Vauva vuodelle 2016 <3

miss_piggy
Ite en oo nyt greippimehua juonut mutta kun join ennen poikaa niin ostin halppiksesta, ainut paikka josta löytyi. Semmonen joku harmaa rybb&decker vai mitähän se oli :D Ja kyllä minä noiden geleiden kanssa popsin muuta vitskut yhtä aikaa. Nyt ostin apteekista vielä maitohappoja, kun on maha vähän kenkkuillut tässä jotenkin..
 
Mistäs tota gelee royalia saa? Ei oo kauois ainkaan tullu vastaan,tää on mulle joku ihan uus juttu . Täälä vasta oon törmänny tohon tököttiin . Lidlist sai aikoinaan parasta greippi mehua mut jostain syystä ei enään ainkaan täältä saa enään :(
 
Mistäs tota gelee royalia saa? Ei oo kauois ainkaan tullu vastaan,tää on mulle joku ihan uus juttu . Täälä vasta oon törmänny tohon tököttiin . Lidlist sai aikoinaan parasta greippi mehua mut jostain syystä ei enään ainkaan täältä saa enään :(
Netistä saa tilattua ainakin sinunapteekista. Sit luontaistuotekaupoista luulis löytyvän myös. Mä itse ostin Emotionista. :)

Ei oo meänkää lidlissä. :( vaikka lidlissä taitaa olla aika sama valikoima paikkakunnasta riippumatta.. :D
 
Mistäs tota gelee royalia saa? Ei oo kauois ainkaan tullu vastaan,tää on mulle joku ihan uus juttu . Täälä vasta oon törmänny tohon tököttiin . Lidlist sai aikoinaan parasta greippi mehua mut jostain syystä ei enään ainkaan täältä saa enään :(
Monet tuntuvat tilaavan eri verkkokaupoista, kunsaa vähän edullisemmin. Itse sain Lifen luontaistuotemyymälästä kysymällä myyjältä (oli siellä tiskin takana hyllyssä ainakin meidän kaupungin myymälässä). 30 kpl 500 mg kapseleita maksoi 19,95 euroa.

Mulla jatkuu lisääntyvissä määrin omituiset tuntemukset. Turvottaa tosi kovasti ja paineitta ja juilimista vatsassa. Tänään myös vihlaisuja jalkovälissä useamman kerran tunnissa ja tosi epämukava ja voimaton olo muutenkin. Ovulaatiotesti näyttää edelleen vain haaleta viivaa, mutta en usko että tää llittyy nyt siihen, niin poikkeava olotila normaaliin verrattuna, että ei mene enää vaan liian tarkan itsensä tarkastelemisen piikkiin.
 
Jospa mäkin sitten kun kaikki muutkin :D eli oon lukenu tätä palstaa nyt pari kuukautta joten ajattelin sitten itekin kirjotella :) itellä ikää kohta 20v ja mies kohta 34v vihdoin kuukausi sitten sovittiin että ruvetaan yrittämään lasta tosin pillerit jätin jo muutama kk sitten pois kun ajateltiin ensin että tulee jos on tullakseen mutta sitten tässä kuussa jo katottiin varmoja päiviä ja muuta :) molemmilla kauhee vauva kuume ollut jo pidemmän tovin,miehellä jo yksi poika joka on kohta 11v itellä ei lapsia ennestään jos näin voi sanoa :) nyt menossa kp 23/28 (toivottavasti en kirjottanu kauheen sekavaa tekstiä :D!)
 
Mä täällä taas"panikoin"ku laskureiden mukaan ovis ois pitäny olla vast tänää mut jotenki ois vahva tunne et ois ollu jo ke ku sillo oli niiii kovat halut ja limaa :D mistäs tuota tietää...edellee tänäänki alamahaa nippaillu ja lisäks iltapv järkky väsy olo,ärsytys kaikkeen,luultavasti siis niitä ovis oireita...no puuhasteltu on 2 viime iltana et saa nähä...tänää jo alko potuttaaki koko juttu et mitä jos oonki/tuunki nyt paksuks... :/ et vähä erilaisin tuntemuksin täällä mamma mukana...ku ee tästä pääkopasta nyt ota selevee... :/ :(
Jja viime menkatki ihmetyttää ku oli niii oudot,kesti kunnon vuoto ehkä vaa 1 päivän sit 2 päivänä sitä molemmin puolin oli pientä vuotoo,tuollon yhtenä päivänä sitä vuotoo tuli kyl tosi paljon!!!!! :O ja hirveet alamaha ja -selkäkivut oli:( ja lievä nestehukkaki sillo,liekkö se syy outoihin menkkoihin....
 
Menkathan ne sieltä alko sitten.. ja kesti VIIKON. Nyt oottelen ovista, kohta pääsee sitä tikuttelemaan.

Miten tuntuu, että aika matelee? :D eka ootella ovista ja sitten se vasta mateleekin kun oottelee niitä menkkoja! Tai siis ois parempi ettei niitä tulisi tietenkin. Vaan tulisi kuukausien päästä jotain aivan muuta <3
 
Tervehdys! :) Pitkään olen vieraillut sivustolla, tätäkin ketjua lueskellut, jokin aika sitten rekisteröidyin ja "ilmiannoin" itseni tuonne nuorten vauvakuumeilijoiden joukkoon, mutta jospa sitä tännekin teidän muiden jatkoksi (y)
Täytän 21v tänä vuonna, pillereitä kerkesin tässä vain muutaman kuukauden popsia ja ne sitten viime laatan loputtua lopetin, ensisijaisesti niiden sopimattomuuden takia mutta samalla tuli sitten ajankohtaiseksi siirtää meidän molempien vauvakuume toteuttamisasteelle.
Pillereiden jälkeistä "luomukiertoa" nyt sitten elellessä jotain kp20, jänskättää tuleeko ne menkat siellä ajallaan (kp28-30) (ja ennen kaikkea se jos eivät tuu, nii syy ois jossain muussa kun kierron sotkeutumisessa ...)

Oon aina ollut hieman huono kommunikoimaan tämän mun kroppani kanssa, että milloin ovuloin tai milloin menkat alkamassa (vaikka kierrot säännöllisiä onkin), ei siis ikinä mitään kipuja esim. ennen menkkoja. Jotenkin ollut kuitenkin tuo alakerta niin erilainen niiden hormonien lopettamisen jälkeen, että tuntuu ettei ihan täsmällisesti kierto lähtenyt ja varsinkin valkovuodon puuttuminen ihmetyttää! Sitä on kuitenkin aina ollut ja ainoastaan sen runsastumisen kautta oon myös mahdollisen ovulaationkin yleensä hiffannut. Vuoto ei ole tässä kuussa kuitenkaan viehä tähän päiväänkään asti lisääntynyt mitenkään, mutta silti tuli viikonloppuna kerrankin muista "oireista" oudon vahva fiilis, että olisin ovuloinutkin vasta silloin. o_O Tiedä näistä sitten, hormonit voi olla vaan niin sekaisin nyt että milloin mitäkin tuntuu, tuonne nuoriin vauvakuumeilijoihinhan kerkesin jo listata huikean listan "raskausoireistakin" mitä niitäkin kerennyt jo tässä välissä kokea. :ROFLMAO:
Ääh, tasaantuisipa oma kroppa vaan jo äkkiä ja pääsis jännäilemään tätä vauvaprosessia tietäen edes suunnilleen missä sitä ollaan kierrossa menossa.. eniten sitä tietenkin toivoisi, että olis tärpänny jo ja mikä onkin kiehtova ajatus, niin on kuulemma e-pillereiden lopettamisen jälkeisessä kierrossa mahdollista ovuloida jopa useammankin kuin kerran ja muutenkin sitä kiertoa pidetään erityisen hedelmällisenä.

Millaisia kokemuksia teillä e-pillereiden lopettamisesta, kiertojen tasaantumisesta ym.?
 
Heippa pitkästä aikaa! Nyt jos itsekin saisi aikaiseksi tännekin enemmän kirjoteltua kun yritys alkaa tässä kierrossa.

Plussanneille onnea! :)

Mari1980 pahoittelut! :cry:

Täällä nyt siis alkoi yritys. Nyt kp5 yk1. Ensi viikolla pääsen tikuttelemaan ovista. Saa nähä miten ton oviksen hyödyntämisen kanssa menee. Ollaan lähdössä lasten kanssa reissuun 1.8 ja sinäpäivänä womanlogin mukaan pitäisi oviksen olla. Mulla viime kierto oli normaalia pitempi että saa nähä miten ton oviksen kanssa sitten. Että keretäänkö hyödyntää ennen lähtöä. No toivotaan :)
 
No nyt. Tänään kp30 dpo13 tein herkkyydeltään sekä 10 että 25 testit. molempiin liuskoihin piirtyi kaksi viivaa, 25-testiin jopa punaisempi. Mä olen raskaana -ja shokissa :love: Tänään odotin aamupäiväksi tuhruvuodon alkua. Sitä ei tullut, sen sijaan repäisyt kohdunkannattimissa lisääntyivät tänään, samoin tuntemukset alaselässä. Sama yk kuin ekasta, sama la kuin syntymäpäivä ekalla..oh my..! :ROFLMAO:
 
Heippa! Esikoinen haaveissa!:) Olen 20v, ya 3/14 kierto heittää 29-34.
Olemme aloittaneet käydä alku vuodesta lapsettomuus hoidoissa. Miehellä ei löydetty mitään poikkeavaa, itselläni todettiin kilpparit koholla ja sain lääkityksen ja todettiin myös prolaktiini arvo huomattomasti koholla 1317. Sain siihen parlodel lääkityksen.
En ollut aiemmin saanut ovistesteissä tärppiä enkä ole kovinkaan tuntenut että olisi tapahtunut. Nyt viime kierrossa luultavasti täppäsi ja voin pahoin viikon ajan ja oli erikoisia alavatsa tuntemuksia, mielialakin heitti hulluna ja vessassa sai rampata. Sain kierron 35/29-34 plussan tikkuun! Sain varattua lääkärin ja kierron 37pv alavatsa kivut tulivat aivan hirveäksi ja selkääkin kolotti ja yön aikana oli tullut jonkin verran verta ja aika erikoisen isoja hyytymiä. Tänään todettiin että oli aika varmasti mennyt kesken lääkärissä, joten eipä tullut Maaliskuun pikkuista meille... Mutta jos jotain positiivista hakee niin on sentään tapahtunut ovulaatio.
Tulevasta kierrosta aloitan clomifer lääkityksen että ovulaatio tapahtuu ja Elokuussa pitäisi mennä vielä munatorvien aukiolo tutkimukseen.
 
Oii onnea tsilinut, varmasti uskomaton fiilis! :love:

Ja tervetuloa Jes94, mukava kun löytyy samanikäisiä esikoisesta haaveilijoita :) Hirmuisen ikävää, että noin kävi:(, mutta ihan totta, ovulaatio kuitenkin tapahtunut ja se jos mikä antaa toivoa tulevaan - ihan varmasti se pikkuinen saa taas alkunsa ja jaksaa kasvaa myös loppuun saakka! Tsemiä ja tärppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Jes94
miss_piggy
Pilsujen lopetuksesta, eka kierto oli pillereiden jälkeen 49 päivää ja ovis oli kp 39, toka kierto oli 39 päivää ja ovis oli kp 28. Nyt kolmas kierto. Ja mulla muutenkin epäsäännöllinen kierto kun on pcos:ää ja olen tässä popsinut nyt joku 2-3kk geleitä ja välillä macaa. Mulla geleiden vahvuus 1000mg/tbl.

Marille pahoittelut :(
 

Yhteistyössä