Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Oli tänään ihan selvä viiva,pregchekillä en koskaan tasavahvoja oo saanutkaan mutta se kemiallinen kummittelee niin testaan vielä viikonloppuna. Ja tosiaan verta ei tullut ollenkaan tuhrun mukana..
Ens viikkoon mennessä jos vuoto ei ala ja plussa pysyy niin uskallan poistua plussanneisiin.
Toivotaan että pääsen ja otan kaikki mukaan:)
 
Sunnuntai 15.9.13





Yritys/TJOTtailu alkanut

kahvikuppi(27).........kp 56/37-57..............yk 4............ya 12/12.......1.
OneMore?................kp 56/27-28.......................................................3.

-PikkuMyy-.............kp 45/36................yk 13...........ya 1/12........1.
Tuuuli+...................kp 42/28...................yk 5.............ya 4/13........1.

-tanjuli-..................kp 39/29-50...............................ya 7/12.........1.
min--3.....................kp 35/?.....................yk 1..................................5.
Nenna81.................kp 32/28-31..............yk 6............ya 3/13.........3.

harjoituskappale........kp 24/30-37............yk1..............ya 8/13..........2.
Ansku_87................kp 22/28-30............yk 5.........ya 5/13............1.
Menhit....................kp 21/36-47.............yk 2...........ya 7/13..........4.
millionnea................kp 20/36....................yk 16.......ya 2012........2.
pinkkihevonen.........kp 20/25-27.............yk 16........ya 8/12..........1.

juliesisko(26)...........kp 19/26-28..............yk 7............ya 3/13.........2.
Tinttu85.................kp 19/27...................yk 5...........ya 4/13.........4.
Madeia..................kp 14/28-30...................yk 2..........ya 8/13.........3.
Markke...................kp 13/30-32................yk 14.........ya 6/12........2.
-Brita-........................kp 13/32.................yk 1............ya 7/13.........2.
Niiskulineiti86...........kp 12/33...................yk 10.............................1.
Penni79..................kp 12/23-26..............yk 11............ya 2/13.........2.
antenni.................kp 11/28-34................yk 2..........ya 9/13.........1.
plussatuulia..........kp 10/25-30..............yk 2............ya 8/13.........
karwis......................kp 10/36...................yk 4..........ya 6/13.........3.

ToKa89...................kp 9/30-32..............yk 3..........ya 7/13........1.
FLV.......................kp 5/27....................yk 1.......ya 9/13..........3.
Karmini.....................kp 4/26-28.............yk 3..............ya 7/13.........2.

Sydäntähti................kp ?/?....................yk 1.......ya 3/2013........3.



Day Past Ovulation

Menhit.................DPO 3



Yrityksen myöhemmin aloittavat
eleonoora86, Villihiiri, Nato, SuloinenSalaisuus, Nannahh




Taustailijat
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, minmaria, marianna87, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond, Miukula, Jumevi, Clarity, Annatto, Ambrosia85, kolmas(ko?), Spukka, moulin rouge, Wuf, SuAnn





Plussanneet 2012

Kesäkuu: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1), Ambrosia85 (yk23)

Plussanneet 2013

Tammikuu: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Helmikuu: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Maaliskuu: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Huhtikuu: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2). Jeccika (yk6), ralliruutu (yk7), Klementiini (yk1), Linttu (yk3), Sanna-M, Alexandra89 (yk4)
Toukokuu: Kolibrinkukka (yk5), Mijau (yk2), katrinainen (yk2), Slartibart (yk7), miss_piggy (yk10), Pippuri85* (yk2)
Kesäkuu: Hassel (yk5), Piitu85 (yk1), katrinainen (yk3), Mom09 (yk11), sydäntähti (yk3), maamis (yk3)
Heinäkuu: Tipetsu, Matilda- (yk1), Tiukuliina89 (yk1)
Elokuu: manije (yk4) Laurina (yk2), Viides Villahousu (yk5), moulin rouge, Heku (yk10), saspa (yk3)
Syyskuu: avantasia (yk9)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettu
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen


Päivittäjät:
-PikkuMyy-

Listalle haluavat ilmoittakaa ainakin tummennetut kohdat: nimimerkki, kiertopäivä ja kierron kesto, monesko yrityskerta/-kierto menossa, koska yritys on aloitettu ja monennestako haaveilette.


***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.


Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat punaisella.




+++++ PLUSSARIKASTA SYYSKUUTA+++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taisi mennä ovisplussa ohi! :O Eli maanantaina (kp13) aamupäivällä sain liuskaan reilusti väriä, mitä en kumminkaan "vielä" tulkinnut plussaksi enkä digilläkään sitten sitä varmistellut.. Mutta tuon jälkeen viiva onkin sitten vain haalistunut. Nyt epäilen että plussa olis varmasti näkynyt kp12 jos olisin älynnyt testailla!!!

Nyt haluaisin kysyä teiltä oviskivuista : Eli minkälaista teillä on? Oon kuullut/ lukenut että joillain on todella kovia kipuja oviksen aikaan ja ilmeisesti ne iän myötä saattaa voimistua? Kerroinkin, kuinka mulla viime kierrossa pian plussan jälkeen iski kamala kipu vatsaan, niin että piti oikein sohvalle mennä kippuralle makamaan hetkeksi. Noh, sama tapahtui taas.. tuolloin Kp13 iltapäivällä iski ihan yhtäkkiä tajuton paine vatsaan, jomotus tuntui ihan peräsuolessa asti ja tuntui etten pysty edes istumaan! Särkylääkettä piti ottaa. Ilmeisesti munasolu on sieltä sitten taas lähtenyt liikkeelle ja reippaasti? :D Tuntuu ihan hullulle, kun en oo ennen osannut oireiden perusteella ovista bongata ollenkaan ja nyt sitten kahdessa kierrossa jo tällaista.. Ei TODELLAKAAN voinut jäädä huomaamatta että jotain siellä tapahtuu. No ainakin nyt on peittoja heiluteltu ahkerasti nämä pari päivää, joten kaikki on laitettu peliin ;)
 
Oviskivut: Mulla tuntuu se painemainen kipu alamahassa ja selässä, sekä turvottaa jonkun tunnin ihan reippaasti. Oletan että se on just se ovishetki. Se kylläkin hmää että tämä parin tunnin kipuilu on yleensä n 12 h ovisplussasta jo. Eli tyyliin aamulla plussa ja klo 20-22 kivut.. Ja tunnistan kivun kyllä nykyään melkein joka kierrossa, just sellanen että kippurassa sohvalla olisi mukavin olla pari tuntia. Synnytyksen jälkeen selvästi on tullut tunnistettavaksi.
 
FLV
Onnea avantasia! :)

juliesisko Mulla oviskipu on sellasta jomottelua alavatsalla ja joskus jomottelee myös alapäätä. Mulla se ei tunnu varsinaisesti kummallakaan puolella. Mutta ei ole todella kipeä, sellaista jomottelua vaan, mistä tietää, että jotain tuolla tapahtuu. :) Hurjalta kuulostaa kyllä noin kipeä ovis! Mutta eipähän ainakaan mene ohi, että milloinhan se ovis on. ;)

Täällä alkoi sitten uusi kierto ja uusi yritys, joten mut vois siirtää tuonne yrittäviin.
FLV.......................kp 1/27....................yk 1.......ya 9/2013........3.

Mehän yriteltiin keväälläkin, mutta ajattelin laittaa tuon nyt menemään ihan puhtaalta pöydältä. :) Nyt on ihan erilainen olo ja tilanne kuin tuolloin keväällä. Tässä välillä on työkuviot selvennyt, paino pudonnut reilut kolme kiloa, kunto noussut ja miehen kanssa ollaan pidetty pari minilomaa keskenään ja alettu haaveilemaan taas tulevasta. Joten tauko teki terää ja nyt entistä positiivisemmalla mielellä yrityksen pariin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Onnea avantasia! :flower: Koitat vaan olla huolehtimatta vaikka tulisikin tuhrua kun sitä voi tosiaan tulla vielä muutamia viikkojakin. Mulla ainakin varhaisultra rauhoitti mielen, suosittelen sen varaamista. =)

juliesisko en ole koskaan huomannut mitään oviskipuja. Olen tosin kuullut että joillain on mennyt tosi kivuliaiksi synnytyksen jälkeen.

Aika tuntuu menevän niin hitaasti. Odottavan aika on pitkä, varsinkin kun on kotona niin ehtii pyöritellä asioita mielessä. :$ Tänään kp 9 ja vois alotella varmaan harjoitukset...:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Juu mäkin oon kuullut, että synntyksen jälkeen monilla oviskivut voimistuneet! Mutta nyt vasta pari kiertoa ollu tämmöstä ja mulla on synnytksestä aikaa 7 vuotta! :D Mietiskelin jo kaiken maailman endometrioosit yms. joka vois aiheuttaa kipuja, mutta lueskelin netistä keskusteluja oviskivuista ja näyttipä olevan muillakin just samanlaisia: jopa istuminenkin sattuu jne.

Penni79 mulla kans viime kierrossa sain plussan illalla ja kivut alko seuraavana aamupäivänä... Nyt taisi olla sama homma vaikka en siitä plussasta 100% varma olekaan. Mutta hyvin oletettavasti plussa on ollu kp12 illalla ja kivut kp13 päivällä!

Mulla kans toi varsinainen kova kipu kestää oman aikansa mutta sit turvotusta ja jomottelua jatkuu pari päivää... Joskus aikaisemmissa kierroissa oon havainnut jomottelua nimenomaan jommalla kummalla puolella ja se on säteilly yleensä myös saman puolen reiteen. Mut nää kovat jomottelut on tuntunu kyllä ihan koko vatsassa ei mitään havaintoa kummalla puolella tapahtuu!
 
Juliesisko: se voi olla myös keltarauhanen joka sit jommalla kummalla puolella jomottelee munasolun jo irrottua. mulla näin tekee jossain kierroissa muutaman päivän ajan oletetusta oviksesta. ja munasolun kasvukivut voi kans tuntua nipistelynä ennen ovista. Kovin on yksilöllistä. Ja ne jotka oireita ei kyttää, ei ehkä huomaa yhtikäs mitään :)
 
onnea plussanneille!

mulla täällä paskemmat fiilikset. sain just kuulla et työt loppuu tän kuun viimenen päivä eli se raskaus sais alkaa nyt heti! kierto taitaa taas venyä kun ei mitään ovis oloja ole. pari tikkua tein tuossa viikonloppuna mut haaleaa. kamala flunssa. pää räjähtää joten saa ovis pysyäkin poissa kun ei oo mitenkään seksuaalinen olo edes. mut kuhan tästä toivun niin alkaa puhaltamaan uudet tuulet.

mites se menee jos hyvällä tuurilla ens vuodelle vauvan saa niin minkä vuoden verotuksesta ne kattoo äippärahan? toivotaan et 2012 tai 2013. en vuoden tuloista kun ei mitään tietoa. eniten ärsyttää kun juuri saanut rahaa mukavasti säästöön et olis voinut maksaa esim opintolainat pois ja ostaajotain työkaluja joita himoinnut pitkään ni nyt kaikki suunnitelmat meni jäihin.
 
juliesisko, täällä kanssa :D Eli eilen illalla ovis+, 20 aikaan illalla - onko tänään siis dpo0 vai mikä? Harmi ettei kiireiden ja väsymyksen vuoksi ole ehditty heiluttelemaan peittoja - elääköhän simpat pitkään, heiluteltiin peittoa viimeksi maanantain vastaisena yönä (eli pari pvää sitten)? : / (tänään heilutellaan ihan heiluttelemisen ilosta)
 
Viimeksi muokattu:
Tinttu85 kyllähän ne simpat saattaa elää useita päiviä joten mahdotonta ei oo että siellä vielä olis kärkyllä sinnikkäimmät! Ja sitäpaitsi, jos eilen illalla oot saanu plussan niin ehdottomasti tänään ne peitot heilumaan, voi olla vaikka otollisimmat ajat!! ;)

avantasialle paljon onnea raskaudesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :flower:

Eipä tässä omaan napaan sitte mitään... oviskipuilut on tiessään ja nyt sitten ei taas muuta kun odotellaan mitä parin viikon päästä tapahtuu :) Nyt ainakin lyhyt kierto sitten tällä kertaa kun tuossa olikin pari pidempää välillä.
 
Onnea Avantasia!!! Aina erityisen ihanaa kun joku vähän pidempääkin yrittänyt plussaa. Antaa toivoa :)

Täällä siis onkin nyt välikierto koska loppukierrossa on laparoskopia eikä saa missään nimessä olla raskaana silloin. Eli kohta menee ovis harakoille..
 
Onnea avantasia:heart:
samoilla mielin minäkin, kuin Penni79, eli mahtavaa kuulla pidempään yrittäneidenkin plussista! toivoa se antaa tosiaan.

oviskivut on mulla pahentuneet koko ajan. ainakin puoli vuotta ehkäisy lopettamisen jälkeen meni niin, etten todellakaan tienyt oviksesta mitään. sitten rupesin tunteen jotain pistokipuja jommallakummalla puolen ja nykyään on aivan mahakipua ja sellaista jomotusta kuten menkkakivuissa on. enkä enään aina tunnista kummalta puolelta ovis tapahtuu.

tääll meni varmaan tämä kierto aivan hukkaan. kiirettä on pitänyt, kp 14 on ainoa, milloin on vauvantekohommia harrastettu. tietysti olis mahtava, jos se nyt tärppäiskin yhtäkkiä tästä yhdestä kerrasta, kun ajoituskin on ainaki sinnepäin, vaikka ovista en olekaan nyt tikuttanut. ääh, turhaa toiveajattelua. lääkäriaika lähestyy, tädin pitäis juuri silloin olla kylässä.
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
avantasia, mahtavaa!
kuten penni ja pinkki jo sanoivat, ni on ihana kuulla et joku meistä pidempään yrittäneistäkin raskautuu.

täällä ovis kadoksissa. tilasin tuolta raskauskeijusta onko ne nyt david testejä. en tykkää. sofit ollut enne ja niihin paljon selvempi ja nopeampi vastaus tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: avantasia
Onnea plussanneille! :flower:

Täällä on jotain raskaus oireta joita varmaan itse aiheuttu tahdon voimalla. :D Vatsassa on inhottava paine tietyissä asennoissa ja tänään, kun kumarruin nostamaan lelua lattialta niin vihlaisi nivusen kohdalta todella inhottavasti. Siinä minä varmaan järkevältä näytin kun kumartelin kerta toisensa jälkeen testaten vieläkö sattuu. Noh, kyllähän se sattui. Rintoja "nipistää" välillä jne.

Harmittaa, kun en ostanut niitä ovulaatiotestejä.. En tiedä ovuloinko tosiaan viime viikolla vai vasta kohta.. Puoliso ei vaan innostunut niistä ovulaatiotesteistä, sanoi vain, että ei halua minun odottavan hullunkiilto silmissä, kun hän palaa töistä ja että hyökkäisin hänen kimppuunsa.. Mutta enhän minä niin olisi tehnyt :whistle:
 
Paljon onnea Avantasia :heart:

Lauantaille dpo2 Luulin jo etten saa ovista tikutettuu tässä kuussa ollenkaan, kun tikuttelin välillä jo melko vahvoja viivoja, mutta haalistuivat suunnilleen joka toinen päivä melkein viivanpaikoiksi. Sitten tulikin vahvin ovisplussa mitä oon koskaan saanu :D Toivottavasti enteilis hyvää ^^
 
pinkkihevonen on niitä vauvoja ennenkin saanut alkunsa tollasista "hukkakierroista". Toivottavasti teilläkin kävisi niin. :)

harjoituskappale voittehan te sopia ettet kerro miehelle ovulaatiotestien tuloksia ja koitat olla näyttämättä liian innokkaalta petipuuhiin. :D Mä en oo miehelle tikutteluista kertonut ettei tuu mitään turhia paineita. Sille on vaan plussaa mitä useammin vaimo intoutuu peitonheilutteluun.

millionnea mä tilasin kans joskus ison erän noita davidin ovistestejä enkä oo ikinä saanut niillä plussaksi laskettavaa vaikka olen ovuloinut. Raskaustestitkin oli paljon haaleampia muihin verrattuna vaikka piti niin herkkä olla. En osta enää.

ON: Mulla on aiemmin ollut lyhyempi kierto enkä oo tähän vielä tottunut mutta imetys sitä varmaan vielä venyttää. Jotenkin olin asennoitunut siihen että ovis olis tänä viikonloppuna mutta kuukautispäiväkirja ennustaa sen vasta seuraavaan viikonloppuun. Ja pakko myöntää että kastoin eilen ja tänään ovistestejä kaapin perukoilta. Eilen näkyi ihan haalea haamu ja tänään ei mitään. Nekin viittais siihen että ovis ei oo ihan nurkilla. Tosin ne testit on mennyt vanhaksi alkuvuodesta että en tiedä voiko niihin luottaa ihan täysin. Jotenkin tuo testaaminen on koukuttavaa ja mietin jopa että pitäiskö ostaa lisää testejä kun nuita edellisiä on vaan 1 jäljellä. :ashamed:
 
Onnea Avantasia! :heart:

Meillä menee tämä kierto ihan reisille, miehen reissun takia. Naistentaudeille aika parin viikonkuluttua. Mutta oon niin onnellinen kun viimekierto oli luomu, ei ole ollut varmaan ylivuoteen lääkkeettömiä kuukautisia. Muutenkin olo on miljoonakertaa parempi kuin ennen. Energiaa on paljon, oon iloisempi ja enemmän oma itseni taas. Ehkä tämä tästä! :) Clomit aloitetaan sitten ensikierrossa.
 

Yhteistyössä