vauva huutaa mahavaivojansa

  • Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
minkä ikäinen? saako varmasti tarpeeksi ruokaa, ettei vaan huuda nälkäänsä? onko tutkittu, ettei ole allerginen millekään, äidinmaidollekin voi olla allerginen, eikä se ole edes harvinaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
2.5kk. saa tarpeeksi ruokaa. se vaan huutaa ja huutaa ja lopulta röyhtäisee tai pieraisee ja olo helpottuu vähäksi aikaa. juo nan-maitoa.
Ootko kokeillu röyhyttää kesken syömisen ja muita korvikkeita? Kannattaa myös vatsallaan pitää vauvaa josko ilma tulis paremmin ulos ja mun esikoinen rauhottu ku hieroin vatsaa kevyesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
2.5kk. saa tarpeeksi ruokaa. se vaan huutaa ja huutaa ja lopulta röyhtäisee tai pieraisee ja olo helpottuu vähäksi aikaa. juo nan-maitoa.
vaihda semperiin, se on mahalle parempi. millanen pullo sulla on?
 
vyöhyketerapia ja vauvahieronta auttavat kyllä.... laita myös oma ruokavaliosi syyniin jos imetät ja jos annat koviketta vaihda naniin.Entä d- vitamiini jekovitiako annat se on saanu meillä hirmu huutajaiset aikaan d-vitol ei niinkään. kantoliinaan vaavi tai rintareppuun. Koliikkipullo jos sieltä syö että ei hotki ilmaa....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
2.5kk. saa tarpeeksi ruokaa. se vaan huutaa ja huutaa ja lopulta röyhtäisee tai pieraisee ja olo helpottuu vähäksi aikaa. juo nan-maitoa.
Korvke nimenomaan laittaa suoliston sekaisin koska ei SISÄLLÄ MITÄÄN HYÖDYLLISIÄ BAKTEEREJA!
mutta puloot sisältää, jos niitä ei steriloi. sitä paitsi, mun kaikki 4 kasvanu korvikkeella ja ei ole ollu kellään mitään mahavaivoja ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
2.5kk. saa tarpeeksi ruokaa. se vaan huutaa ja huutaa ja lopulta röyhtäisee tai pieraisee ja olo helpottuu vähäksi aikaa. juo nan-maitoa.
Meillä kaikilla muksuilla maitoallergia aiheutti juuri noita oireita jo ihan pienestä. Rintamaidon kautta jo oireilivat minun syömiin maitotuotteisiin. Kannattaa viedä pikaisesti allergialääkärille ettei turhaan huuda ja hae apteekista almiron peptiä. Näät parissa päivässä jos alkaa helpottamaan niin kyseessä maitoallergia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen äiti:
2.5kk. saa tarpeeksi ruokaa. se vaan huutaa ja huutaa ja lopulta röyhtäisee tai pieraisee ja olo helpottuu vähäksi aikaa. juo nan-maitoa.
Korvke nimenomaan laittaa suoliston sekaisin koska ei SISÄLLÄ MITÄÄN HYÖDYLLISIÄ BAKTEEREJA!
mutta puloot sisältää, jos niitä ei steriloi. sitä paitsi, mun kaikki 4 kasvanu korvikkeella ja ei ole ollu kellään mitään mahavaivoja ikinä.
Pullot eivät sisällä vauvan tarvitsemia maitohappobakteereja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Korvke nimenomaan laittaa suoliston sekaisin koska ei SISÄLLÄ MITÄÄN HYÖDYLLISIÄ BAKTEEREJA!
mutta puloot sisältää, jos niitä ei steriloi. sitä paitsi, mun kaikki 4 kasvanu korvikkeella ja ei ole ollu kellään mitään mahavaivoja ikinä.[/quote]
[/quote]

:LOL: :LOL: :LOL:
Anteeks.. Tää oli ehkä päivän paras!!! Ei kai vieras oikeasti oleta, että pulloihin jäävät bakteerit on niitä samoja maitohappobakteereja mitä saa esim. kapselimuodossa apteekista???
 
ht
Jos on koliikkia niin eiköhän muutaman viikon sisällä helpota. Tiedän, tuntuu laihalta lohdulta tossa vaiheessa.... :(

Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Meillä mentiin Tutteli Omneolla ja Rela-tipoilla. Cuplaton vain pahensi tilannetta. Eikä D-vitamiinilla (Jekovit) ollut vaikutusta suuntaan eikä toiseen.

Koitapa jaksaa vielä hetki, kyllä se vielä iloksikin muuttuu. :hug:
 
cuplaton ja rela tipat (maitohappoo) !! sit tuttelilla on joku omneo korvike joka ois just vatsavaivaisille... meil kans ollu toi nan eikä siit meillä tullu mitää.. ja jos muuten vatsa vaivaa ni levolac ja mallasuute.. kyl se siitä!!
 

Yhteistyössä