Vauva vuodelle 2016 <3

miss_piggy
miss_piggy mistä oot hommannut noita gelee royale 1000mg?
Tilasin sinunapteekki.fi:stä. Siinä on 60kpl ja kun otetaan 1 päivässä niin riittää kahdeksi kuukaudeksi. Tllasin samalla muutakin, ja nuo geleet maksoi jotain 26e. Aika kalliita, mutta kun niitä "normaaleja" on siinä purkissa vahvuudella 500mg, ja niitä pitäisi ottaa kaksi niin laskin että halvemmaksi nuo tuli kuitenkin kun täällä maksaa sellainen 500mg purkkiki jo jotain 20€.
 
Hei pääsisköhän tänne mukan? Olen 33v toista kuumeileva ja meiltä löytyy mies ja lapsi joka aloittaa kakkosluokan syksyllä eli ikäeroa lapsille tulee väkisinkin :D kp.t on tuon esikon jälkeen tasottunut 25 päivään ja lähes kellontarkasti ne sieltä ovat tulleet. Nyt period trackerin mukaan on kp9 ja ovis tunteita ilmassa, viikonloppuna olis hommia tiedossa (y) Täällä oli puhetta vitamiineistä ja vippaskonsteista, mulla on foolihapot, geleet ja chiasiemenet (greippimehuun liotettuna) käytössä. Ovistikuttelua en oman mielenrauhan takia taida ruveta.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Juna Sähän oot ihanan nuori! ja voit lohduttautua myös sillä että samojen ajatusten kimpussa painii ainakin yksi VIISI vuotta vanhempikin :ROFLMAO: No joo, en ole koskaan kriiseillyt iän vuoksi, lähinnä tuo biloginen kello mietityttää, miten munikset jakselee, miten miehen pelit ja vehkeet, jaksaminen jne jne. Mutta eiköhän se tässä pian selviä. Ehkä eniten ärsyttää, että esim. anoppi on ilmeisesti tuudittautunut ajatukseen, ettei meille enää lapsia tule. Tuntuu, että 1. ja 2. on ok, mutta, että kolmatta pitäisi perustella koko maailmalle, varsinkin kun ensimmäiset kultakimpaleet ovat jo niin isoja. Onhan näitä ollut epävarmuustekijöitä. Kakkosen koliikki oli ainakin yksi syy vähän pidempään luovaan taukoon, mutta nyt jos ajattelee, eihän mikään ole varmaa. Ajateltiin miehen kanssa, että nyt taotaan kun rauta hehkuu, jos vaikka onnistuttaisiinkin. Ei me lasta koskaan kaduttaisi, eikä loppupeleissä kyllä se "hirmuinen" anoppikaan :D

Voi kurjuus, pahoittelut menkoista miss_piggy :unsure:

Tervetuloa Lagertha !

..Ja onnea taas roppakaupalla plussanneille!
 
Täällä mennään jo kp31 ja jos se ovulaatio nyt suinkin oli silloin kun aavistelin niin meneillään olisi kai dpo9. Eli ehkä 5-6 päivää kiertoa jäljellä jos olen oikein laskenut ja aavistellut.

Mitään oireita ei tunnu ja alakerrassa on kuivaa kuin saharassa. Ollaan lomareissulla ja jotain omista fiiliksistä kertonee se että pakkasin matkatavaroihin raskaustestin sijasta terveyssiteitä. Tämä kierto ei vaan tunnu "siltä oikealta".

Miten kävi miss_piggylle, tuliko täti vai tuplaviiva?

Onnea plussanneille!
 
miss_piggy
boch, tätykkä tuli kylään :D Toivottavasti ei viivy kauaa.

Minkäikäistä porukkaa täällä muuten on? Ite täytän tän kuun lopulla 34v. Ja meidän esikko täyttää tänään illalla 1v5kk :love:
 
Voi pee! Mää tollo aattelin ja ootin taas liikoja. Olin ihan varma että olin raskaana. Kuvotti, väsytti, nippaili, tuli tuhrua dpo 7 ja valkkariaki melkolailla. Mutta ei, tänään dpo 10 ja näyttäs että menkat ois alkamassa. Ei muuta ko leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :D hahaa, en masistele! Uuteen kiertoon!

Onnittelut plussanneille, teitä onkin paljon! :) mää tuun perässä! En vaan tiiä vielä, että millon :)
 
Taidanpa ilmoittautua tännekkin :) Olen 35v viiden lapsen (11v, 9v, 7v, 4v ja 1v.9kk) äiti ja vaikka viidennen piti olla aina Tän perheen kuopus,niin mun varmaan ikuinen vauvakuume taas alkaa olla pahimmillaan. Päivät täyttyykin nyt sekavista ajatuksista,kun en ole vielä 100% varma että aletaanko yrittämään.Enkä usko että mieskään on koska oon kuudennesta vauvasta lähiaikoina lähinnä vitsaillut.Mutta on tuo mieheni selvästi kuumeiluni huomannut :) Nyt tuntuu että JOS meille kuudes tulisi,niin ehdottomasti pian,koska en oo enään ihan nuori ja haluaisin että pienimmillekkään ei tulisi kovin isoa ikäeroa jotta yhteiset leikit voisivat onnistua.Eli nyt kun tätä asiaa olen miettinyt monelta kantilta,niin haluttais alkaa jo Tän kuun lopulla vauvaa yrittämään tai viimeistään kahtien kuukautisten jälkeen. Ainut mikä ihan pelottaa,on vauvan terveys.Pelkäsin jo neljännen ja viidennen kohdalla,että voidaanko enään saada tervettä vauvaa,mutta nyt Se vasta pelottaakin kun olemme jo viisi tervettä lasta saaneet <3 Pieni pelko on myös sukulaisten reaktioista...ei oo enään kauheesti onnitteluja kuulunut kolmannen jälkeen vaan lähinnä ihmettelyä,vaikka lapset on itse hoidettu ja hyvin jaksettu.Kamalan rakkaita kaikki lapset on suvulle,mutta en mitään kauhisteluja aluksi halua jos ilmoitan raskaudesta.Pieni mietintä myös miten tila riittää.Meillä on omakotitalo,mutta todella pieni sellainen.Nyt ollaan mahdollisimman pian alottamassa laajennus,jolloin isot tytöt saa oman yhteisen huoneen ja pojat myös,mutta sitten pienin ja mahdollinen tuleva vauva jäisivät alkuun meidän makkariin.Myöhemmin tähän ois kyllä mahdollista tehdä myös heille yhteinen huone..kunhan siihen oisi rahaa. Onnea kaikille plussanneille! Lueskelen paremmin kirjoituksia kun kerkeän.Nyt täytyy lähtä antamaan lapsille välipalaa.
 
Heipsan..täällä kans 40 v äiti ilmoittautuu mukaan..yritystä takana n. 1 1/5 vuotta ..sain keskenmenon tuolloin puoltoista vuotta sitten...nyt kans ensi tiistaina tutkimuksiin..omia lapsia 5 kpl..mutta haaveissa yksi pikkuinen vielä.
 
Minkäikäistä porukkaa täällä muuten on? Ite täytän tän kuun lopulla 34v. Ja meidän esikko täyttää tänään illalla 1v5kk :love:
Mä täytän elokuussa 31. Meidän poika olis melkein 6-vuotias mikäli nyt olis tärpännyt, ja pojan sekä mahdollisen tulevan vauvan synttäreillä olis muutaman päivän ero (lasketun ajan mukaan), kääk. o_O Noh, saa nyt nähdä sitten. Me ollaan mökillä sillon kun seuraavien menkkojen olis tarkoitus alkaa, enkä oo vielä miettinyt että pitäiskö ottaa mukaan raskaustesti vai ei. :unsure:
 
Mä täytän syyskuun lopulla 31 vuotta. Kaksi ekaa lasta on nyt poika 5 vuotta ja tyttö lokakuussa 7 vuotta. Täällä edelleen ovulaatiokipujen jälkeiset menkkamaiset olot, mikä tuntuu kummalta koska gyne ultrasi munasarjat reilu viikko sitten eikä löytänyt yhtään kasvavaa munarakkulaa :/ Joten kaipa tämä on ovuloimaton kierto. Tuskin gyne väärin on voinut katsoa.
 
Juna Sähän oot ihanan nuori! ja voit lohduttautua myös sillä että samojen ajatusten kimpussa painii ainakin yksi VIISI vuotta vanhempikin :ROFLMAO: No joo, en ole koskaan kriiseillyt iän vuoksi, lähinnä tuo biloginen kello mietityttää, miten munikset jakselee, miten miehen pelit ja vehkeet, jaksaminen jne jne. Mutta eiköhän se tässä pian selviä. Ehkä eniten ärsyttää, että esim. anoppi on ilmeisesti tuudittautunut ajatukseen, ettei meille enää lapsia tule. Tuntuu, että 1. ja 2. on ok, mutta, että kolmatta pitäisi perustella koko maailmalle, varsinkin kun ensimmäiset kultakimpaleet ovat jo niin isoja. Onhan näitä ollut epävarmuustekijöitä. Kakkosen koliikki oli ainakin yksi syy vähän pidempään luovaan taukoon, mutta nyt jos ajattelee, eihän mikään ole varmaa. Ajateltiin miehen kanssa, että nyt taotaan kun rauta hehkuu, jos vaikka onnistuttaisiinkin. Ei me lasta koskaan kaduttaisi, eikä loppupeleissä kyllä se "hirmuinen" anoppikaan :D

Voi kurjuus, pahoittelut menkoista miss_piggy :unsure:

Tervetuloa Lagertha !

..Ja onnea taas roppakaupalla plussanneille!
Juu ei minullakaan koskaan ole iän puolesta mitään kriisejä ollut, lähinnä ne itsekkäätkin syyt tuolla taustalla loistaa eli nyt kun ollaan isojen kanssa päästy helppouden, matkustelun yms makuun niin haluaisin olla nuori, pirteä ja jaksava vielä silloinkin kun mahdollinen kolmonen olisi iso :)

Meidän lähipiireissä ei varmasti kukaan osaisi ajatella että kolmatta vielä suunnitellaan,, varsinkaan kun molempaa merkkiä on jo olemassa niin ei tarvetta "yrittää" enää kumpaakaan :D
Mä ajattelen että oli ensimmäisten vauva-aikoina niin kovin nuori ja stressasin kaikesta että haluaisin kokea sen kaiken vielä kerran uskoen, että nyt ikä on tuonut tullessaan tietynlaista rentoutta ja varmuutta :)

Tämän hetken mietteet liittyykin lähinnä siihen kun kaikki on isoja, mitä se merkitsee talouden/autojen/talon/riittämisen yms kannalta :O
 
Mä täytän syyskuun lopulla 31 vuotta. Kaksi ekaa lasta on nyt poika 5 vuotta ja tyttö lokakuussa 7 vuotta. Täällä edelleen ovulaatiokipujen jälkeiset menkkamaiset olot, mikä tuntuu kummalta koska gyne ultrasi munasarjat reilu viikko sitten eikä löytänyt yhtään kasvavaa munarakkulaa :/ Joten kaipa tämä on ovuloimaton kierto. Tuskin gyne väärin on voinut katsoa.
Mä huutelen tuolta odotuspuolelta sen verran että mulla plussakierron alkukierrossa gyne ultras ja sanoi että ei näy kypsyviä folleja mutta niin vaan siitä vajaan viikon päästä oli ovis ja tuloksena raskaus. Että ei ne aina kaikkee nää. :D
 
Miss_piggy ja Sniff, Olishan se ihana yllätys jos niin kävisi, mutt melko skeptinen olen :) Pessimisti ei pety ;)
Mut positiivista on, että seuraavaan kiertoon nostetaan clomit 3 tbl /vrk. Toivotaan, että sillä viimeistään tapahtuu. Vähän jännittää, et onko liikaa tuo annostus kun sillä kahdella kuitenkin viime kierrossa ovuloin. Mut jos yksi ovulaatio kolmesta clomikierrosta, niin ei ilmeisesti ole riittävä.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Vauvakuume on kyllä merkillinen tauti, siihen on vain yksi lääke eikä se välttämättä mene ohi sillä lääkkeelläkään ;) Minun mielestäni lasten hankintamäärä ei kuulu kenellekkään ulkopuoliselle vaikka uskon kyllä että viisilapsinen perhe saa (nykyään) kuulla kaikenlaisia vitsejä ja "vitsejä". Meille uskoakseni 2kpl riittää mutta toisaalta salainen haaveeni on kyllä kolme lasta.. Noo, katsotaan nyt koska tämä kakkonen ensinnäkin saadaan alulle ja maailmaan.

Meillä on ikää 29v ja 36v, esikoinen on melkein 9kk. Kovasti haluaisin pikkukakkosen saapuvaksi ennenkuin esikoinen olisi 2v, toivotaan että tärppää ainakin tämän vuoden puolella!

Tänään mahdollisesti dpo10. Valkkarin määrä alkaa lisääntyä mutta eipä muuta. Huvittavaa miten ei ole oireita eikä edes "oireita" mutta silti huomaan roikkuvani täällä palstailemassa kierron lähestyessä loppuaan :p Jonkinlainen pikkutoivo kai elää aina.
 
Jos nyt vaan saadaan kakkonen aluille niin kyllä minun puolesta saa kolmonen tulla het perässä mutta ehkä se kakkonen nyt ensin. Ei minun mielestä ole ok että ulkopuoliset kommentoi toisten lapsilukua. Se on jokaisen henk.koht asia. Vaikka olisikin lähi suku joka kommentoi. Mulla palstailu kasvaa oviksen nurkilla
 
miss_piggy
Päätin nyt että tässä kierrossa oviksen jälkeen en kyllä testaile ennen dpo 10, oli mikä oli :D Ja nyt vasta kp 2. Saa nähdä kauanko menee taas ovikseen ku nyt viimeks oli kp 28.
 
Kyllä meilläkin mun äiti ilmoitti heti, että olen ihan hölmö jos vielä lapsia teen kun kaksi aikaisempaa jo niin isoja (5v ja 7v siis...). Mulle siis kolmas ja miehelleni olisi neljäs. Hänellä jo isompia lapsia kaikki, vanhin pääsi just ripille. Tuntuu vaan niin pahalta kun itse toivoo yhteistä lasta miehen kanssa ja vielä kun ei ole ollenkaan itsestään selvää edes ovulaation onnistuminen. Ja mutsi jaksaa polkea mun haaveita :( On jo useamman kerran sanonut, että ei mitään järkeä :/ ja isänikin sanoi että ei mitään lapsia enää. Huoh. Kun en edes ikinä hoidata heitä niillä kun asuvat 800km päässä meistä. Saatikka kenelläkään muullakaan. Näkevät lapsia 1-4 kertaa vuodessa muutenkaan.
 
Jaahas, oireettomuus päättyi varsin luonnolliseen lopputulokseen.. tuhruttelu alkoi ja huominen on sitten taas kp1. Tervetuloa vaan yk3! Kiva sinänsä että kierto oli näinkin lyhyt, vain 32 päivää. Tällä kertaa kävi näin.
 

Yhteistyössä