VATSAVAIVAT

OLEN KÄRSINYT LOPPU SYKSYN KUMMALLISISTA VATSAVAIVOISTA.
YLÄ VATSALLA ON KUMMA POLTE JA SAMOIN OIKEALLA PUOLELLA
VATSAA . LISÄKSI OIKEASSA KYLJESSÄ TAHTOO OLLA KUMMA PISTOS
SUUNNILLEEN KYLKILUIDEN KOHDALLA. SAMALLA ALUEELLA ON MYÖS
EPÄMÄÄRÄISTÄ VIHLONTAA. MISTÄKÖHÄN ON KYSE. OLEN LÄÄKÄRI JA TOIMENPIDE PELKOINEN ENKÄ OLE USKALTANUT MENNÄ LÄÄKÄRIIN. JA
TOISAALTA PELKÄÄN JA OLEN VÄLILLÄ AIVAN VARMA ETTÄ KYSE ON SYÖVÄSTÄ.
 
DILLEDALLE
Mene vain lääkäriin, ei ne ensimmäisenä ehdota sitä letkun nielemistä. Minulla esim nousee hapot ruokatorveen ja aiheuttavat ihan kivaa kirvelyä ja siihen olen saanut ihan vaan tabletteja.
 
Ätyliini
kannatan lääkärissä käyntiä. itse kärsin noin kaksi vuotta vatsvaivoista kun sitten löydettiin maitoallergia ja laktoosi-intoleranssi ja ihan vain verikokeilla.Minulla kun ei ollut mitään löysävatsaisuutta joten tuota maito juttua ei osattu epäillä eikä mitään ihottumiakaan. Kävin kyllä nielemässä sen letkunkin ja laitettiin letku myös toisesta päästä. Mitään muuta ei onneksi löytynyt, oli vaan tuo allergia ollut niin pitkään että oli saanut suoliston todella koville kouristuksille. Palautuminen on kestänyt vajaat kaksi vuotta kun olen ollut maidottomalla ruokavaliolla mutta oireita ei ole enää ollut. Minulla oli myös tosi kovia vatsa kramppeja ja kesti yleensä monta tuntia kylmä hiki vain valui. Maha kipu nimittäin alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa myös psyykkeeseen ja tekee muuten tosi väsyneeksi, joten tarvitsee pikaista hoitoa.
 

Yhteistyössä