* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Onnea paljon Na-dene <3

Täällä kp7 ja menkat loppu eilen. Nyt vaan ovista taas oottelemaan! Testejä tuli postissa to ja pe ihan hyvä satsi, sekä ovis- että raskausliuskoja.
Mites tää nyt menee, mulla ei oo mitkään ihan hirmuisen runsaat menkat, kp 2 ja 3 eniten vuotoo. Ei mitään hyytymiä tms. Ihan vähän jotain tummia hiutaleita kp1. Onko se nyt huono juttu ku on niukemmat vuodot? Limakalvon kannalta siis.
 
Heippa kaikki! Mahtuisko mukaan vielä yks haaveilija/kuumeilija? :) Elikkäs haaveena ois saada (TJOT) esikoinen 2015.

Vähä jos ittestäni porinoisin. Eli aikoinaan mies sano, että vauva saa tulla kunhan hän on opiskellut loppuun. Mullahan on jo vakityöpaikka, mies lähti kouluttautuun lisää. Mutta meillä petti vuosi sitten ehkäisy (ei ollu kummallakaan vauva vielä ajankohtainen) mutta päätettiin yhdessä, että kyytiläinen saa tulla, jos mukana pysyy. Ei kyytiläisellä ollu jarrusukkia ja keskenmeno tuli rv6+4. Noh, tuolloin sain mieheltä luvan jättää ehkäsyn pois ku täytän 27. Eli hällä ois jo opinnot käytynä melkeen loppuun. Nooooooh... Mulla vauvakuume nosti päätään kesällä. Hissukseen aloin porista, notta millastahan se ois olla vanhempi ja talvea kohti mennessä kuume vaan paheni. Nyt täytin vasta 26 ja sain luvan jättää ehkäisyn pois, kunhan ostetut pillerit loppuu. TADAA, tämä päivä oli perjantaina. :D Nyt odotellaan tätiä kylään huomenna ja sitten aletaan yrittelemään menolla tulee jos on tullakseen. Vaikkakin... MINÄ HALUAN HETI :D okei, oon vähä malttamaton ihminen ;)

Jos mukaan mahtuu niin sylikinkku 26v, 27/28, yk0, 10/14.

ja anteeksi pitkä novellin poikanen..:heart:
 
Tänään tasan kaks viikkoa ovisplussasta ja ei ole vielä menkat alkaneet vaikka ne alkaa AINA klo 10-11 välillä sen tasan 2 viikkoa ovisplussasta. Tosin nyt ovisplussa oli 2 päivää aikaisemmin kun normaalisti et ehkä ei pitäisi tätä normaalista poikkeavuutta ihmetellä.

Tein hätäpäissäni aamupäivällä raskaustestin ja heitin sen samantien roskikseen. Tunnin pidättelyn jälkeen sen tein ja tunti roskikseen laitosta kaivoni esiin ja siinä oli taas se sofille ominainen viivanpaikka.

Ärsyttää, vituttaa, turhauttaa.
 
Hoi.
Luen teitä täällä taas ahkerasti. Minulla ne menkat olisi viimeistään eilen pitänyt alkaa, mut tosiaan pillerien jätöstä niin vähän aikaa ettei tiiä mikä kierto on. Kävin kuitenkin äsken ostamassa rtestin. Ihan vain et sais mielenrauhan. Ja kun hätähousu nyt olen :) kusihätää odotellessa :D
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
NeitiMi, noilla prisman testeillä oon joskus testannu (useampaan otteesen menkkojen joskus ollessa myöhässä stressin tms. takia :D ) enkä koskaan oo mittään saanu kun en oo raskaanakaan ollut. Pari maanantaikappaletta tehny, saanu häilyvän värillisen viivan. Mut mä tykkään apteekin omasta mitä vähäisiä kokemuksia on :)
 
Jos mukaan mahtuu niin täällä olisi porukkaan yksi haaveilija lisää :) eli meillä on neljäs haaveissa. Kierukka poistettiin syyskuun alussa ja ainakin näyttäis siltä, että kierto on ennallaan.
30, kp 23/30 ,yk 1, ya 10/2014, 4.lapsi
 
NeitiMi : Mullekaan ei oo Prisman Pregcheck (violetti pitkä paketti) koskaan antanu turhaan mitään, eikä antanu nytkään. Parina päivänä anto ihan haalean haaleaa viivaa ja sit alko tummentua :) Eli toivottavasti se viivanpaikka tarkottais sullakin jotain ihanaa :heart: :)
 
Ovistesteistä taas kyselen... Mulla on nyt siis kp 6, ja varmuudeksi testasin ovistestillä jo nyt (liitän kuvan, jos osaan). Kun tuossa nyt näkyy tuollainen haaleaa haaleampi viiva, niin missäköhän vaiheessa sen voisi olettaa vahvistuvan ihan yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva? Jos ovulaatioita ei tapahtuisi ollenkaan, niin tulisiko testiviivaan silloin väriä ollenkaan?
[/url][/IMG]
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 20.10.2014



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
s4nnn2956/??yk5-2. lapsi
Whisky 50/31-32--4. lapsi
phaedra3045/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana872743/25yk2ya 8/142. lapsi
Kaktuspiikki833141/32yk5ya 6/143. lapsi
JeHil3335/28-31--5. lapsi
eläinystävä2734/26-28yk3ya 7/141. lapsi
Marie823231/29-32yk2ya 9/142. lapsi
Na-dene2930/28-33yk2ya 7/142. lapsi
zuikeli2029/28-32yk7-
Yemi2029/28--1. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Citilda2928/25-28yk3ya 7/142. lapsi
HKS843028/27-30--1. lapsi
Samhe1928/26-30yk5ya 6/14
sylikinkku2628/28yk010/14
Jepulis<33126/27-28yk8-3. lapsi
Jomine3024/30yk1ya 10/144. lapsi
pipiipa2021/29-33yk6-
Summersun823218/??yk1-2. Lapsi
Niin toivoisin 17/28?yk1-
:heart: :heart: :heart:
heikkulin2713/23-28yk4ya 7/142. lapsi
lulina2012/29yk2ya 9/142. lapsi
Titti.3310/31yk2ya 9/142. lapsi
jennnyy259/27-28yk2ya 9/14
esikoinen haaveissa238/31-?yk14-1. lapsi
Vivi Hellion348/??yk3ya 8/14 (6/14)2. lapsi
caramba89257/28yk3ya 7/142. lapsi
Aatoel337/25-28yk3-3. lapsi
heidip*267/27-28yk1ya 9/143. lapsi
päärynärouva 3/26-29yk5ya 7/144. lapsi
Leonella312/30yk4ya 7/142. lapsi
:) :) :)
Sirppuliina35??/30-35yk3-4. lapsi
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
sohvi3636?/??-ya 8/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi
Joline33?/28yk1ya 10/145. lapsi





........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... eläinystävä......DPO17
........................... Yemi...............DPO15
........................... Na-dene..........DPO12
........................... Sirppuliina........DPO5
...........................




........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ InkeriIisakki
................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff
................................ tirpsi
................................



............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................



Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)


Ketjua päivittää: Na-dene



 
NeitiMi, tuo kyseinen pregent stick antaa pelottavan selvää viivaa tarkoittamatta mitään. Mulla ainakin on monesti ollut ja kuivuttuaan ihan punainenkin! Joten suosittelen lämpimästi ostamaan sen pregchekin, se ainakin on paljon luotettavampi! :)

Aatoel, sulla on aika lyhyt kierto joten se voi muuttua hyvin äkkiä plussaksi ja jo tuossa kp10 tienoilla :) Eli testaile ahkeraan! Mun mielestä jos ovulaatio ei tule, niin nuo antaa kyllä viivaa, mutta se ei koskaan ole yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli. Korjatkaa jos olen väärässä? =)
 
Puhelimella päivitteleen tilannetta eli

sylikinkku KP 2/??, yk 1, 10/14.

Päätti täti tulla päivän etuajassa, mikä on melko mielenkiintosta, koska aina ollut kellontarkka kierto. Hmm.. kiertopäivistä ei mittään käryä enää, ensimmäistä kertaa 12 vuoteen mennään luonnollisella kierrolla. no ei haittaa, nyt päästään yritteleen :) <3

sohvi85; mä oon ymmärtäny että viivanpaikka on väritön haaleasti näkyvä testiviivan kohta, johon tulee sitten väri mikäli on raskaana. Joskus tää viivanpaikka näkyy jossain testeissä selvemmin. Mutta korjatkaa jos oon väärässä :D
 
Täällä tuli sitten joku jättikierto joka päätty kp32 eli nyt voi päivittää KP2,, tulipahan selvyys tähänkin kiertoon. Nyt alkaa olee jo semmoset "normaalit" menkat mitkä ollu ennen pillereiden popsimista.

sylikinkku kannattaa varautua että pillereiden lopettamisen jälkeen voi mennä jopa 1-2vuotta et onnistuu, en halua masentaa mut ite tässä pillerit kesäkuussa lopettaneena tuskailen hormonitoimintaani vasta kans kuntoon. Voin niin samaistua tunteeseen kun saa "luvan" vauvaan :heart: Mies ei meillä kyllä stressaa millään tavalla asiasta. Vaikka sanoin että tammikuussa jos ei mitään ole tapahtunu, voisin mennä jutteleen jonnekkin asiasta.
 
Viimeksi muokattu:
eläinystävä, tuota ollaan pohdittukkin yhdessä miehen kanssa, että mitä jos vaikka kävis niin ettei omaa siunaantuiskaan. Meille on adoptiokin vaihtoehto, mies on itse adoptiolapsi. :) joten täällä mennään hyvin stressittömin mielin kun koskaan ei voi tietää mitä tulee vastaan. Kaippa mä oon liian realistinen nyt :D
 
Joillakinhan nappaa taas tosi nopeesti, joissakin tutkimuksissa on sanottu, että 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen olis hedelmällisimmillään. Kuka näistä tietää. Voin kyllä sanoo että ei oo tullu kytättyä päiviä näin tarkkaan ennen ehkäsyn lopettamista :D Olis joku pilleri tai pistos jolla vois edesauttaa asiaa nii olisin jo ostanu.
 
Menkkajuilinnat kestäny jo parisen viikkoa ja ollut todella varma tunne tärpistä, mutta nyt kun kävin vessassa, ihan kuin paperiin olisi jäänyt aavistuksen rusehtavaa vuotoa.. todella "kananmunamaista" sitkeää vuotoa. Toivotaan nyt ettei tää pääty menkkoihin, koska tunne ollut niin vahva raskaudesta.. :( toisaalta näiden päivien sisällä pitäisi menkat alkaa jos on alkaakseen. Jännittää kamalasti ja infoon tänne heti kun tilanne etenee, että miten kävi. Paljon peukkuja tänne ja toki muillekkin!
 
Nyt alko mietityttää.. Kun lopetin ne pillerit niin kaks viikkoa siitä niin tuli tosiaa ruskehtavaa tuhruvuotoa pari päivää.. Olisko syy nyt siinä, ettei menkat ala ajallaa? Puhuin kaverin kanssa ja samaa merkkiä käytti kun minä ja hällä kuiteski ihan ajallaan tuli lopetuksen jälkeenki menkat. Toki kaikikilla yksilöllistä mut vaikuttiko se ihme välivuoto kuitenkin nyt tähän :D ala vatsaa nipistelly tässä jo pari viikkoa, mut ei nii ei. :D tosi rasittavaa, kun haluis et jos ei oo raskaana nii alkais edes menkat nii pääsis taas tositoimiin yritykselle :D
 
Mulla meni sillain, että se normaali tyhjennysvuoto tuli kun lopetti. Sit oli lyhyitä kiertoja ja nyt viimesin pisin ikinä (32). Ootko syöny niitä pitkään? että ethän voi tietää sun oikeaa kiertoas luomuna. Hormonien vuoksi ollu tietty säännölliset. E-pillereitä syödessähän ne ei ole edes ns.oikeat kuukautiset vaan keinotekoiset.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Na-dene!

Tänään kp 11, eikä ovistestissä vielä merkkiäkään ovulaatiosta. Mä tässä jo hätähousuna mietiskelen josko en vielä tammikuisen synnytyksen (sektio) jälkeen ovuloikaan...:confused:
Onko kellään muulla käynyt niin, ettei synnytyksen jälkeen ensimmäisillä kierroilla ole ovuloinut vaikka tyhjennysvuoto tulisi ihan normaalisti? Muutenkin tuo kierron pituus tuntuisi vielä olevan hakusessa.
 

Yhteistyössä