* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

En tikuttele ovista. koitan luottaa kiertoon ja oireisiin,tulee vaan turhaa ressiä siitä tikuttamisesta ja kyttäämisestä :) Tänään tilasin raskaustestejä,saas nähä kuin kauan maltan oottaa,ehkä viikonloppuun? tuskin! :D Tänään pärähti mittariin 31v! :cool:

Hyvää alkanutta viikkoa!
 
Ooti, ei mitään kummempia tuntemuksia vielä, ihan vaan semmonen fiilis, henkisesti! Tosin vaihtelee ihan hetkestä toiseen toivo ja epätoivo! Ainoa mikä on, on jatkuva nälkä ja jano, mutta ne mulla taitaa olla aina muutenkin.. :D
Nyt pitäis vaan malttaa odottaa...
 
Luiru minä en tikuttele ovista, meillä petipuuhia kuitenkin ainakin joka toinen päivä niin on siellä hedelmöityskykyisiä joukkoja koko ajan munasolua odottelemassa :D kun eikös ne siittiöt ole hedelmöityskykyisiä sen pari-kolme päivää ainakin..

hennaliina pidetään peukkuja että olisit raskautunut :) jospa se fiilis olisi positiivinen enne ja pikkuinen tarttuisi matkaan :)

Kaktuspiikki83 synttärionnittelut! :flower:
 
Omaa napaa vielä sen verran että tänään alkoi työt äippäloman jälkeen ja hyvin lähti sujumaan reilun vuoden tauon jälkeen :) oli loppujen lopuksi ihan kiva olla töissä vaihteeksi, saa nähdä kauanko tämä työrupeama lestää jos tässä taas raskautuu...

Plussaisia tuulia kaikille ja valtavasti malttia piinailijoille!
 
Syntymäpäiväonnittelut kaktuspiikki83!:) Miten päiväsi on sujunut?

Pakko kysyä nyt niiltä kenellä on lapsia, että kuinka hyvin onnistutte järjestämään miehenne kanssa kahdestaan aikaa...? Lapsen päivä -ja yöunet on meillä miehen ja minun kahdenkeskistä aikaa... Ja ymmärrettävästi silloin aina ei huvita kun pitäis itsekin nukkua vaikka ovis poltteliskin... :D Miten tää raskaaksitulo voikin olla näin vaikeetaaaaaa.....
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 2.9.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa



BlackCat..........28..........46/27..............yk6.......................... 1. lapsi
Tee86..............27.........41/25-31..........yk1......................... 2. lapsi
Hepuli_............30..........35/29..............yk1.....ya 8/14.......... 2. lapsi
miranenn..........25.........26/30..............yk 5........................ 2. lapsi
Kaktuspiikki83....31.........23/31..............yk4......................... 3.lapsi
phaedra...........30.........23/28-31....................ya 7/14......... 2. lapsi
tirpsi................30.........21/??................yk1....ya 8/14.......... 2. lapsi
mariana87 .......27.........19/26...............yk 1....ya 8/14......... 2. lapsi
caramba89.......25.........18/36...............yk1.....ya 7/14......... 2. lapsi
ooti.................33..........18/28-30........................................ 5. lapsi
hennaliina........26..........18/28...............yk1....ya 8/14......... 1. lapsi
heidip*............26..........15/28.......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
Marie82...........32..........15/29-32...........yk1....ya 9/14......... 2.lapsi

heikkulin...........27.........14/23-28...........yk2....ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24..........14/26-30...........yk3........................ 1. lapsi
Na-dene...........29.........13/28-33...........yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
eläinystävä.......27.........12/26-28...........yk2.....ya 7/14......... 1. lapsi
nenni26............26.........11/27-32...........yk5........................ 1. lapsi
Leonella...........30..........10/30-32..........yk2.....ya 8/14......... 2. lapsi
päärynärouva.................10/28...............yk3.....ya 7/14........ 4. lapsi
lauwra.............26..........10/30...............yk2.....ya 7/14........ 2. lapsi
Sirppuliina........35..........9/30-35...........yk2......................... 4.lapsi
s4nnn..............29...........8/??................yk5.........................2.lapsi
Aatoel..............33..........8/25-28...........yk 1....................... 3. lapsi
HKS84.............30...........7/29............... yk2........................1.lapsi
Alvinna............28............5/??................yk3........................ 2. lapsi
Jepulis<3..........31...........4/27-28...........yk8....................... 3. lapsi

Myyttynen.......26............?/??..........................ya 6/14........ 2. lapsi
suan...............26............?/??..........................ya 9-10/1......4. lapsi
sohvi36...........36............?/??.........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26............?/??..........................ya 8-9/14...... 2. lapsi
dzelli..............23............?/??..........................ya 8/14......... 2.lapsi
Huumori..........32...........tjot...........................ya 8/14..........2.lapsi





........................ Piinailijat

........................ mariana87.....DPO6
........................ hennaliina......DPO3
........................ nenni26.........DPO2



........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ pipiipa
........................



.........................Plussanneet

................... Pecanpie 6/14
................... Unto-Helmiina 6/14
................... äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Viimeksi muokattu:
Lauwra: Sitte pitää perustaa sellanen ketju, johon tästä ketjusta plussanneet voi tulla :) Meneepä tylsästi noi lasketut just kuunvaihteen molemmin puolin... : /
Ja hei tatuointi kuulostaa hyvältä. Muakin polttelis ottaa uus kuva, mutta pitää nyt kattoo mitä toi rahatilanne sanoo. Se aina vähän vaikuttaa ratkaisevasti ;)

pipiipa: Tsemppiä tupakanpolton lopetukseen :heart: Ja pistelehän tietoja, kun haluat listalle takaisin :)

Jepulis<3: Isot pahoittelut menkkojen takia :heart: :hug: :heart:

Heikkulin Ovis, jee! :) Nyt saa taas jännätä :)

Ooti: Mäkään en nää ovista noissa sun tikuissa. Joko sitä ei ollut, tai sit noi tikut ei näytä sulle sen tummempaa viivaa ja se oli sillon, kun ajattelit sen olevan. TAI sulla näkyy ovis tikuissa niin hetken, että pääs menemään ohi tikutusten. Toisilla näkyy vaan joitain tunteja (esim. 6h) ja toisilla helottaa tikut 2-3 päivää :) Pidän peukkuja, että ovis tuli kuitenkin hyödynnettyä sopivasti, vaikka se ei tikuissa oliskaan näkyny :)

Niin toivoisin: Kylläpäs se nyt vuotelee pitkään :( :ashamed: :confused: Sit vaan soittoa e-neuvolaan, mitä he ehdottaa... Tsemppiä :heart:

Caramballe tsemppiä töihin ja töiden alotukseen :)

Kaktuspiikille synttärionnea roppakaupalla :flower:


ON: Täällä myös yksi, joka ei tikuttele ovista. Miehen kanssa sovittiin, ettei hankita ovistikkuja tällä kertaa.
Mä olen tänään pohtinut, että tietääkö toi mies miten lapsia tehdään, kun sitä on välillä niin vaikea saada kammettua tonne makkariin. ;) No okei... Oli sillä pitkä päivä töissä ja häntä väsytti... huomenna sitten ;)
 
Ääh. Nyt oon alkanu tikutella hyvissä ajoin, eilen oli kp 11. ja ei ainakaan päivästä ollut edes haaleaa viivaa näkyvissä. Nyt yövuoron jälkeen voisi taas tikutella, eikös sen kuuluisan ovun pitäisi jo alkaa näkymään. Turhauttavaa :(

Oon tainnu jäädä huomioimatta, kun en punasella pistäny. Eli saa päivitellä:
ikä 27, yk2 ,kp12/26-28, ya 7/14, ei aikaisempia lapsia
 
Viimeksi muokattu:
Luiru, minäkään en tikuttele ovista. En tunnista ovista oireista, koska joko kroppa ei oireile kummemin tai sitten en vaan osaa lukea itseäni ja tuntemuksiani tarpeeksi hyvin.

Mitä yhteisen ajan järjestämiseen tulee, niin aika pitkälti meilläkin yheinen aika ajoittuu päivä- ja yöuniaikoihin. Onneksi sentään ipana nukkuu kunnolliset päiväunet (2-3h) ja iltaisin menee kiltisti klo 20 nukkumaan. Kun ipana menee isovanhemmille tai kummeille hoitoon, niin se on sitten tietenkin toinen paikka yhteiselle tekemiselle.

Toivottavasti hennaliinan tuntemukset osoittautuvat oikeiksi ja tärppi on käynyt :)

Kaktuspiikille synttärionnittelut!

Saiko eläinystävä tikkuun mitään?

CherryCakelle peukut, että menkkojen myöhästyminen johtuisi raskautumisesta eikä stressistä.

Täällä on ehkä DPO6 tms. menossa, siis ihan vaan arviolla. Jännääjännääjännää, viikon päästä voisi testata (ja pettyä...) jos menkat ei ala ennen sitä. Mulla jotenkin kummittelee esikon jäljiltä, että hcg nousi aika hitaasti ja testiin tuli plussa myöhään. Toivottavasti nyt tilanne olisi eri, koska miten hitossa jaksaa odotella jonnekin viikolle 6?! :D

Minäkin voisin listautua: Ikä 30 / KP 21/??/ YK1 / YA 8/2014 / 2. lapsi
 
Mäkään en tule tikuttelemaan, tunnen kuopuksen jäljiltä ovisoireet sen verran hyvin :D

Kaktuspiikki83:lle onnittelut :flower:

Yhteinen aika miehen kanssa järjestyy helpostikin. Lapset (6v ja 7v) ovat isällään joka toinen viikonloppu, niin olen pyrkinyt myös silloin ottamaan itselleni vapaa-aikaa kuten muinakin viikonloppuina. Aina se ei tietysti onnistu, mutta onneksi toinenkin panostaa. Asumme vielä myös eri paikkakunnilla. Lasten ollessa kotona / läsnä yhteinen aika ajoittuu iltaan ja yöhön. Nautimme myös arjen pienistä hetkistä, mm. saunasta kaksin.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja plussatuulia piinailijoille :heart: Olikohan joku tässä välissä plussannut? Onnea kumminkin ;)

(.) Maidontuloon ei löytynyt mitään virallista syytä. Lääkärin epävirallinen diagnoosi oli valeraskaus, ilmeisesti kroppa huijaa valmistautumaan jossakin määrin synnytykseen. Ellei kolmas raskaus olisi mennyt kesken niin laskettuaika olisi ylihuomenna eli 4.9. En ole koskaan kuullut vastaavaa, mut kaipa se sitten on mahdollista. Lääkäriltä tuli lupa ja jopa suositus jättää ehkäisy pois, mutta asiasta ei ole päätetty vielä. Pillereitä enää 8 päivää jäljellä! Katsotaan kuinka käy, itse olisin ihan valmis sillä kuopus saa sen vaatimani diagnoosin tässä kuussa :xmas:
 
eläinystävä: En tosiaan ollu huomannu sun tekstiä :( Luen palstaa samalla kun päivitän listaa ja usein löydän noi tiedot kyllä noinkin, mutta kävin eilen monta sivua läpi samalla kun päivitin, joten toi on jääny välistä. :( Mutta nyt on päivitetty :) (Muutenkin mietin, kun lasken ihmisten kiertopäiviä ja välillä sekoan laskuista, että toivottavasti ne on siellä oikein :D No, onneks tää ei oo haudanvakavaa puuhaa. Mut listasta näkee kivasti missä kohtaa kiertoa kukakin menee :) )

CherryCake: Jospa se kuitenkin olis sitä itteään :heart: Pidän peukkuja :) Toisilla plussa näkyy myöhemmin kuin toisilla...


Yhteinen aika: Me halaillaan ja pussaillaan pitkin päivää ja enemmän sit yhteistä aikaa on just iltasin, kun tyttö on menny nukkumaan. Ja viikonloppusin vietetään laatuaikaa perheenä.

ON: Mies kellistetty ja tänään kp 13. Oviksen ajankohdasta ei oo tietoa, mutta ennen esikkoa olen tikuttanut yhden kierron onnistuneesti ja sillon se oli kp16. Joten eiköhän se tässä lähipäivinä ole. Tässä parit kellistykset vielä joka toinen päivä, niin eiköhän se riitä. Sit voi taas puuhastella ilman aikataulua :LOL:
 
hennaliina: Kiinnittymiskipua vois olla, mutta ei ihan noin aikasin (kai)? Onko mahdollista, että ovis oliskin ollu pari päivää aikasemmin, DPO6 on ainakin jo jollain ollu kiinnittymiskipua...


Ja mä pohdin täällä, voiko kohoava LH ja lähestyvä ovis aiheuttas päänsärkyä. Kolmatta päivää särkee päätä vähän väliä... ja mun mielestä hartiatkaan ei olis jumissa... :confused:
 
Elikkäs, multa on just pari viikkoo sitte poistettu kuparikierukka ja menkat alko suht normisti 25.8..oli kyl viis päivää myöhäs ja vähän lyhyemmät ja erikoisemmat ku yleensä eli siis normisti tokavikana menkkapäivänä ei tuu ollenkaan verta ja sit vikana valuu loput..nyt kävi kaks kertaa toi sama. ei valu tulee ja ei valu päivään ja seuraavana tulee. Ollaan harrastettu seksii suojaamattomasti kuukautisten aikana ja pari päivää niiden jälkeen ja ehkä päivä/pari ennenki niitä. eli nyt sitte on nipistelyä munasarjoissa ja alaselkää särkee..huimaa, ihan hiukan etova olo auton kyydissä..kaikkein oudointa on että vatsanpohjassa kutisee koko ajan..tai siis tuntuu koko ajan semmosta kihelmöintiä, ja se naurattaa, ku tuntuu niin hassulta. Olisko mahdollista, että oon tulossa raskaaks, et ovulaatio onki tapahtunu jostain kumman syystä aikasin??? Onko hedelmöittyminen tapahtunu vai onko nää jo kiinnittymisoireita?? Mulla normisti 28-29 kierto :) vauva on haaveissa :)..Olis ihanaa jos joku kokeneempi osais vähän auttaa :)
 
Na-dene, periaatteessa vois ehkä olla dpo5-6, eikä 4.. Tänään jatkuu alavatsan jomottelu, ja tuli jotain valkkariakin, vaikka oviksen jälkeen ollu tähän asti ihan kuivaa. Saa nähä onko nämä mitään muuta kuin sitä, että tarkkailen nyt kehoani ylitarkasti ja kuvittelen :D ! Tohon sun päänsärkyyn, että kyllä luulen et oviskin voi aiheuttaa, kaipa kaikki hormoonimuutokset voi?
 
Minä jo ihan yliinnokkaana testailin vaikka vasta dpo7, mutta negaa vielä ainakin.. vähän kateutta ilmassa kun siskoni (jolla ei mitään raskaustoiveita -päinvastoin!) niin oli haamuviivan napannut :O

Tilasin just nettikaupasta todella herkän raskaustestin, jotta voi testata jo ennen menkkojen arvioitua alkamisaikaa... jonne siis pitäisi olla noin viikko vielä
 
Nuoriaikuinen: Tämän hetkisten oireiden perusteella ei voi olla varma, mitä kropassa tapahtuu. Jo pelkkä ehkäisyn poisjättö voi aiheuttaa jos jonkin näköistä oiretta. Sulla on tänään ilmeisesti kierron 11. päivä (kuukautisten alkamispäivä on kierron 1. päivä), joten on mahdollista, että ovulaatio on jo ollut, mutta yhtä hyvin toi nipistely voi olla oire tulevasta ovulaatiosta. (Sun kierron pituus ehkä viittais siihen, että ovis on vasta tulossa. Oviksen jälkeen kun suurimmalla osalla naisista on vielä n. 14 päivää ennen kuin menkat alkaa tai testissä näkyy kaksi viivaa) Naisen kroppa on niin kummallinen ;) ja vain omaa kroppaa ja luomukiertoja tarkkailemalla saat vastauksia. Toivotaan kuitenkin, ettei sun tarvii tarkkailla kovin pitkään, vaan saisit plussan tikkuun :) :xmas:

mariana87: Siellä elellään jänniä aikoja, hui! :xmas: Pari päivää vielä... mulla näky esikosta DPO9-10 ekat haaleat viivat tikuissa :)


ON: Ovis lähestyy, limat bongattu. Jee! Ja päänsärky vaan jatkuu. Ärsyttävää. Kohta pääsee sit taas piinailemaan :xmas:
 

Yhteistyössä