vatsan alueelle

  • Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti
vatsalihasliikkeitä..., ekaksi syviä vatsalihasliikkeitä, vinoja, suoria..samoin kyljet...noilla pääsee jo pitkälle.

mutta myönnän toki että joillain on sellaset"geenit"tai mikä lie.. että heillä ei noi vatsalihasliikkeetkään auta, eikä painon pudotus... mun siskolla on aina sellanen pömppö maha, vaikka ed,raskauden jälk.laihdutti ja jokatoinen päivä jumppas ja teki vattoja...maha toki pieneni, mut aina jää sellanen alamaha pömppö.. :/
 
niin, se pussukka mitä mä tarkoitan on oikeestaan sinä venynyttä ihoa mille ei mitään mahda.

Mutta tuttu fysioterapeutti väitti että pömpön saa helposti pois ihan yksinkertaisella jutulla: 10 kertaa päivässä vedä napaa selkärankaa kohti 10 sekunnin ajan kevyesti ja pömppö lähtee 3 kk:ssa.
 
mie
mie tilasin tvshopista vibro shaben, nyt saa makkara täristyshoitoa.
paripäivää nyt kokoillut ja mukavasti vatsamakkara tutisee.
kerron ,yöhemmin lisää kunhan tuloksia alkaa näkyä... ;)
 
urkkamama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 21:44 hemma kirjoitti:
niin, se pussukka mitä mä tarkoitan on oikeestaan sinä venynyttä ihoa mille ei mitään mahda.

Mutta tuttu fysioterapeutti väitti että pömpön saa helposti pois ihan yksinkertaisella jutulla: 10 kertaa päivässä vedä napaa selkärankaa kohti 10 sekunnin ajan kevyesti ja pömppö lähtee 3 kk:ssa.
eli, syvät vatsanlihakset töihin, ei ne pintalihakset. syviä voi treenata joogassa, pilateksessa, pallojumpalla tms. staattisisa pitkiä liikkeitä. mutta, muistakaa naiset, että lapset jättää kroppaan jälkensä, ne on elämän jälkiä ja minun mieheni ainakin rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. :)
 
Rv20
pömppömaha jää, jos alkaa liian aikaisin tekeen vatsalihaksia. syviä vatsoja saa tehä heti, mutta muut piäs aloittaa vasta 3-6 kk:tta synnytyksestä


Ja mihinhän faktaan tämä väite perustuu?? Selittäisitkö hiukan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 17:17 Rv20 kirjoitti:
pömppömaha jää, jos alkaa liian aikaisin tekeen vatsalihaksia. syviä vatsoja saa tehä heti, mutta muut piäs aloittaa vasta 3-6 kk:tta synnytyksestä


Ja mihinhän faktaan tämä väite perustuu?? Selittäisitkö hiukan?
Mä oon kans kuullu ton, että jos liian aikasin aloittaa vatsisten tekemisen niin ne jotenkin jää väärälle kohdalle tai jotain. Että niiden pitäis antaa rauhassa palautua ensin oikealle paikalleen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 16:39 kalamama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 17:17 Rv20 kirjoitti:
pömppömaha jää, jos alkaa liian aikaisin tekeen vatsalihaksia. syviä vatsoja saa tehä heti, mutta muut piäs aloittaa vasta 3-6 kk:tta synnytyksestä


Ja mihinhän faktaan tämä väite perustuu?? Selittäisitkö hiukan?
Mä oon kans kuullu ton, että jos liian aikasin aloittaa vatsisten tekemisen niin ne jotenkin jää väärälle kohdalle tai jotain. Että niiden pitäis antaa rauhassa palautua ensin oikealle paikalleen.
just tuohon... ne siis siirtyy raskauden aikana eri paikkaan ja palautuminen kestää. siks laitoin tuon pitkän aikahaitarin, koska olen kuullut eri versioita siitä alkaen kolmesta kuuteen kuukauteen. itse en ole malttanut odottaa kuin kolme kuukautta ja täytyy myöntää että pienenpieni pömppö on jäljellä, mutta ei häiritsevä
 
Joo ja pömppö ei myöskään itsekseen häviä, vaan siihen tarvitaan just niitä vatsalihasliikkeitä... sekä syviä että pinnallisia. sitten kun rako on sentin. Ja se rako kapenee nopeammin kun treenaa niitä syviä joka päivä eikä vaan odottele =)
 
Toisilla tuo vako umpeutuu nopeammin, toisilla palautuminen on hitaampaa. Minulla meni varmasti muutenkin toipumiseen pidempi aika jo sektion takia. Vaosta minulle on sanonut mm. fysioterapeutti, joka varoitti liian aikasesta ja liian rankasta harjoittelusta. Vatsa ei mene pilalle, jos sille antaa aikaa palautua raskaudesta, mutta voi hyvinkin nopeasti vahingoittua liian nopeasta ja aivan liian raskaasta harjoittelusta. Lisäksi, todellakin tuloksena voi olla pömppä vatsa, jonka vatsalihasharjoituksien olisi tarkoitus saada pois. Varovaisuutta naiset kehiin, ei se todellakaan haitaksi ole. Kyllä ne lihakset tallessa pysyy vaikkei heti synnytyksen jälkeen timmeimmässä kunnossa olekaan. Antakaa kehollenne aikaa ja mikä tärkeintä, kuunnelkaa kehoanne.
 
Naistenklinikalla synnytyksen jälkeen, että jos vatsalihaksia tekee liian aikasin ja väärällä tavalla vatsa pullistuu keskeltä.Ja se ei palaudu kuin uuden raskauden myötä eli olisin kyllä varovainen!! itse ei ainakaan ole tarkotus kolmatta saada :LOL:
 

Yhteistyössä