"Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

nyt rv 8+1. Jännä että pahoinvointia ei ole joka päivä. Helpottamassa?

Yks kumma juttu mitä olen miettinyt on tuo veden juominen. Jotenkin kuivumisen "väristä" pissaa. Vai lisääntyykö verimäärä jo nyt? Esim aamulla huomaan tuon etenkin, jos vertaa aiempaan.

Näin unta kaksospojista, miten yritän niitä imettää ja pitää lämpimissä vaatteissa, vaikutti vaikealta.

Ajatella että 2kk jo raskaana. 10. päivän päästä eka neuvola.

Mulla myös tuota ettei tunnu että raskaana.
 
Heippa!

Mä voisin kanssa varovaisesti siirtyä tänne puolelle. Aamulla punainen viiva testiin ja digiin raskaana 1-2, eli ihan alkutekijöissä ollaan! Vuoden ja 3kk yritys palkittiin vihdoin ja nyt toivotaan vaan et pikkuinen pysyy kyydissä!

Laitan tietoani tuonne listaan kunhan tässä rauhoitun ja saan katsottua kaikki tiedot! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Onnea Markke plussasta ja tervetuloa mukaan! :flower:

Miss_piggy: kiitä onneas ettei sulla ole pahaa oloa! :D Olisin ihan mielelläni oireeton ja hyvinvoiva kaiket päivät. Tälläkin hetkellä mahassa tuntuu todella inhottavalta ja harkitsin jo kesälomankin aikaistamista muutamalla päivällä kun ei vaan meinaa olo ja energia riittää töihin. Varsinkin iltapäivisin iskee ihan kamala oksetus, tosi mukava kärvistellä toimistolla sellaisen kourissa :x

Jospa se tästä pikkuhiljaa helpottaisi kun kohta pääsee pariksi viikoksi lepäilemään mökille :)


Mijau & Pallero 14+6
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Vauva haaveet todeksi 2013-2014
(Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014 pinosta plussanneet)


Odottavat:


18.7.2013
BDU 25v / Ensimmäinen / OYS

19.7.2013
Gilraen84 / Ensimmäinen / Tyttöolo

1.8.2013
Epa_88 24v / Toinen / TYKS

5.8.2013
jeennaa 22v / Ensimmäinen / KHKS

7.8.2013
Ainolinnea 23v / Ensimmäinen / TYKS / Tyttöolo, **Poikalupaus**

8.8.2013
Pamsku 22v / Ensimmäinen / EKKS

21.8.2013
Amiraali 26v / Ensimmäinen / TYKS / Poikaolo

7.9.2013
Sunshine84 / Ensimmäinen ja toinen/ K-PKS

19.10.2013
Kääkkis82/ neljäs/ PHKS/ poikaolo poikalupaus

2.11.2013
Mylvinen 26v /Ensimmäinen/KOS

22.12.2013
NuNutin 26v / kolmas / HYS

29.12.2013
Klementiini 35v / kolmas / PHKS

08.01.2014
Mijau 23v / ensimmäinen

07.02.2014
miss_piggy 31v / ensimmäinen / K-PKS / 02/13 kkm

27.3.2014
Markke 30v / toinen / SatKS

Muistossa mukana :hug:
Bambini
verppu



Syntyneet:
5.3.2013
Vissyliini (la 21.2) Poika - 4230g / 53cm

12.4.2013
Ambrosia85 (la 23.8) Enkelityttö - rv 21+0


30.4.2013
Hintriikka (la 23.4) tyttö 3922g, 50cm

Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Listaa saat päivitetty valitsemalla viestistä "lainaa". Poista alusta ja lopusta [ Quote ] ja [ /Quote ]-tekstit
 
miss_piggy
Mulla on varuilta kanssa nuo pahoinvointirannekkeet kuitenki joka päivä töissä, ku vaikkei okseta, niin silti välillä olo on tosi etova.
Tänään neuvolassa saatiin esille tyypin sykkeet, kaveri vaan tykkää leikkiä jotain piilosta, kun eilen ei sykkeitä saatu kuuluviin ja siksi tänään piti mennä uusiks :D Perjantaina sitte se nt-ultra mitä odotan kyllä jo.

10+5
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
taidan lentää bumerangina takaisin tuonne yrittäjien puolelle.. aamulla viivat oli vahvistuneet, mutta samalla alkoi vuoto.. kirkasta verta liman seassa, eli ihan samalla tavalla kuin kuukautisten alku yleensä.. kipuja vielä ei ole, mutta eiköhän nekin tässä ilmene jos keskenmenosta kyse.. tänään on toki kuukautisten alkamispäivä (siis jos en ois raskautunut), eli se on nyt se viimeinen toivonripe mistä vielä vähän pidän kiinni. Henkisesti kyllä valmistaudun jo yrityksen jatkamiseen.. :'(
 
Ei Markke :( !!! Mä olin tulossa sua onnittelemaan, ei saa mennä kesken nyt :(

Lääkärineuvolassa kaikki hienosti, lisärautaa joudun alkaa ottamaan, hb oli 115. Painoa oli tullut ensimmäiset 2 kg ja nyt ei saisi tulla enää kuin sen 3 kg, jos meinaan pysyä tavoitteessani. Kohdunkorkeus oli 27cm , eli huitelee jossain omilla käyrillään, mutta lääkäri sanoi mun kohdun olevan tosi korkealla ja vauva tuntui sopivalta viikkoihin nähden, ei siis mikään jättiläinen :) Paljon tuli kehuja sokeriarvoista ja siitä kuinka otan tosissani rd-asiat. Sterilisaatiopapereiden täyttö unohtui, joten joudun uusintakäynnille jossain välissä, pöh : /

kääkkis ja sisu 26+4
 
eilen vuoto yltyi ja kivut tuli kovana mukaan. Särkylääkettä piti ottaa et pystyi olemaan.. Eli eiköhän se nyt sitten ollut tässä. Edelleen vuotaa, mut eilisen jälkeen ei ole kipuja ollut..
osaattekos täällä sanoa, et kuinka nopeasti tuo viivanen pitäis lähteä himmenemään keskenmenon tai tässä tilanteessa varmaan puhutaan kemiallisesta, jälkeen? Tein aamusta nyt uuden testin ja se oli yhtä vahva (tai ehkä jopa pikkusen tummempi (voi olla vaan toiveajattelua tuo tummuminen)). Mulla ois huomenna lähtö Viroon työporukan kanssa ja mietin tässä et miten siellä nyt pitäis olla. Raskaana vaiko keskenmenon kohdanneena..?
 
miss_piggy
Mulla näytti lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen testi plussaa aika kauan, vielä kuukauden päästä näkyi kaksi viivaa. Kai se on ihan tapauskohtaista. Mietin vaan että onkohan hyvä nyt henkisesti lähteä johonkin reissuun, itse ainakin olin niin mieli maassa, että halusin vain olla rauhassa kotona muutamat ensimmäiset päivät... Ja vuotoakin kun mulla tuli enemmän tai vähemmän ekat päivät..
 
Voi Markke, olen tosi pahoillani...

Nyt on hiukan pakko valittaa ja avautua...

Kyllä tuntuu ärsyttävältä nuo supistelut, tiheästi tulee illalla/yöllä ja sitten kuitenkin taas loppuu. Ihan on samanlaista toimintaa ollut nyt ainakin viikon. Esikoisesta meni sillon vedet ja lähettiin sairaalaan 2h sisällä. Olispa nyt ollut sama juttu mutta ei, näköjään loppuaika kärvistellään!

Muutenkin tosi kummallinen olo, J on mummulassa muutaman päivän leikkimässä jotta saisin kaiken kotona tehtyä loppuun, mutta en jaksa/pysty/kykene... No viime yönä oli kauhee hikiaalto, vessassa ramppaus, nyt ihan kipeä tai flunssainen olo ja heräsin vasta 10.30 WHAATT!!?? En ikinä nuku tyyliin yli 9.

Epa 37+6
 
Täällä tilanne edelleen täysin auki. Vuotelee edelleen mut viivat vahvistuu, vaikkakin mielestäni liian hitaasti! Kaksi päivää tuli enemmän ja sen jälkeen vaan tuhrua ja välillä vessassa käynnin yhteydessä tummaa verta.. Tänään kävin verikokeessa ja aamulla saan siitä vastauksen. Pelkään ja epäilen kohdun ulkopuolista raskautta. Nyt pitäis olla 5+0 joten enköhän ensi viikolla pääse jo ultraan jos hormoni määrät on riittävät epäillä et oon raskaana.. inhottavaa elää täydellisessä tietämättömyydestä!!!
 
Markke voimia sinne tilanteen selvittelyyn :heart: Varmasti kamala elää epätietoisena siitä, mistä vuoto tulee. Jos se olisi kohdunulkoinen, niin eikös siinä alkaisi aika pian ne kivut, mikä paljastaa jonkin olevan pielessä?

Joko Epa on tositoimiin päässyt? :D

Synnytystapa-arvio takana täällä. Ahtaan lantioepäilyn takia sinne lähetettiin, ja siunaus normialatiesynnytykselle kuitenkin saatiin. "Tilaa on reilusti" kuulemma joka suuntaan. Iso kivi vierähti sydämeltä siis. Tyyppi hengaili jo kuulemma tosi alhaalla (mikä ihmetyttää, koska mulla ei mitään liitoskipuja, ainakaan pahoja ole ollut). Kohdunkaula pehmentynyt, mutta vielä 3cm jäljellä ja kiinni. Painoarvio tällähetkellä 2900g!! ja sitten taas pituus vastasi pienempiä viikkoja, eli lyhyt tapaus (pieni läski tulossa :LOL: :heart: ) Sukupuolta tyyppi ei näyttänyt enää, jalat ristissä potki ultra-anturia, ja oikealla hetkellä napanuora meni juurikin haarojen välistä. Noh, tyttöä kerran on lupailtu, mutta lopullisen tuloksen näkee sitten synnärillä ;) Vointi muuten täälläpäin hyvä. Odottelua ja odottelua päivästä toiseen..

Amiraali ja tyyppi 36+1
 
miss_piggy
Täällä on ollu vähän tai aika paljonki huonoa oloa nyt taas harvase päivä. Semmonen inhottava ja etova olo ja kurnuttaa tuolla mahassa taas jatkuvasti... Huh.. Vois jo loppua että pääsis kiinni normaaliin elämään niin sanotusti :D
Huomenna poksuu taas.

11+6
 
Mut saa nyt virallisesti poistaa listalta! Eli keskenmeno diagnoosi tuli. Hcg arvo oli 183 ja viikkoja ois ollut nyt jo 5+1 ja silloin arvot pitäis olla tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia! Mut nyt odotellaan et vuodot loppuu ja päästään uuteen yritykseen ja sit toivottavasti tänne vähän pidemmäksi aikaa!
 
Voi Markke olen niin pahoillani :(

Rv 39+0, ei paljon naurata...
Nyt on ollut kahtena päivänä jäätävää päänsärkyä, kahtena aamuna paastot ihan pielessä ja nyt kahtena päivänä varpaat ja sormet kun kasa nakkeja!

Epa
Epa
 
Ikäviä uutisia markke :( suuret pahoittelut!

epalle vauhtia lähtölaskentaan!

Me ollaan tiiviisti lomailtu miehen kanssa heinäkuu ja hetki vielä meinattiin jatkaa samoissa merkeissä :) Poika mennä potkii käytännössä koko ajan,että vähän jo jännittää että millainen ADHD ikiliikkuja on tulossa :D
Nyt ihan tällä viikolla on alkanut tuntumaan vähän "raskaalta" ja välillä ikävä painontunne alapäässä vaivaa :/ mutta pääosin edelleenkin vointi erinomainen :)
Mukavia kesäkelejä kaikille (ei kuitenkaan liian ;) )

Mylvinen ja Kaapo 26+2
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällä syntyi pojat 25.7 yllättäen vesien menolla (aamu 2:30), viikkoja oli kassassa 33+5. Herra A syntyi 17:50, 1980g ja 43,6cm ja Herra B 17:59. 1710g ja 43,2. Mä pääsin tänään kotiin, mutta pojat jää toistaiseksi keskolaan keräämään voimia. B tarvitsee enään nenämahaletkua, kun ei oikein jaksa koko maitomäärää imeä. Ja unohtelee muutenkin välillä hengittää. Ja A on sitten ilman mitään, imeminen on vain vähän hidasta. Muuten pojat voi hyvin.

Sunshine ja pojat :heart:
 
Vauva haaveet todeksi 2013-2014
(Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014 pinosta plussanneet)


Odottavat:


18.7.2013
BDU 25v / Ensimmäinen / OYS

19.7.2013
Gilraen84 / Ensimmäinen / Tyttöolo

1.8.2013
Epa_88 24v / Toinen / TYKS

5.8.2013
jeennaa 22v / Ensimmäinen / KHKS

7.8.2013
Ainolinnea 23v / Ensimmäinen / TYKS / Tyttöolo, **Poikalupaus**

8.8.2013
Pamsku 22v / Ensimmäinen / EKKS

21.8.2013
Amiraali 26v / Ensimmäinen / TYKS / Poikaolo

7.9.2013
Sunshine84 / Ensimmäinen ja toinen/ K-PKS

19.10.2013
Kääkkis82/ neljäs/ PHKS/ poikaolo poikalupaus

2.11.2013
Mylvinen 26v /Ensimmäinen/KOS

22.12.2013
NuNutin 26v / kolmas / HYS

29.12.2013
Klementiini 35v / kolmas / PHKS

08.01.2014
Mijau 23v / ensimmäinen

07.02.2014
miss_piggy 31v / ensimmäinen / K-PKS / 02/13 kkm

27.3.2014
Markke 30v / toinen / SatKS

Muistossa mukana :hug:
Bambini
verppu



Syntyneet:
5.3.2013
Vissyliini (la 21.2) Poika - 4230g / 53cm

12.4.2013
Ambrosia85 (la 23.8) Enkelityttö - rv 21+0


30.4.2013
Hintriikka (la 23.4) tyttö 3922g, 50cm

25.7.2013
Sunshine84 (la 7.9) Poika A -1980g / 43,6cm / ja / Poika B 1710g / 43,2cm

Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Listaa saat päivitetty valitsemalla viestistä "lainaa". Poista alusta ja lopusta [ Quote ] ja [ /Quote ]-tekstit
 
Onnea sunshine pienistä pojista :flower:

Tsemppiä Epalle kovasti :heart: Jopas niitä vauvoja alkaakin nyt tulla :rolleyes:

Täällä myös olo aivan vallan mainio, zumbassa käydään ja selkä on voinut nyt kyllä todella hyvin kun olen uskonut niitä pieniäkin vihoitteluja heti. Tajusin tuossa myös, että harkkasupistuksia ei ole ollut nyt oikeastaan yhtään miehen loman aikana :) Hommat on keventyneet, kun on ollut toinen käsipari apuna.

kääkkis ja sisu 28+2
 
Hei taas!

Kohta 12 viikkoa takana, eli huomenna. ?

Kävin ensimmäisessä neuvolassa, laskettu aika 18.2.2014!

Sain ensimmäisen ultraajan parin viikon päähän. Sydänääniä ei kuulunut "vanhalla laitteella", oma pulssi tuntuu olevan koholla. 87 näytti tänään käsivarsimittarilla. muuten 111/60. Hemoglobiinikin oli pudonnut 144 => 125 :O

Pahoinvointia ei ole ollut pariin viikkoon. Armotonta väsymystä toisinaan. Paino pysynyt samana.

Ei mulla muuta, olo kuin ei olisi raskaana. Vähän epäilyttää kyllä :p
 

Yhteistyössä