vatsalihasliikkeet + selkälihasliikkeet

  • Viestiketjun aloittaja tahtoo mahan pois
  • Ensimmäinen viesti
tahtoo mahan pois
millä määrällä olisi hyvä aloittaa ja voiko tehdä päivittäin? koska pitäis alkaa näkyä tuloksia?
(ruokatottumukset on ihan jees, lähinnä haluaisin lisätehoa ton mahamakkaran poistamiseen...)

vinkkejä =)
 
vatsalihakset ovat kuin mitkä tahansa muutkin lihakset, ei kannata tehdä päivittäin, vaan antaa välillä palautua. Pienet lihakset ovat tärkeitä, jotta saat "korsetin" kestämään. Kannattaa tehdä erilaisilla tekniikoilla vatsalihaksia, mutta noin 2-3 kertaa viikossa kun tekee, niin pitäisi tuloksia näkyä.
 
Kyllä mä teen melkein päivittäin... 1-2 lepopäivää viikossa, niinäkin päivinä venyttelen. Selkää ja vatsaa kannattaa treenata saman verran ja monipuolisesti eli vaihdella liikkeitä. Ite suosin pitkiä sarjoja ja staattista treeniä (yläkroppa kyynärvarsien varassa ja alakroppa päkiöiden, selkä suorana ja vatsa tiukkana. Pidetään 30-60 sekunttia kerrallaan, lepo ja toisto muutamaan kertaan). Lisäks käytän tasapainolautaa.

Tuloksien näkymisestä en osaa sanoo, kun itekin vasta aloin tuohon hommaan panostaa... Varmaan kuiten useempi kuukaus.
 
ap
mua harmittaa että olen sellainen kaikkimullehetinyt-tyyppiä, et jos ei seuraavana päivänä oo lähteny 5kg niin lannistun :xmas: no ei sentäs, mut silti.. pitäs nopeesti näkyä tuloksia.. ajattelinkin et hakisin luontaistuotekaupasta alkuun jonkun nesteenpoisto / elimistön puhdistuskuurin jolla lähtis kuonat ja isoimmat nesteet niin sais kimmokkeen alottaa....?
 
6 packia odotteleva
Itse treenaan 3krt viikossa, 4 * 20 toistoa erilaisia vatsalihasliikkeitä. Ei ne jenkkakahvat ainakaan mulla vatsatreenilla hävinneet mihinkään. Sen jälkeen kun laihdutin, BMI nyt
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jos siinä makkaroita on niin niihin ei auta kuin laihdutus.
ja liikunta ei ole osa laihdutusta? vai lopetanko syömisen kokonaan? :xmas:
Hermostutpa helposti... Kyllä siinä saa monet vatsalihasliikkeet tehdä jos se on ainoa laihdutusmuoto.
mä mitää hermostunu, ihmettelen vaan sun juttujas :D
missä välissä mä sanoin et se on ainoo laihdutusmuoto? en missään.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jos siinä makkaroita on niin niihin ei auta kuin laihdutus.
ja liikunta ei ole osa laihdutusta? vai lopetanko syömisen kokonaan? :xmas:
Hermostutpa helposti... Kyllä siinä saa monet vatsalihasliikkeet tehdä jos se on ainoa laihdutusmuoto.
mä mitää hermostunu, ihmettelen vaan sun juttujas :D
missä välissä mä sanoin et se on ainoo laihdutusmuoto? en missään.
Sanoit, että ruokatottumukset on ihan jees, niin et kai sinä niitä sitten ole muuttamassa. Ja se joka puhui jostain alipainoisesta, niin tuskin silloin on ihan makkaroita :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jos siinä makkaroita on niin niihin ei auta kuin laihdutus.
ja liikunta ei ole osa laihdutusta? vai lopetanko syömisen kokonaan? :xmas:
Hermostutpa helposti... Kyllä siinä saa monet vatsalihasliikkeet tehdä jos se on ainoa laihdutusmuoto.
mä mitää hermostunu, ihmettelen vaan sun juttujas :D
missä välissä mä sanoin et se on ainoo laihdutusmuoto? en missään.
Sanoit, että ruokatottumukset on ihan jees, niin et kai sinä niitä sitten ole muuttamassa. Ja se joka puhui jostain alipainoisesta, niin tuskin silloin on ihan makkaroita :)
huokaus.
 
omena
Muista myös kylkilihakset :) Mulla on selästä sulanut makkaroita ja jenkkikset pienenneet kylkilihaksia treenaamalla. Maha on edelleen melkoinen, kun en jaksa aktiivisesti laihduttaa. Mutta vatsojan ja selkien tekeminen on kiinteyttänyt kuitenkin kivasti. Mä treenaan välilevynpullistumani takia vain niitä korsettilihaksia eli sikspäkkiä on turha odottaa, mutta onpahan syvät lihakset kunnossa.
 

Yhteistyössä