vatsatauti ja töihin meno?

  • Viestiketjun aloittaja mitäs nyt?
  • Ensimmäinen viesti
mitäs nyt?
Lapsella oli viikon vatsa kuralla, nyt on minulla. Imodiumilla rauhoittui, mutta mites uskallan töihin mennä? Imodiumin voimin kyllä selviän työpäivästä, mutta tarttuukohan tämä ja miten pitkää?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Eikös imodiumia pidä käyttää vain ihan äärettömissä hätätilanteissa? Ettei ihan kotioloja helpottamaan? Näin miehelle suositeltiin...
ei helkkari, oletko tosissasi? En ole kuin pari kertaa elämässä sitä ottanut, joten en oikein tiedä lääkkeestä sen enempään, luulin että sitä voi ottaa ihan tavan ripuliin.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Eikös imodiumia pidä käyttää vain ihan äärettömissä hätätilanteissa? Ettei ihan kotioloja helpottamaan? Näin miehelle suositeltiin...
ei helkkari, oletko tosissasi? En ole kuin pari kertaa elämässä sitä ottanut, joten en oikein tiedä lääkkeestä sen enempään, luulin että sitä voi ottaa ihan tavan ripuliin.
No tää on vaan sitä, mitä yksi lääkäri mun miehelle sanoi ja miten mies sen ymmärsi. Että sillä tasolla mennään...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Käsihygienia on tärkein, käsidesii kehiin ja töihin vaan.
käsidesiä on töissä varmaan joka pöydällä ettei se ole ongelma. Ei siinä sitten mitään, töihin menen ihan hyvillä mielin, en vain halua tartuttaa koko osastoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Käsihygienia on tärkein, käsidesii kehiin ja töihin vaan.
käsidesiä on töissä varmaan joka pöydällä ettei se ole ongelma. Ei siinä sitten mitään, töihin menen ihan hyvillä mielin, en vain halua tartuttaa koko osastoa.
Osastoa? Älä hyvä ihminen mene ripulissa töihin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Käsihygienia on tärkein, käsidesii kehiin ja töihin vaan.
käsidesiä on töissä varmaan joka pöydällä ettei se ole ongelma. Ei siinä sitten mitään, töihin menen ihan hyvillä mielin, en vain halua tartuttaa koko osastoa.
Osastoa? Älä hyvä ihminen mene ripulissa töihin!
Siis jos olet töissä terveydenhoitoalalla/vanhustenhoitotyössä, niin eikö järjen pitäisi sanoa, että EI töihin, vaikka oireet olisivat lääkkeen avulla pois?????
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Käsihygienia on tärkein, käsidesii kehiin ja töihin vaan.
käsidesiä on töissä varmaan joka pöydällä ettei se ole ongelma. Ei siinä sitten mitään, töihin menen ihan hyvillä mielin, en vain halua tartuttaa koko osastoa.
Osastoa? Älä hyvä ihminen mene ripulissa töihin!
Siis jos olet töissä terveydenhoitoalalla/vanhustenhoitotyössä, niin eikö järjen pitäisi sanoa, että EI töihin, vaikka oireet olisivat lääkkeen avulla pois?????
hassusti sanoi, olen vakuutusyhtiössä töissä. olen 2vko ollut töissä niin ei kehtaisi jäädä pois...
 
Ihan sama vaikka olisit vaan päivän ollut töissä niin ei se ole oikein mennä sinne tartuttamaan muita. Tai mieti niin että olisiko se sun mielestä mukavaa että sun työkaveris tulee sinne sairaana ja tartuttaa sinut ja siinä samalla koko sun perhees. Ei todellakaan mun mielestä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Ihan sama vaikka olisit vaan päivän ollut töissä niin ei se ole oikein mennä sinne tartuttamaan muita. Tai mieti niin että olisiko se sun mielestä mukavaa että sun työkaveris tulee sinne sairaana ja tartuttaa sinut ja siinä samalla koko sun perhees. Ei todellakaan mun mielestä
joo ymmärrän pointin, ei siinä auta kun ilmoittaa että olen kipeä. pöh :/
 
sh-äiti
Kyllä kannattaa ehdottomasti pitää ainakin yksi oireeton pv ennen kuin töihin menee. Ja on totta että imodiumia ei suositella heti ripulin hoitoon, vaan siinä tapauksessa jos se jatkuu pitempään. On tärkeää että se pöpö päästetäänpois tulemaan ripuloinnin mukana, eikä heti lääkkeellä yritetä ripulia saada loppumaan.
 

Yhteistyössä