* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Täällä kp25/30-31 ei juurikaan mitään tuntemuksia, ei mitään epäilyttävää vuotoa, ei juuri uskoa/toivoa plussaan...viikonlopulle menkkoja odottelen... MUTTA JOS olis ovis ollu sillo viime ma ni eikö näinä päivinä olis sitä kiinnittymistä jos niin on tapahtuakseen?! Ja sitten mahd.raskausoireita... Hirveetä tää jossittelu vaikkei usko kuitenkaan riitä...

Tsempit uusiin kierroksiin <3
 
Mielenkiintoista.. vv on vetistä ja himot kohillaan (kuten aina ovisaikaan, muuten ei oo tällasta kestohimoa) sekä pupuilun aikana tuntemuksia että ahtaanpaa, tietyt asennot sattuu.. mutta ovistestit vaan negaa! Testailen vielä pari päivää ja sit olkoot. Ens maanantaina kuitenki se progekoe.
 
Täällä kp28/28-32.. onhan niillä menkoilla vielä monta päivää aikaa yllättää tässä. Toivotaan ettei :D vielä toistaseks ihan hyvät fiilikset, mutta siitä en tiedä ku menkat alkaa ja pitää siirtyä jo kaksinumeroiseen lukuun yk numero 10'neen. Alkaa meinaa sit turhauttaa tää tulokseton yritys.
 
Ko 26 eikä mitään edelleenkään... Iltapäivällä pötkättelin iteki sohvalla pojan ollessa päikkäreillä, ni tuli sellenen hetkellinen menkkakouristus mut ihan ku ois tuntunu enemmä tuolla selässä... Et eiköhän ala menkkaoireilut viikonloppua kohde lisääntyy..
 
Eläinystävä - todella harmillinen tilanne sulla.. täällä vähän sama, tai no menkat ei oo alkanu, VIELÄ.. eiköhän ne tiensä tänne aina löydä. Yleensä lääkäreiden suositus kuitenkin on aina mennä tutkimuksiin kun yritystä on takana vuosi. Meidän kohdallahan on täysin normaalia vielä ettei oo tärpänny. Ainahan se ottaa aikansa. Joillakin kestää montakin vuotta ilman löytyneitä syitä ja jotkut tulee heti ekasta yrityksestä. Maailma on epäreilu, mutta useimmiten odotus ja kova uurastus palkitaan :)
 
Mä oon jo yrittäny katella et mihin yksityiselle hakeutuis tammikuussa tutkimuksiin. Täällä pk-seudulla liikaa vaihtoehtoja :) en vaan enää jaksa tätä epätietoisuutta, miks kestää niin kauan.. Dpo 12 ja olot semmoset että huomenna varmaan vuotaa. Testin uitan kuitenkin vielä huomenna aamulla.
 
Pakko nyt kysyä,kun oon pitkään miettiny että mistä tuo sanonta tulee, et menkkoista puhutaan nimityksellä "täti" :D en ymmärrä, aina siihen törmää.

Täällä luultavasti dpo 1. viikonloppu hiljaiseloa, kun mies la-su reissussa eikä sunnuntai iltana enää jaksanu.. Eilen päivällä oli jomotusta oikeella puolen vatsalla, aika selkeesti tuntu ovulaatiolta.. Ei oo kyllä taaskaan hirveen suuret odotukset, vaik illalla peittoo heiluteltiinkin. Ahisti illalla niin paljon, että itku pääsi. Tuntuu tyhmältä valittaa kun vasta yk 3 menossa ku monet täälläkin on 2-3-4 kertaa isommissa luvuissa.. :/ Tuntuu vaan, et uuteen kiertoon joutumisen mahdollisuus ahdistaa joka kuukausi enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Titti.
Eläinystävä, varmasti tilanne ahistaa :( koitahan jaksaa <3

Mä pidän täällä peukut ja varpaat pystössä että plussia alkais tohinalla tulla <3 eli tsemppiä kaikille :)

ON: tää alkukierto on ihan syvältä.. alotin tosiaan pillerit 14v järkyttäviin menkkakipuihin, koko vuodon ajan olin niin kipeä, etten sängystä pois päässy. Noh, nyt ku jätin pillerit pois, niin rakkaat kivutki tuli takas. Tänään vähän jo helpompaa, 2 ensimmäistä päivää oli pahimmat. :( ajattelin kokeilla mennä ihan himojen mukaan tän kierron. Jotenki järki sanoo, että maltti on valttia. Ku me ollaan miehen kanssa kuiten suht nuoria vielä. :) vaikka oman masun kasvattelua en maltakkaan oottaa :D

sylikinkku KP3/29, YK2
 
Toivotaan todella meille tänne niitä plussia!! *puhaltaa plussatuulta

Oma tilanne on yhtä mitäänsanomaton ku muutkin viime päivät.. Kp 27 eikä mitään! Muutama menkkajuili, ei mitään ylimääräistä vuotoa eikä havaittavaa kuivuutta... Ei palele, olo ja mieli on peruspositiivinen.. Kohdunnipukka (?) mahdollisesti aika ylhäällä (sormen mitan päässä) pieni reikä keskellä (kiinni?).. Tulipa sitäkin nyt tutkittua..

Toivottavasti teillä muilla menee paremmin! Mut jos ei vielä, ni ei muutaku pää pystyyn ja uuteen kiertoon, kyllä se plussa vielä tulee <3
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 20.11.2014



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Jepulis<33132/27-28yk8-3. lapsi
Jomine30??/30yk1ya 10/144. lapsi
Decca32??/24(26-28)yk12. lapsi
:confused: :confused: :confused:
Summersun823218/33yk2-2. Lapsi
heikkulin27??/23-28yk4ya 7/142. lapsi
lulina2016/29yk3ya 9/142. lapsi
Titti.3312/31yk3ya 9/142. lapsi
jennnyy25??/27-28yk2ya 9/14
esikoinen haaveissa23??/31-?yk29ya 7/121. lapsi
Vivi Hellion3414/25yk3ya 8/14 (6/14)2. lapsi
Anger22??/28-30yk4ya 7/141. lapsi
InkeriIisakki2716/27-30yk1-3. lapsi
heidip*26??/27-28yk2ya 9/143. lapsi
Knyte3210/26yk2ya 10/142. lapsi
Joline3313/28yk2ya 10/145. lapsi
päärynärouva 6/29yk6ya 7/144. lapsi
Leonella315/27yk5ya 7/142. lapsi
sylikinkku264/29yk210/14
eläinystävä275/??yk6ya 7/141. lapsi
:heart: :heart: :heart:
zuikeli2030/28-32yk8-
Citilda29??/27-29yk4ya 7/142. lapsi
pisamapeikko3118/30-47yk1ya 11/144. lapsi
mimmi92 22 1/?? yk9 2. lapsi
Yemi2030/28yk210/141. lapsi
pipiipa2027/27-31yk7-
Samhe1925/26-30yk6ya 6/14
Niin toivoisin 22/28?yk2-2. lapsi
Enkeli303028/30-31yk2-2. lapsi
Saraheinä23/?yk210/14
:) :) :)
Sirppuliina35??/30-35yk3-4. lapsi
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori33tjot-ya 8/142. lapsi
phaedra30??/28-31-ya 7/142. lapsi
mariana8727??/25yk2ya 8/142. lapsi
Kaktuspiikki8331??/32yk5ya 6/143. lapsi
Marie8232??/29-32yk2ya 9/142. lapsi
HKS8430??/27-30--1. lapsi





........................... :xmas: Piinailijat :xmas:

........................... ?
...........................
...........................
...........................
...........................



........................... :flower: Haaveilijat :flower:

................................ Penni89
................................ BlackCat
................................ Tee86
................................ Hepuli_
................................ Sniff
................................ tirpsi
................................ s4nnn
................................ Whiskey



............................:heart: Plussanneet :heart:

................................ Pecanpie 6/14
................................ Unto-Helmiina 6/14
................................ äiti88 8/14
................................ CherryCake 9/14
................................ joa 9/14
................................ nenni26 9/14
................................ Alvinna 9/14
................................ Jennyliini"" 9/14
................................ Lauwra 10/14
................................ mariana87 10/14
................................ hennaliina 10/14
................................ JeHil 10/14
................................ Na-dene 10/14
................................ Sohvi35 10/14
................................ NeitiMi 10/14
................................ Marie82 10/14
................................ Caramba89 11/14
................................ Susunasu 11/14
................................ Aatoel 11/14


Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)


Ketjua päivittää: Citilda, Yemi








HUOM!!! Viitsisikö kaikki päivittää minulle kp't ja dpo't, tuo lista taitaa olla täynnä virheitä.. Päätin alkaa päivittää listaa kun sitä ei ole päivitetty kuin viimeksi 01.11.. Viikonloppuna aion siirtää ne joista ei kuulu haaveilijoihin, että lista pysyisi siistinä..Koitan päivittää listaa aina aamuisin! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heipsis!

Täällä yksi kuumeilija ilmottautuu mukaan!
Kirjoittelinkin tänne foorumille jo tossa viimevuonna ku kuumeiltiin kakkosta :)
Pieni ihana täydellinen poikamme syntyi 31.12.2014 <3
Toinen poikamme on jo 5 vuotias.

Mulla on käytössä ollut e-pillerit tän vuoden alusta,ja nyt sitten ajattelin (ajateltiin) jättää ne pois. Oon puhunut tästä vauvakuumeesta miehelle nyt muutaman kuukauden,mutta se nyt ei ole sanonut juuta eikä jaata tähän asiaan. Pistää asiat vaan leikiksi :/

Mä olen itse 26 vuotias naikkonen ja mieheni on 25. Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta ja ensi kuussa tanssitaan häitä <3
Meillä on siis 2 poikaa,5 vuotias ja 10kuukauden ikäinen. Enhän kuumeile liian aikaisin?

Nyt juuri pillereiden tyhjennysvuoto menossa. Kierrosta ei vielä hajuakaan,mutta ennen se on ollut 28-32 päivää.

Mukavaa torstaita kaikille!

Nyytti88 (kp 3/28-32) Yk. 1 alkaa pian! :)
 
Nyytti88 et mun mielestä kuumeile liian aikaisin :) me alettiin yrittää kakkosta esikoisen ollessa 5vko kun ekat menkat alkoi :) eskoisen aikaansaamisessa meni reilu 25 kiertoa niin haluttiin olla ajoissa ja hyvä niin kun ei tuo kakkonen näytä tulevan yhtään helpommalla. Lapsettomuustutkimuksien ensikäynti yksityisellä joulukuun alussa :)

Kiitokset yemi listan päivityksestä:)
 
Mimmi92,En mäkään usko et liian aikaisin kuumeilen. Esikoinen ilmoitti tulostaan pillereiden aikana,ja tätä kakkosta yritettiin yli vuos. Joten saas nähä miten tän kolmosen kanssa sitten. Ajattelin tänään istuttaa ton miehen alas,ja keskustella nyt sit ihan vakavasti et "mä haluuuuuuuuuuuuuuuuun sen kolmosen" :D Toivotaan et sekin myöntyy nyt sit :)
 
Meilläkin mies eilen totes että kyllä toi esikoinen on niin ihana et ei välttämättä tarttis toista. Tänään kun menkat alkoi keskusteltiin vakavasti ja päätettiin heti varata sittenkin aika. Alunperin oli tarkitus vasta tammikuussa. Ollaan aina puhuttu että 3-4 lasta olis ihana saada, mut ei se vaan käy sormia napsauttamalla niin en sit tiiä kuinka monta kertaa jaksaa henkisesti yritystä alottaa.
 

Yhteistyössä