HESARI 1.10.2010

STT

Poliisi pyytää yleisön apua Helsingissä lapsia houkuttelevasta miehestä kertovien huhujen selvittämiseksi, koska yhdestäkään todellisesta asiaan liittyvästä tapahtumasta ei poliisille ole ilmoitettu.

Muun muassa internetissä leviävien tietojen mukaan kaupungin pohjoisosissa ja mahdollisesti muuallakin liikkuu mies, joka yrittää houkutella lapsia henkilö- tai pakettiautoonsa.

Poliisi on saanut yhteydenottoja asiasta, mutta yhdestäkään todellisesta tapahtumasta ei ole tietoa. Kukaan ei ole myöskään kertonut joutuneensa miehen ahdistelemaksi.

Automieheen liittyvät havainnot pyydetään ilmoittamaan heti Helsingin poliisille. Virka-aikana numero on 071 877 5303 ja muulloin 071 877 4002.
 
"Kake"
Valitettavan yleistä näyttää lasten ahdistelu olevan nykyäänkin. Tytöllä selvät oireet, mutta ketään ei saa edes tutkimaan asiaa kunnolla. Tässä tapauksessa toiminta näyttää tapahtuvan jopa poliitikkojen suojeluksessa. Viranomaiset vaan hyssyttelevät, kun taustalla tarpeeksi vaikutusvaltaa. Terveyskeskuspsykologi aikoi lähettää tytön oikeuspsykiatrin tutkittavaksi, vaan eipä onnistunut-> http://zipzapzup.pp.fi/Niina
 
Apua!
Olin kaverini kanssa pyöräilemässä illalla. Yksi pakettiauto (valkoinen) vaasassa. Se pysähtyi meidän kohdalle mutta ei onnistunut koska mä menin yhden tyypin pihaan niin se lähti pois Lähettäjä: 9v tyttö Gerbyyssä !
 
9 v tyttö
Olin kaverini kanssa pyöräilemässä illalla. Yksi pakettiauto (valkoinen) vaasassa. Se pysähtyi meidän kohdalle mutta ei onnistunut koska mä menin yhden tyypin pihaan niin se lähti pois Lähettäjä: 9v tyttö
 
9 v tyttö
[QUOTE="Ihmettelijä";22156625]Olin kaverini kanssa pyöräilemässä illalla. Yksi pakettiauto (valkoinen) vaasassa. Se pysähtyi meidän kohdalle mutta ei onnistunut koska mä menin yhden tyypin pihaan niin se lähti pois Lähettäjä: 9v tyttö[/QUOTE No oliskohan toi tapahtunut Gerbyyssä ? :OOO Kukas ihme oot + ; Mites ihmeessä mulle kävi sama juttu ootko mun kaveri kenties (minna ? ;DD
 
silleesti
täällä todistettavasti oli valkoisella pakettiautolla eräs mies liikkeellä jokin aika sitten, koulusta tuli varoituslappuja koska mies kyttäsi koulujen läheisyydessa ja oli houkutellut autoonsakin lapsia ... aika moni tämän "kuninkaan" tuntee, omalaatuinen ukko joka saanut pedofiliasta tuomion Viron puolella... mitään ei Suomen poliisi tee koska ei ole todistettavasti VIELÄ tehnyt mitään... salanimellä se ainakin vähän aikaa sitten Facebookissa metsästi "elokuviin" nuoria poikia....
 

Yhteistyössä