Vattu että menee hermot!

Joku terrorisoi meidän pihaa jatkuvasti, tämän päivän saldona aamusta siirretty koristejutut etupihalta ihan oven taakse ja kaadettu puutarhakeinu. Aikaisemmin pihalta on pöllitty lasten skeittilaudat, pyöriä on kaadettu ja istutuksia ja puita revitty. Myös autoon on ilmestynyt koko kyljen pituisia (avaimella vedettyjä?) naarmuja.
Mulla niin kyrvähtää hermo tähän touhuun, nähtävästi on jotain henk. koht. kun kellään naapurilla ei kokemusta vastaavasta.
Pitää varmaan hommata joku (feikki)valvontakamera kummallekin puolelle, vittu että mulla palaa pian kiinni.
 
:O Tein tarvis onnistua käräyttämään tekijä. Kuinka usein tota tapahtuu??
Tasaisen epätasaisesti nyt suunnilleen huhtikuusta asti. Välillä voi olla pari viikkoakin ettei mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja sit taas viikon sisällä parikin kertaa. En tiedä onko asialla lähimetsässä rellestävä nuoriso, joku naapuri (no tuskin) vai mikä lie kusipää. Nä jutut tekee mut jo ihan vainoharhaiseksikin, ja ällöttää että joku puuhastelee omiaan meidän oven takana :(
 
HAISTAKOON PASKAN
No voi *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOS, EI, KUN, SYYLLINEN SAADAAN KIINNI NIIN VÄÄNNÄT SILTÄ NISKAT NURIN NIIN ETTÄ TUNTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI ***** KU ÄRSYTTÄÄ MUAKIN TOLLANEN TOIMINTA!!!!!!!!!!!!!!!! HOMMAAT IHAN OIKEAN VALVONTAKAMERAN TAI KYSYT OISKO JOLLAIN KAVERILLA LAINATA!!!!!!!! TAI SITTEN KYTTÄÄT YÖLLÄ IKKUNASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KIINNI SE ON SAATAVA, JOS EI NOILLA KONSTEILLA, NIIN ÄLÄ EPÄRÖI SOITTAA POLIISILLE!
IHAN KUSISTA TOUHUA, SIETÄS HÄVETÄ SEN TEKIJÄN. -.-
 
[QUOTE="tööt";24258993]Niistähän onkin helkkaristi hyötyä :D[/QUOTE]

Yritin heittää vitsin, näköjään siinä onnistumatta :D Mutta joo, pitäis kai ihan oikea laittaa kuvaamaan muutamaksi yöksi tai olla itse kytiksellä. Tai laittaa koira pihalle.
 

Yhteistyössä