Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

Mikä on teidän mielestänne telkkarin ällöintä antia lapsille?

Mun inhokit top 3:

1) Mimi ja Kuku

Words fail me. Tuntuu, kuin koko ohjelma olisi tehty vitsinä Ylen pikkujouluihin ja tarjottu sitten läpällä Pikku Kakkoseen...

2) Touhukkaat

Ikävä kyllä meidän lapset tykkää tästä...

3) Teletapit

Kohderyhmänä vauvat... Minkä ihmeen takia vauvojen pitäisi katsoa telkkaria?
 
tota
Just tossa kattelin Mimiä ja Kukua sivusilmällä ja mietin miten ärsyttävää se on -tosin tajuan kyllä miksi toi muksu pitää siitä. Ota banaani kuuluu myös inhokeihin.
 
vieraas
kaikki-lähinnä maikkarin- lastenohjelmat joissa on vain ampumista ja räiskintää... miksi lapsien pitäisi katsoa sellaista vaikka itse kyllä saavatkin meillä leikkiä leikkiaseilla ym.

ota banaani, en ymmärrä koko ideaa
 
Ota banaani!

Hirveintä paskaa mitä Yle on ikinä ulos suoltanut. Joku adhd käsikirjoittaja ideoinut ohjelman ja hakenut puiston ärsyttävimmät ja idooteimmat penskat siihen. Siis ei helevetti! Kenelle ja mitä varten se on tehty? Mimi ja Kuku on laatusarja siihen verrattuna... Vaikka sekin vaikuttaa joltain happopainajaiselta
 
  • Tykkää
Reactions: Sandrine
"vieras"
En tiedä esimerkkejä mainita, mutta kaikki sellaiset missä kiljutaan järjettömyyksiä koko ajan, missä on häiriintyneen oloisia henkilöhahmoja ja typeriä juonenkäänteitä ja joiden tempo on lapselle sopimaton. Eli varmaan kaikki uudet lastensarjat.
 
Noista, mitä viimeaikoina on sattunut vastaan tulemaan: Lazy Town

Aaaaaaaaaaaargh! Omena on sporttikarkki?! Voi oksennus...:x
Ja sit en tajua, että mikä sitä Spartagusta(varmaan kirjoitin väärin?:D) vaivaa... Tekee yksikseen siellä aluksessaan jotain ihme jumppahypähtelyjä ja voltteja, eikö se osaa kävellä normaalisti? Ja leikkais ne karseet viikset pois...

(ne nukkeihmiset on khyl ihan kivan näkösiä... sellasii lutusia :))
 
  • Tykkää
Reactions: sunniee
Mä ennemmin katon teletappeja, unelmatarhaa tai muita vastaavia lässynlässyn ohjelmia kun yhtäkää jaksoa pokemonia, monster allergya yms. vastaavaa sontaa missä ainoa tarkoitus on jonkinlaisten ötököiden ja mörköjen tappaa toisiaan..

Ja joo, toi ota banaani vai mikä onkaan, on kans siinä rajoilla..
 
kammo
Mimi ja kuku on ylen esittämistä ehdoton inhokki. Kuvottavaa, teennäistä lässytystä! Touhukkaat on myös ärsyttävä, mutta mimi ja kuku pesee sen kirkkaasti kammottavuudessaan. Touhukkaat on meidän kaksivuotiaan suuri suosikki ja kyllä tuo mimiä ja kukuakin mielenkiinnolla seuraa! Maikkarin ja nelosen lastenohjelmia ei meillä edes seurata, joten niistä en osaa sanoa mitään erityistä, mutta se räiskintä ja kaupallinen krääsä mitä siellä tarjotaan, ei yleisesti ottaen sytytä.
 
Mä ennemmin katon teletappeja, unelmatarhaa tai muita vastaavia lässynlässyn ohjelmia kun yhtäkää jaksoa pokemonia, monster allergya yms. vastaavaa sontaa missä ainoa tarkoitus on jonkinlaisten ötököiden ja mörköjen tappaa toisiaan..

Ja joo, toi ota banaani vai mikä onkaan, on kans siinä rajoilla..
Peesi

Mä oon niin ihastunu unelmatarhaan ja Lazytowniin muksujen kans, teletapit menee helposti ja mimi&kuku on siinä rajoilla - menee jo enemmän huumorin puolelle.
 
"vieras"
Taikaplaneetta, hirveä Henri (tjsp). Huomasin, että ovat molemmat ranskalaista alkuperää. Ihan psykedeliaa. Pienimpien ohjelmista Mimi ja Kuku ja Ti-ti-nalle ovat sellaisia, että teen henkisen itsemurhan viiltelemällä ranteet lusikalla, jos joudun niitä näkemään. Aina sanotaan, että lapset ovat vaativa yleisö; paskaa: lapsiin uppoaa just kaikki ylinäytteleminen ja helpot jutu. Ja sitä kyllä hyödynnetään.
 

Yhteistyössä