vauva tai sit ei

Hei!

Oisko kellä tietoa et tuleeko ongelmalliseksi jos olisinkin raskaana ja saisin vauvan noin paria kuukautta ennen reissuun lähtöä?
Matkat jo varattu rodokselle 2aikuista ja 1lapsi alle kaksi vuoteinen ennen reisuamista.
En itse koe sitä mahdottomana yhtälönä lähteä pienimmänkin kanssa matkaan.... mutta mutta mitä matkatoimistot ovat mieltä???
kuitenkin molemmat menee lentokoneessa niin sanotusti sylimatkustajana.
Tämä oli vai kysely, koskapa en ole varma raskaudestani mitä on yritetty jonkinaikaa.
KIITOKSIA JOS JOKU OSAA/VIITSII VASTATA!
 
Siis onko teillä jo yksi pieni lapsi..? On minulla tuttuja jotka ovat matkustaneet ulkomaille parin kuukauden ikäisen kanssa, mutta on se oma hommansa. Parempi ainakin jos vauva on täysin rintaruokinnalla. Ei tarvitsisi roudata täältä ruokaa paljoa. Ja mihin aikaan vuodesta on matka varattu.. Ei vasta syntyneen kanssa itse ainakaan kovin kuumaan viitsisi lähteä. Ei ulkomaan reissua haluttais sisätiloissa viettää.. Mutta olemma itse myös keväällä ulkomaille lähdössä pienen lapsen kanssa ja jännittää hieman. Toivottavasti teillä menee reissu hyvin. :)
 
reissuperhe
Mitä pienempi vauva, sen helpompi matkalainen. Ainakin oma kokemukseni on tämän osoittanut. Ja jos vauva on täysimetyksellä, hän pitää kyllä itse huolen, että saa riittävän määrän nestettä kuumassa. Suojaatte vaan muuten auringolta.

Lentokoneessa kutakin alle 2-vuotiasta sylipaikalla matkustavaa kohden tulee olla yksi aikuinen samassa perheessä/porukassa, joten sekään ei teidän kohdallanne ole este matkaan lähtemiselle. Yrittäkää varata pikkuiselle koneessa seinään kiinnitettävä koppa, niin ei ole koko ajan molemmat sylit varattuna.
 
Kiitos! empä tosiaan ole tienny et koneeseen vois varata seinään kiinnitettävää koppaa.
Suurin huoli minulla oli että miten ne hotellissa ottavat vastaan kun alunperin lapsia on ilmoitettu 1 ja myöhemmin kuitenkin niitä on 2.
Selostukseni oli ja on tosiaan aika söpötystä...
eli meillä siis on 1v1kk ikäinen muksu ja toista ollaan yritetty jonkin aikaa, mut ei vaan ole kuulunut ja lopulta päätimme tilata matkat ensi syksylle.
Pienessä mielessä pyörii raskaus ja sellasia oireitakin olin huomaavinani jokuaika sitten.
Jos en ole raskaana niin pistämme vauva asiat vähäksiaikaa piloon ja yritämme loppukeväästä uudelleen.
Täytyy vaan laskeskella että on turvallisilla viikoilla jos eväällä sattuis raskautumaan.
Että tämmösiä.
 

Yhteistyössä