Vauva vuodelle 2016 <3

Voi mikä plussaviikonloppu! Ihan mahtavaa, kauniita viivoja! Onnea kaikille plussanneille yhteisesti. ♥ ♥ ♥

Täällä kp22, ensi viikon sunnuntaina pitäisi vuodon alkaa, mutta toki toivon että tämä plussa-aalto yltäisi ensiviikolle eikä menkkoja kuuluisi. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain, rinnat
ollu arat oviksesta lahtien valilla enemman
ja valil vahemmarn..tukkonen olo jatkunu
myos viikon verran ja tanaan sain
myos närastyksen kiusaks ja pahan sellaisen ylavatsaa turvottaa ja vatsa painaessa arka.. no mutta onhan noita:) mielialatki heitelly laidast toiseen,sain miehenki suuttumaan tos yks pv ku kiukuttelin..valkovuotoki runsastunu eilisest lahtiin..no ens viikol pitais la menkat alkaa..pitanee ootella siihe asti :)
 
mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain, rinnat
ollu arat oviksesta lahtien valilla enemman
ja valil vahemmarn..tukkonen olo jatkunu
myos viikon verran ja tanaan sain
myos närastyksen kiusaks ja pahan sellaisen ylavatsaa turvottaa ja vatsa painaessa arka.. no mutta onhan noita:) mielialatki heitelly laidast toiseen,sain miehenki suuttumaan tos yks pv ku kiukuttelin..valkovuotoki runsastunu eilisest lahtiin..no ens viikol pitais la menkat alkaa..pitanee ootella siihe asti :)
 
mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain, rinnat
ollu arat oviksesta lahtien valilla enemman
ja valil vahemmarn..tukkonen olo jatkunu
myos viikon verran ja tanaan sain
myos närastyksen kiusaks ja pahan sellaisen ylavatsaa turvottaa ja vatsa painaessa arka.. no mutta onhan noita:) mielialatki heitelly laidast toiseen,sain miehenki suuttumaan tos yks pv ku kiukuttelin..valkovuotoki runsastunu eilisest lahtiin..no ens viikol pitais la menkat alkaa..pitanee ootella siihe asti :)
 
mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain, rinnat
ollu arat oviksesta lahtien valilla enemman
ja valil vahemmarn..tukkonen olo jatkunu
myos viikon verran ja tanaan sain
myos närastyksen kiusaks ja pahan sellaisen ylavatsaa turvottaa ja vatsa painaessa arka.. no mutta onhan noita:) mielialatki heitelly laidast toiseen,sain miehenki suuttumaan tos yks pv ku kiukuttelin..valkovuotoki runsastunu eilisest lahtiin..no ens viikol pitais la menkat alkaa..pitanee ootella siihe asti :)
 
mulle on kyl eilisesta asti tullu ihan ihme oireita..(en usko etta raskaudesta johtuisi koska nyt vasta kp19/28 ) varmaan tulevat menkat ilmoittelee tulostaan..nyt siis n.viikko tai muutama pv enem.oviksesta ni pissalla oon saanu juosta vahan liianki use in,vatsaa jomotellu/pistelly paivittain, rinnat
ollu arat oviksesta lahtien valilla enemman
ja valil vahemmarn..tukkonen olo jatkunu
myos viikon verran ja tanaan sain
myos närastyksen kiusaks ja pahan sellaisen ylavatsaa turvottaa ja vatsa painaessa arka.. no mutta onhan noita:) mielialatki heitelly laidast toiseen,sain miehenki suuttumaan tos yks pv ku kiukuttelin..valkovuotoki runsastunu eilisest lahtiin..no ens viikol pitais la menkat alkaa..pitanee ootella siihe asti :)
 
Hymyliini ei näy kuva minulle :( Tosin kyseisestä testistä ei kyllä oo kokemuksiakaan.

inka' odottavan aika on pitkä, mut toivottavasti piinailun odotus palkitaan plussalla.

Täällä kp24/28. Testin tein aamulla (Pregcheck), voi olla että liian aikaistakin, mutta puhdas nega, ei viivan viivaa eikä hailuran hailuraa. Ei olis vielä pitänyt ees testata.. Testin jälkeen olin ihan varma että en tästä kierrosta ole raskautunut ja ei ollut nyt meidän vuoro. Silti pari juttuu mietityttää. Olin töiden jälkeen ihan armottoman väsynyt (viime yönä yöunet jäi lyhyeksi kun nukuin eilenkin päikkärit), nukuin siis tänään päikkärit ja näin niin outoja unia. Ensimmäisessä unessa olin menettänyt vauvan ja minulla oli jonkun toisen vauva hoidettavana, menin sen kanssa sitten suihkuun/saunaan ja kolautin vahingossa vauvan pään kaakeliin ja se meni ihan tajuttomaksi/elottomaksi. Hyi! Sit toisessa unessa joku hullu vainoaja jahtas minuu takaa ja yritti raiskata. Juoksin lopulta järven rantaan ja menin veden pinnan alle ajatuksena hukuttautua. Mistä tämmösiä levottomia unia oikeen sikiää? Hrr... Niin ja sit koko päivän töissä juoksin vessasssa vaikken ehtinyt juoda juuri mitään, virtsan värikin oli ihan kirkkaan kellervää. Outoa. Mutta joo, tuskin noi mitään raskausoireita on kun testikin nega. Sunnuntaina pitäis kuukautisten alkaa.
 
Helluri hei! Enpäoo hetkeen täälä käynyt on ollut niin paljon menoja. No negaa oli viime kuussakuten arvelinkin. Huomenna pitäs menkat alkaa ja aika varmasti alkaakin,välillä tullu pyyhkiessä verta. Ja aamulla heräsin sellaseen pieneen pistävään kipuun... noh ehkä ens kierrosta sit,ainahan se harmittaa jos ei tärpänny mut eipä siinä oikeen voi ite asialle mitään. Onnea plussanneille! :)
 
Miksiköhän ei kuvat näy. No, kyllä se vähän nyt näyttäisi siltä, että meillä on Tärppi käynyt ja pikkunelonen vihdoin, yk18 tulossa ♥ Tein eilen päiväpissasta pc:llä selkeän haamun ja tänä aamuna vaaleanpunaisen hailakan, mutta aivan selkeän viivasen, jonka jo plussaksi tulkitsin. Meinaan vielä tehdä digin jossain kohtaa.

Olo on ihan oudon rauhallinen. Ei kai tää ole vielä mennyt täysin perille :) Kävin jo huhtikuisten pinon illalla lukemassa läpi :D
 
Ja niin ne menkat vaan tuloaan tekee pikku hiljaa. No sit pitää alottaa ovistestailut pari viikon pääst... Ostin jotain ovis tikkuja kyllä bongasin viime kuussakin mut ei tärpänny vaik touhuttiinkin sinäaikona paljon . Esikoista tehtiin puol vuotta ennenku sit tärppäs,nyt kun ton "ääneen" sanoo ni kuulostaa pirun pitkält ajalt :eek:
 
Day
Siis ihan uskomatonta!! Äsken tein testin joka näytti plussaa! Lapsi on ollut toiveissa mutta ei ajankohtainen. Yllättävää tästä raskaudesta teki se että mulla on vielä mirena-kierukka! Poistoa ajateltiin ensvuoden alkuun.

Maanantaina soittelen neuvolaan ja kyselen miten kierukan olemassaolo vaikuttaa vauvaan ja raskauteen. Jostain luin että keskenmenon riski on suurempi.
 
  • Tykkää
Reactions: Merenaalto
Onpas täällä hiljaista.. Onnittelut plussanneille!
Ovis ois laskujen mukaan tiistaina ja siihen malliin on nyt sit menty. :) voi kunpa tästä kierrosta nyt tärppäis. Gelee royalit ja aswagandha jälleen käytössä... Ja mä viihdytän itseäni selailemalla ihania odotusvaatteita netissä. *huokaus*
 
Oma napailua kun masentaa :( tänään dpo 9 eikä aamulla tehdyssä testissä haamun haamua. Höh. Tuskinpa tässäkään kierrossa tärppiä tuli. Kai siinä jo jotain täytyis näkyä jos raskaus olis alkanut? Mulla on ollut dpo 3 lähtien menkkamaista juilintaa, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt ei mitään. Sit ällö-varoitusta :D mut mulla on ollut dpo 7 lähtien tosi sitkeetä ja venyvää limaa. Vähän ku ovislimaa. Outoa. Kuitenkin ovistesti oli plussaa jo 10 päivää sitten.
 

Yhteistyössä