Vauva laitokselta kotiin.Lakkiasiaa:)!!

  • Viestiketjun aloittaja "Mä"
  • Ensimmäinen viesti
"Mä"
Elikkä vauvelin ois tarkoitus syntyä ens kuussa suunnilleen puolessavälissä.Joten mietin sellaista et riittääköhän vauvalle kaks ohuempaa lakkia päällekkäin kotiutuessa eli alle kypärämyssy ja sit sen päälle ohut lakki(lakissa on kyllä kaks kerrosta mut suunnilleen sellasta kangasta ku kypärämyssy)??Niin ja autolla tullaan.Ohuehkon toppahaalarin kyllä laitan mut tuntuu et onko kypärämyssy ja toppalakki liikaa?.
 
DG
Jos on lämmintä ja aurinkopaistaa täydeltä taivaalta niin kyllä tuo toppahaalari on liikaa.
Katsot säätä mitä se on ja sitten päätät mitä lapselle päälle. Sitä kun ei osaa arvella millainen sää on ensi kuussa kun ei tiedä millaista on ensi viikollakaan.
 
"lilleri"
Meillä kaukalossa lämpöpussi ja en laita haalari alle ja päähän vain ohuen lakin. LA marraskuun alussa. Autolla mennään ja lämminhän siellä autossa on,joten varmasti ohutkin lakki riittää.
 
"mä"
Kukaan ei oo vastannu tohon kysymykseen:(Jos jotakuta haittaa että kyselen niin miksi vaivautua vastaamaan mitään!!Haluaisin vaan pakata laitoskassin valmiiksi ja mietin kummanko lakin laitan.
 
"mä"
[QUOTE="lilleri";22168372]Meillä kaukalossa lämpöpussi ja en laita haalari alle ja päähän vain ohuen lakin. LA marraskuun alussa. Autolla mennään ja lämminhän siellä autossa on,joten varmasti ohutkin lakki riittää.[/QUOTE]

Kiitos sulle,näin määki ajattelin:)
 
"noh"
Anteeksi... mutta menet nyt vinhasti asioiden edelle!
Vauva voi syntyä jo huomenna. Vauva saattaa syntyä pari viikkoa lasketun ajan jälkeen ja päästä sairaalasta vasta kuukausien päästä. Turha suunnitelle etukäteen, kun et voi ennustaa tulevia säitäkään, niin miten sitten lapsen syntymän.
 
"noh"
[QUOTE="noh";22168412]Anteeksi... mutta menet nyt vinhasti asioiden edelle!
Vauva voi syntyä jo huomenna. Vauva saattaa syntyä pari viikkoa lasketun ajan jälkeen ja päästä sairaalasta vasta kuukausien päästä. Turha suunnitelle etukäteen, kun et voi ennustaa tulevia säitäkään, niin miten sitten lapsen syntymän.[/QUOTE]

Ja vastaus alkuperäiseen kyssäriin: laita sinne kassiin molemmat odottamaan ja hupullinen haalari kans.
 

Yhteistyössä