Vatsa sekaisin : (

Olen lukenut että vatsa saattaa tyhjentyä ennen synnytystä. Mutta miten aikaisin tällanen luonnon tyhjennys voi alkaa? Itsellä nyt 35. raskausviikko ja maha tuntuu toimivan :whistle:
Jos enteilee synnytystä niin kait tässä parisen viikkoa voi huoletta olla, vai kuinka? Mites teillä? Kiva aihe...tiedetään :ashamed: =)
 
Mulla vatsa alkoi tyhjentyyn siinä vaiheessa ku alko supistukset. Joka supistuksella piti vessassa käydä ensimmäiset tunnit. Mää olettaisin että sulla on muuten vaan vatsa sekaisin.. Tai ainakin oon näin käsittänyt että ei se nyt kovin aikasemmin sen synnytyksen käynnistymisen takia tyhjenis..
 
Mulla kanssa hetki sitten hillitön supistus ja pakki samantien kurahti ihan sekaisin mutta veikkaan ittelleni jotain vatsataudin tynkää kun muutenkin ollut ällötys olo muutaman päivän.
Ihan hienoa jos vaan tollanen supistus tekisi edes jotain tolle kohdunsuulle tulevaisuutta ajatellen..no toivossa on hyvä elää =)

Punahattu 36 Poks
 
Itsellä ollut samaa jo muutaman viikon, maha toimii oikein kunnolla viikkoja 36 ja risat nyt. Kahdesta aikaisemmasta on ollut loppua kohden kyllä ihan kamala ummetus. Ja toiminut vasta sitten synnytyksen alettua. Varmaankin riippuu ainakin omalla kohdalla enemmänkin tässä vaiheessa esim. ruuasta ja liikkunnan määrästä.
 

Yhteistyössä