Vatsatuntemuksista

  • Viestiketjun aloittaja Elli33
  • Ensimmäinen viesti
Elli33
Viikkoja 33 ja tänään alkoi tuntua vähän samanlaista oloa kuin ekalta oli lapsienvesien jo kauan sitten mentyä ja vähän ennen kunnon supistuksia. Siis vähän kuin olisi maha kipeä ja vähän väliä käytävä vessassa. Mulla joskus muutenkin on tämmöistä, mutta yleensä menee pian ohi. Tietysti voi olla jonkinmoista vatsatautiakin vaan. Mä olen huono huomaamaan ennakoivia supistuksia tai ylipäätään niitä, ennen kuin ne sattuvat. Mutta juuri sellainen menkkamainen olo paitsi, että äsken jo vähän rauhoittui.
Toivottavasti nyt ei ihan vielä ala syntyä. Miltäs kuulostaa?
 
itselläni oli juuri samanlaisia tuntemuksia,mutta jos ohi meni niin sitten taas porskutettiin päiviä eteenpäin. kuukautiskipuja jäljittelevä tunne ei sitten mennytkään ohi vaan jatkui ja supistukset alkoivat olemaan lyhyitä ja säännöllisiä.Ei sit muutaku soitin sairaalaan ja sinne mentiin.viikkoja oli silloin 41+2. Ihana tyttö sitten syntyi 20.01.2007 :flower:
 
krissukka
heip elli vielä jos luet tätä..miten sulla edennyt odotus...Itsellä nyt n vko 33 j a sama juttu.. koko illan/alkuyön mieletön suolen tyhjennys ja suppareita varmaankin sen johdosta. Nyt rauhoittunut aamua vasten, mutta alkoi jo tuntumaan samalta kun esikoisen synnytyksen yhteydessä..Tosin supistukset ei niin kovia. Paikat mulla 1 cm auki viikolla 28 ja pehmenneet...jännittää ja vielä ei saisi syntyä:)
 
Elli33
No, se olo meni silloin kuitenkin ohi ja edelleen täällä odotellaan. Hassua, että tätä lasta odotan ihan, että milloin jo tulee, kun taas kakkosen kanssa mentiin reilusti pari viikkoa yli ja silloin tuntui, ettei mikään kiire ole syntyä. Viikkoja 34+5. Joskus harvoin tulee sellainen menkkamainen olo mahaan, taitaa olla supistus. Sitä mahan kovenemista en osaa huomata. On se niin jännää, kun ei yhtään tiedä, milloin ja miten synnytys lähtee käyntiin.
 

Yhteistyössä