Vauva Kuumeilijat! Kaikki jotka yrittävät ja vasta raskaaksi tulleet...

Heippa!

Ajattelin kun en löytänyt tälläistä keskustelua niin laitoin uuden pystyyn. Kaikille kenellä on vauvakuumelut ja kipuisesti odottaa sitä plussaa tänne vaan kertomaan! kohtalotoverini. Itse jätimme mieheni kanssa pillerit pois kuukausi sitten ja nyt kp.29 ja kuukautisia ei kuulu. Eipä se vielä mitään kerro mutta alku sekin. Olisi myös kivaa tietää kauan on mennyt ennen kun on pillereiden jälkeen raskaaksi. Kiitos!
 
Täällä pillerit jätetty myös pois, ja nyt ensimmäinen yrityskuukausi menossa - kp 23. Koko ajan pelottaa, ettei tärppää. Huono olo on lähes aamusta iltaan, liekö sitten jännityksestä johtuvaa.. 18v :)
Silloin kun mä jatin pillerit pois ja ensimmäinen kuukausi oli ilman ehkäisyä menossa, pelkäsin kuollakseni että testi näyttää negatiivistä. miehelläni oli myös rankkaa, koska tulin luulosairaaksi ja keksin itselleni kaikki mahdolliset viat etten muka tulisi raskaaksi. Mutta kai se odotuspalkittiin ja torstaina jännätään ultrassa. p.s minullakin oli silloin aamusta iltaan huono olo... mutta nyt vasta se paha olo ja oksentelu on alkanutkin kun pikkukaveria odotellaa.
 
Hei. Me ei tavallaan yritetty lasta, vaan kanssa jätettiin miehen kanssa ehkäisy pois. Pillerit lopetin 4kk sitten. Ja nyt tärppäsi, hassua kyllä juuri nyt kun vähiten odotin. :) Viime kuukaudet olevinaan "huvikseen" testailin ja negaahan sieltä tuli ja menkat sitten. Tässä kuussa en edes ajatellut ensin testata. Enkä jaksanut enää kuumeilla, ajattelin että tulee kun on tullakseen. Testin päädyin tekemään tällä kertaa oikeasti pelkästä mielenkiinnosta, sillä oireita oli mutta epäilin että liekkö olen kuvitellut. :D
 
Torstaina 20.9 oltiin miehen kanssa yhdessä ultrassa. Neuvolassa laskujen mukaan laskin,
että viikkoja piti olla jo 12 täynnä, kun menin ultraan. No siellä selvisikin että viikkoa oli vasta
9+4 ja laskettu aika siirtyi 21.4 2013.
Sydän äänet olivat hyvät ja 4.10 mennään taas ultraan.

Iloisena odotellaan taas pikkuisen näkemistä.
 
Meille näytti täällä neuvolassa viikkoja vähemmän, kun entä sitten äitiyspolin puolella. Meinasivat että ei oo neuvolassa ihan niin tarkat ultrat.

Musta tuntuu että maha on alkanu nyt kasvamaan ihan jyminällä! Kolme päivää sittenhän mä viimmeksi päivittelin kuvaa, ja nyt jo tuntuu että olis uuden paikka. :D

Rv 16+6
Rv 17+2

Tosin nyt kun näitä kattoo vierekkäin niin ei niissä niin huomattavaa eroa näyttäiskään olevan. Taitaa vaan silmät heittää. :D

littlething & pirpula 17+2 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on rakenne ultra vasta 10.12.... :) Tosin täällä odotellaan vasta 12.2 vk. Tulikin mieleen, että onko jollain ollut sellasia tuntemuksia jo näin alussa, että koska vauva olisi ns, hereillä. Oltiin ultrassa ja alavatsassa tuntui erikoiselta ja siellä se meidän pikkunen liikkui. Ja nyt niitä tuntemuksia on tullut kun ollaan menty nukkumaan tai olen ollut jossain rauhassa.
 
Me ei periaattees yritetä lasta, mutta jätettiin ehkäisy kokonaan pois. Et tulee.kun on tullakseen.. :) ihme vuotoja on tullut.nyt,mut voi ollakkin että.johtuu pillereiden pois jättämisestäkin.. Mut elohiiret alavatsassa hämäävät ja yhen äkkiä tulevat yököttävät.olot.
 

Yhteistyössä