Vatsan löysyys, nälkä ja pahoinvointi!!!

Siis eihän tässä meinaa pää pysyä mukana..ihan pyörällä :D Raskausviikkoja siis 38+3 kasassa ja oltas valmiita jo lähtöön :D Alkuraskaus meni aika oireettomasti. Oon koko raksauden ajan syöny suht terveellisesti enkä paljo mitää mässäilly jne. Mutta muutaman päivän ollu päivisin ihan tajuton nälkä. Et vaik söisin hyvän annoksen ruokaa ja ois jo ihan ähky niin hetken päästä mahassa taas tunne ku ei ois vuorokauteen syöny muruakaan :O et vois vaan syödä ja syödä ja syödä :popcorn: sit öisin herään kauheeseen kuvotukseen. Viime yönkin heräsin oksentaan eikä meinannu tulla uni ku pyöri vaan päässä.. No sit lopulta sain taas unen päästä kiinni mut heräsin aamulla siihen et vatsa ihan löysällä :| Siis tätä samaa ollu jo muutaman päivän, aamulla vatta löysällä, päivisin supernälkä ja öisin pahoinvointia :mad: oon päivisin hillinny mun syömisiä sillai et en mitää kauheen rasvasta tai suolasta tms söis ettei pahoinvointi voi johtua myöskään mistää mässäilystä tms..huoh..kellään muulla vastaavaa loppuraskaudessa?? :D
 
Mulla on tullut kanssa toi jatkuva nälkä, söisin vaan eikä maha tule täyteen mistään ja kohta taas tekee mieli syödä. Kuvotusta ei mulla ole. Nyt 38+1
Liittyiskö vauvan laskeutumiseen että vatsalaukkuun mahtuunkin taas paremmin ruokaa?
 

Yhteistyössä