Vauva vuodelle 2016 <3

Tänään on kp16 / 2dpo. Rintojen arkuus vähentynyt ja kuivaa alakerrassa. Viime raskaudessa varhaisin oire oli runsas valkovuoto, joten tämä kuivuus vähän pelottaa jos jatkuu.. Toki on liian varhaista sanoa mitään.
Taidan lukea noita piinailuketjun oireita ovulaation jälkeen ajankulukseni. :p
 
miss_piggy
Toisaalta musta on ihan kiva että en vielä plussannut, en vaan halua tonne helmikuisiin siitä syystä kun poika syntyi helmikuussa ja ois kiva kun synttärit olis eri kuussa :D
 
Tänään kp 10/28 ja yrityskierto 2 :) Harjoteltu on nyt joka päivä ja nyt pitäis vissiin oviskin olla. Vähän jännää :p Ja edelleen tjottailua, mutta kyllä alan hihkumaan, jos ei menkat alakaan parin viikon päästä :D <3
 
Monella jänniä aikoja täällä :)

Mulla kp 15 ja tuntemuksia koitan kuulostella väkisinkin..en mahda itselleni mitään. Viimeksi oviskivut tuli kp 19. limailen sitä ennen usemman päivän. Odotan nyt nännikipuja, josta veikkaan oviksen jo olleen. Vielä ei tunnu missään. Meillä on ollut joka toinen päivä -taktiikka kp 9 alkaen. Ootteko kuulleet ovista edeltävästä limatulpasta? mä nyt kuvittelen että saatoin bongata sellaisen kp 13. melkeen itteänikin naurattaa tää touhu, tiedetään :p

Rentouttavaa viikonloppua!
 
Tänään kp27/27-29 ja varmaan alkaa menkat ihan just, nyt kun tämän tänne kirjotan. :D On tää kyllä hermoja raastavaa touhua, ei voi muuta sanoo. Koko ajan tekee mieli mennä vessaan kattomaan, et jokohan nyt.

Huomenna olis yhdet illanistujaiset joissa voisi juoda. En halua tehdä testiä aamulla varmuuden vuoks, koska en halua nähdä sitä negaa enää. Vähän ajattelin etten mitään juo, edes silloinkaan jos menkat on jo alkanu. On kuitenkin paha mieli ja se vaan pahenee jos oon humalassa. Itken varmaan baarin vessassa niin kuin kerran kävi. :( Niin parempi vaan olla juomatta paria enempää.
 
Nyt täällä alkoi vihdoin menkat kkm jälkeen.
Norappi,28,yk1,tänään kp3/29?, toinen
Meillä nyt käytössä gelee roayla ekaa kertaa kummallakin ja mä syön mamma vitaminejä+lisänä foolihappoa. Sitten ajattelin tikuttaa oviksen kun en oo varma milloin se olisi. Odotan jo innolla että päästään yrittämään.
 
miss_piggy
Hain tänään luontaistuotekaupasta tommosia inositoli-kapseleita, 50 kapselia maksoi 14,50€. Suomenkielisiä tutkimus-tuloksia ja tietoa löytyy netistä aika huonosti, mutta kun laittaa vaikka englanniksi hakusanan inositol and fertility niin löytyy paljon kaikkea. Auttaa siis pcohon ja ulkomailla käytetään ihan lapsettomuushoidoissa ko lisäravinnetta tai miksi sitä nyt haluaakaan sanoa. Edesauttaa ilmeisesti rasvan palamista, ja muutoinkin vaikuttaa hormonitoimintaan positiivisesti. Sitten on se maca-jauhetta tilattuna ja vasalihaksia olen myös alkanut treenaamaan, kun synnytyksessä niitä tarvitaan :D
 
Täällä alkoi uus kierto eli voi päivittää yk4


Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä muutakun kauhee flunssa ja kuumetta :cry: ei mikään kovin mukava olo :sick: Nyt mennään sit ilman teroja ja saas nähdä venyykö kierrot taas. Ihme, että menkat ees alkoi kun oon napsinu tässä tulehduskipulääkettä.
 
Onpas tullut paljon tekstiä viime käyntini jälkeen.. Mulla ei oireet viitanneet raskauteen, menkat siis tuli just passelisti äitenpäivänä . Hyvä puoli oli et kierto oli nyt vaan 44 päivää.
Eilen koin samanlaisia kipuja; repäisykipuja, selkäsärkyä, vatsakipua. Joten nyt oon kahden vaiheilla voisko kyse olla ovulaatiosta? Viimeksi oireet alkoi noin2 viikkoia ennen kuin menkat alkoi.
Oli se ovis tai einiin hyödynnetty on :).

Meillä isimie lähtee maanantaina reissuhommii, joten vietetään pojan kanssa koko viikko kahdestaan :).
 
Hei vaan pitkästä aikaa! Olen tarkoituksella pysytellyt taka-alalla kun harmitti niin kovasti viime kuun ovuloinattomuus clomeista huolimatta. Noh, menkat saatiin taas tulemaan teroluteilla ja uusi kierto siis käyntiin. Aloitin clomit taas kp 3 sen 2tabl päivässä. Nyt kp 15 ja ovis on ollut oireista päätellen eilen tai tänään ja ovistestikin näytti eilen plussaa. Ellei nyt sitten taas käy ohraset ja jää tulematta kokonaan... Mut sen näkee sit parin viikon kuluttua. Mua ei edes ihan hirveesti harmita vaikka ei tärppäisikään tästä kierrosta, kunhan vaan edes ne menkat alkais ajallaan ja tietäis että ovis on ollut. Oli muuten tässä kierrossa paljon vähemmän oviskipuja ku viime kierrossa vaikka siinä ei tosiaan ovista edes ollut. Kivut kesti varmaan lähemmäs 2 viikkoa. Nyt pari päivää.
Onnea uudet plussanneet, teitä varmasti on tullut tässä välissä lisää. En jaksa lukea kaikkia sivuja läpi :) ja plussatuulia muille yrittäjille!
 
Minä oon täällä taka-alalla lukenu haikeena teijän kirjotuksia, kun ootte päässy yrittämään ja tekemäänki jo raskaustestejä... minäki halluun! Ja nyt minä pääsenkin! <3

Eilen sanoin miehelle, kun saunottiin, että muistuta että laitan uuden laastarin tämän jälkeen. Se jotain heitti siihen, että mitään tommosia enää tarvita. Tänään se kysy, että oonko laittanu jo laastarin, vastasin että en ku et muistuttanu! Että kiitos ku nyt muistutit. Hää sit tokas, että eiköhä sen voi jo jättää oikeesti pois... IIK oon niiin innoissani! No en sitte laittanu. Menkkoja ootellen ja siitä se sitten alkaa.

Oon tässä tuskaillu töitteni puolesta jonkun aikaa jo ja kokenut ahdistusta siitä. Pari päivää sitten jo isäntä sano, että "nyt tiijän mite saat 2-3 vuotta lisäaikaa! Tehhään se lapsi!" Onneks se on niin mukana tässä. Ja ihanaa kun tää aikastu! Oon niin liekeissä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Onpas hiljentynyt meidän keskustelut. :( tervetuloa autumnn mukaan! :)
Itse tutkiskelin vau.fi laskureita kuten tähän aikaan kierrosta on tullu tavaksi. Tärpin tullessa laskettu aika olisi 20.2.16 voi että olisi ihanaa!! :)
 
En ole vahaan aikaan mitaan tanne kirjoitellut, mutta olen taustalla seuraillut kumminkin. Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uudet :)

Itse olin tuossa Nerothisterone-pillereita ottanut muutaman viikon, lahinna testailin koska haluan etta menkat on poissa kun meilla haat ja en uskaltanut jattaa siihen hetkeen jos olis jotain oireita. Ei niista mitaan tullut, tosin jossain vaiheessa ihan jarkyttavaa paineen tuntua alavatsalla. No nyt kumminkin lopetin ne ja kuukautiset menossa, kohtapuolin loppuu.
Meinasin kysaista miehelta jos alotettaisiinkin ennen haita, nayttas ovulaatio olevan ensi viikolla ja me lennetaan 19.pva, vois sita ennen hyodyntaa. Eihan sita tieda jos tarppaisi! Ja tassa vaiheessa se nyt ei haittaa, meilla haat 27.pva niin se ei kylla silloin viela mitenkaan vaikuttaisi eika viela edes tiedettaisi olisinko raskaana vai en. Jannia aikoja nama! Ei voi kuvitella etta ensi vuonna tahan aikaan voisi olla se oma lapsi <3
 
Onnea plussasta esikoinenhaaveissa ja tervetuloa mukaan Autumnn!

Mulla on tänään kp30/27-29, odottelin et menkat olis nyt illalla viimeistään alkaneet, mutta eipä oo näkyny! :ninja: Jos ne ei nyt yöllä ala, niin ei oo ennen kyl ollut näin pitkää kiertoa. :eek: Yhtään testiä en oo tehnyt enkä tee elleivät ne nyt muutamaan päivään ala. Mä en kyllä osaa uskoa, että ne ei alkais. Hulluksi tässä kyllä meinaa tulla odotellessa. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Onnea esikoinenhaaveissa! Ja onnea muillekin plussanneille! Oon koittanu pysytellä poissa täältä kun yritys ei ole vielä alkanut mutta aika huonolla menestyksellä. Joka päivä oon käyny täällä kurkkimassa :)
Täällä nyt kp1 ja nyt meidän pitäisi aloittaa VIIMEIN yritys :) Ellei mies ala perumaan puheitaan. Ei ole asiasta sanaakaan puhunut sen jälkeen kun sanoi että kuopuksen synttäreiden jälkeen aloitellaan. Se on sellanen ettei paljon puhu vaan pitää kaikki päänsä sisällä :/
 
Onnittelut kaikille plussanneille! (y) En oo jaksanut kirjoitella ollenkaan kun mulla ei mitään tunnu tapahtuvan raskautumisen suhteen.. :( Edellinen kierto 28 ja nyt menossa kp33 eikä merkkejäkään menkoista! Nega tehty viimeksi 3 aamua sitten. Alkais nyt vaan se yk3. Jotenkin kauheen herkät fiilikset, vaikka eihän tää nyt pitkä aika vielä ole yrittää. Ovulaatiota en testaillu,mutta tuntemuksia sen suhteen oli monta päivää joten en tarkkaan tiiä missä kohtaa sekin oli. Seksiä kyllä oli. ;) Kun seuraava kierto alkaa ostan kyllä sen hymynaama ovistestipaketin se on varma.:mad: Kai tää tästä viel iloks muuttuu. Tänään vaan harmittaa aikalailla..
 
Heippa kaikille! Olin varmaan tänne kirjoitellut? mun vanha nimimerkki minea_ ei toimi enään, mutta nyt sain luotua vihdoin uuden! Uudetkaan ei toiminut aluks melkein viikkoon! Ihme touhua. :D Mutta nyt oon täällä taas! Eli mahd. laskureiden mukaiset ovispäivät eilen ja toissapäivänä hyödynnetty ja harjoitukset jatkuu! :whistle: saas nähdä miten kuun lopulla käy kun testailee!
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Ihanaa, taas saa aloittaa viestin onnittelemalla plussanneita! :)

Kävin eilen katsomassa viikon ikäistä maailman suloisinta prinsessaa <3 ei ainakaan helpota tätä omaa kuumeilua :D
Ehkä me kaikki saadaan kohta haistella omaa pientä tuhisijaa :)

Täällä kp 35/35(45), jännän äärellä siis, mietin että entä jos ovis olisikin ollut paljon aiemmin tai vähän myöhässä. Suunnittelen jo että ensi viikolla lähden testin ostoon, vaikka parin päivän sisään varmasit taas itkettää, tyhmänä vaan herättelee turhia toiveita joka kuukausi :D
 
Ihanaa Autumnn!!:) muistan tunteen.

Onnea plussanneet <3

Veikkaan oviksen olleen. Limat ainakin sanoo niin. Eilen mies oli niin poikki että peuhaamiset jäi. Mua niin harmitti. Tuntuu tietysti että se eilinen olisi ollut just se tärkee kerta ja että tänään on aivan varmasti liian myöhäistä. No jospa siellä ois sitkeitä sissejä asialla.
Ennen juhannusta on pakkokin testata, että tietää miten siiderin kanssa toimitaan. La osuis (jos osuis) helmikuun loppuun. Aaawwwww, oispa ihanaa, ettei kesällä tarvisi kantaa sitä suurinta pallomahaa.
 
minea__ tervetuloa takaisin :)
Me ollaankin muuten aika samassa rytmissä minea__ ja tsilinut. Ja tsilinut, sun teksti vois olla mun tekstiä! Ehdin kyllä kellistää yhden kerran, mutta olis voinut varmistella vielä uudestaankin....

Mulla luultavasti nyt dpo 1. Jotain mahamuljuntaa on vasemmalla :D
 

Yhteistyössä