vauva haaveet???

kuin moni tääl on sellasii jotka on yrittäny tosi tosi pitkään vauvaa? kuin kauan ootte harjottanu vauvaa?? oletteko käyny tutkimuksissa?? onko ollu toivon rippeitä eli siis raskauksia mutta menny kesken??

meil on tilanne se että 33yk:ta yks KM. ja toivo loppumassa.. tutkimuksis käytiin ei ollu mitään tai mä kävin, mies ei suostunu (pelkäs) ja toi km oli heinäkuus ja lääkäri sano että ei ole ees syytä mennä/tulla kerta on mahdollisuus raskauteen..
 
"Haalistunut"
Meillä jopa mieskin rohkaistui tutkimuksiin, kun näki miten minuun sattui.
Se kannatti, koska miehestä löytyi perustavaa laatua oleva häiriö, jota ei pystytä lääketieteen nimissä korjaamaan, mutta mikä kuitenkin mahdollisti meille hoidoin lapsen.

Tsemppiä! Toivottavasti miehesikin jossain vaiheessa rohkenee tutkituttaa itsensä.
 
Jos aktiivisesta yrittämisestä huolimatta nainen ei tule raskaaksi vuodessa, kannattaa ehdottomaasti mennä tutkimuksiin. Jos lääkäri on sanonut teille ettei ole syytä tutkia kun 33 yrityskerrasta olet tullut yhden (=O) kerran raskaaksi ja sekin mennyt kesken, kehottaisin vakavasti harkitsemaan lääkärin vaihtoa!! Tuo lääkäri ei kyllä tiedä lapsenteosta, hedelmällisyydestä tai hoidoista yhtään mitään!

Hoidot tosiaan alkavat molempien tutkimuksilla. Yleensä vielä miehen tutkimukset aloittavat *hoitotaipaleen* koska ne ovat niin helpot tehdä. Ruiskauttaa tavarat purkkiin josta ne sitten tutkitaan. Jos sperma on ok niin sitten aletaan tutkia naista.

Jos teillä ei mies suostu tutkimuksiin niin sitten valitettavasti mitään ei voida tehdä =(.
 
Niin ei ne rupea tekemään mitään ilman miehen tutkimuksia. Miksi hän ei lähde? Eihän se nyt iso juttu ole, mutta sieltä selviää kuitenkin monta asiaa ja asiat rullaamaan eteenpäin.

Viisi vuotta yritystä, yksi km.
 
Meillä yksi raskaus takan joka päätty sitten ennenaikaiseen synnytyksee...Eikä koskaan toista. Viitisen vuotta ollaan yritetty. Ekan yritysvuoden jälkeen hakeuduin hoitoihin ja päästiinkin heti. Ei mitenkään vaikuttanut tuo yksi luomuonnistuminen. Todettiin että miehellä niukasti siittiöitä, mutta hoidoilla mahdollista onnistua.

Mun mies oli kyllä aika ihmeissään kun ehdotin tutkimuksia, mutta kun laput tyksistä tuli kotiin ei se miettinyt enään että tuleeko vaiko ei. Tutkittiin ja löytyi syy.

Koita puhua se sun mies nyt vaan tutkimuksiin. Olette niin kauan yrittänyt että ei tosta muuten mitään tule. Tai toivottavasti tulee, mutta pahalta näyttää.
 
lk
me yritettiin n.kolme vuotta... kävin yksityisellä itse verikokeissa (1,5v yrittämisestä) ja kaikki oli ok (jokin arvo oli matalampi kuin olis pitänyt) lääkäri meinäsi että nuoren ikäni takia antaa asian olla puoli vuotta...puoli vuotta meni, mutta ei sitten mentykkään vielä lisä- tutkimuksiin vaan ajateltiin vain yrittää josko tärppäis! no, tosiaan n.3v yrittämisen jälkeen tulinki yks kaks yllättäen raskaaksi :) ja esikoisen ollessa n.7kk toinen lapsista ilmoitti tulostaan :D poika nyt 1v2kk ja nyt tässä haaveillaan kolmannesta, toivottavasti tärppäis!!!!!!!!
 
meillä on siis yks lapsi entuudestaan 6v joka tuli ihan ekasta kerrasta :) oon täs itse pohtinu pääni puhki että kun no tää on nyt tällänen piiiitkä juttu mikä tulee.. elikkäs 2003 olin 8kk sinkkuna ja ilman ehkäsyy ( luojankiitoseitauteja) ja noin pari viikkoa ennen kun tapasin tän mun miehen olin alottanu e-pillerit ja söin niitä noin 2viikkoa ja sit lopetin ne :/ No menkat tuli ja hups olin raskaana.. ja koko tuona 8kk aikana ei siis ollu mitään ehkäsyä ja en tullu raskaaks.. EI MIKÄÄN FIKSU TEKO.. mutta joo.. mietinkin että voiko vaan olla niin että mä en tuota niiiiiiiiiiiiiiin paljon hormooneja että se onnistuis eli vika mussa. KM koin heinäkuussa 2010. 2.8. kävin jälkitutkimuksissa ja lääkäri katto että on hyvät rakkulat ja irtoamassa vasemmalla puolella ja kehotti moniin yhdyntöihin. ja menkat olikin taas 6pv myöhässä en tehny testii..

tänään kävin ostaa ovis testejä nyt mietin että koska alotan testaamisen mitä muuta mä nyt otan huomioon.. laitan tälläsen tutkimuksen ite päälle. jos ei tärppää haen taas pillerit syön hetken ja jätän pois.. kerta nää meidän lekurit ei tääl tutki!!
 
Yritettiin monta vuotta, parin vuoden yrityksen jälkeen tutkittiin ja viat oli tiedossa muttei hoitoihin lähdetty kuitenkaan. Luomusti onnistui usean vuoden jälkeen ja toisen kerran aika nopeasti perään.

Tutkimuksiin kannattaa ehdottomasti lähteä, vika voi olla helpostikin korjattavissa. Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon joten hyvin voi olla jotain hormonihäikkää tms. Lapsi on kuitenkin siis teidän yhteinen?
 
Yritettiin monta vuotta, parin vuoden yrityksen jälkeen tutkittiin ja viat oli tiedossa muttei hoitoihin lähdetty kuitenkaan. Luomusti onnistui usean vuoden jälkeen ja toisen kerran aika nopeasti perään.

Tutkimuksiin kannattaa ehdottomasti lähteä, vika voi olla helpostikin korjattavissa. Kuudessa vuodessa ehtii tapahtua paljon joten hyvin voi olla jotain hormonihäikkää tms. Lapsi on kuitenkin siis teidän yhteinen?
Jooh on.. mä nyt tikutan tän kk ja sit "pakotan" ton ukon testeihin tai sit otan vaan kylmästi ne pillerit ja pidettään taukoa...
 

Yhteistyössä