vauva huutaa ja kiukkuaa tissillä,pullosta alko heti syömään

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
ymmällään
:eek: siis meil on pullo ja tuttelia sen takii jos vauval tulee nälkä ku oon suihkus tai käymäs jossain. äsken alko itteeni ärsyttää ku päästi tissistä vähän väliä irti ja alko huutaa, ni päätin että kokeilen pulloa ja hiljeni heti :eek: eikö mulla riitäkkään maito :'( ,paino on kyllä noussut hyvin, ja pituus ok. mut silti mitä tää on? vai onko tää vaavi tajunnu jo parikuisena että pullosta saa nopeammin ja siks kiukkus tissillä?
 
nippe
elä hätile. nuo tissiraivarit on hyvin yleisiä. syynä voi olla esim. suihkutissit. meillä sma ongelma. annan aina vauvalle aluks hieman korviketta ja sit vaivihkaa työnnän oman tissin suuhun kesken syönnin.
 
vieras
Neiti ainakin huusi mut rauhottelin ja sit annoin tissin. Neuvolasta sanottiin ettei pulloo saa antaa kun ei pakosti enää huoli tissiä sen jälkeen ja kaverille kävi näin.
 
ymmällään
mutta mites mä nyt sitten toimin? annan vaan tissiä ja vauva huutaa turhaan :( vai siirrynkö pulloon suosiolla? :(

ei viittis huudattaa mutta imetys ois mukavaa (ekaa imetin pitkään eikä se kiukunnut tissil)
 
Aivan sama mitä kautta se maito mahaan menee. Tissistä tai pullosta. Pääasia että lapsi saa ruokaa. Jollekin ei tissi kelpaa ja sitten annetaan pullosta. Omaa maitoa voi lypsää rintapumpulla. Sähkökäyttöinen todella hyvä.
 
shihtzu
Meillä etenkin iltaisin on noin ja eka annan tissistä ja sitten pullosta, päivisin ei ole ollut samaa ongelmaa, mutta iltaisin haluaa tankata enemmän ja silloin ei tissistä ilmeisesti irtoa tarpeeksi tai ainakaan pojan mielestä tarpeeksi.
Eikä meillä ole ollut ongelmia pullon ja tissin välillä, molemmat kelpaavat ihan samalla tavalla.
 

Yhteistyössä