Vauva vuodelle 2016 <3

Merenaalto mulla kans tommosta ovislima tyylista ollu nyt..kuitenki kp 23/28 menossa nyt ni oviksesta ei kyse voi olla.uusina oireina tal viikol tullu vatsan juilimisien lisaks ihme reisikipu ei siis koske vaan tuntuu samalta ku menkkojen aikana,yleensa ei mul oo,vahan niinku kasvukivut..rintojen arkuus on sit iha eri paikas ku ennen ylhaalla sivulta aika kipeet,ei oo ennen tost kohtaa kipeet ollu.mut joo tukkosuus jatkunu koko tan viikon ja paivittaiset yksittaiset aivastukset. parina paivana tullu metallin makua suuhun
ja hajuaisti terä
 
nii siis hajuaisti teravoitynyt..mutta ei oikein viiti ees innostuu noist oireista vaikka ne ollu nyt ihan uusia tas kierrossa ettei sit taase nii pahaa pettymysta tuu..ja voihan ne myos tulevista menkoista johtuu.Nii ja onnee uusille plussanneille :)
 
Ihanaa, paljon onnitteluja plussanneille!!:)

Itsellani naytti tanaan vahvaa viivaa ovistestissa.. mutta ollaan talleteltu nyt viikon verran joka paiva, ainoastaan torstai ja hyodyntamatta :p en tieda auttaako asiaa mutta ainakin on kunnon yritysta ollut :D

Nyt tassa pitas sitten pari viikkoa jaksaa odotella etta nakyyko plussaa? onhan noita testeja tullut hamstrattua, varmaan tulee testailtua ennen sita varsinaista kuukautisten alkamispaivaa :p
 
Täytyypä päivittää minun tilannetta pitkästä aikaa tännekin.Ensin kuumeilin yksin,sitten mies suostui yrittämään tai niin luulin kunnes perääntyi kahden "yrityskerran" jälkeen ja nyt eilen ilmoitti että haluaakin kuudennen lapsen :) Tällä hetkellä onnesta niin sekaisin,etten tiedä miten päin olisisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Tänään kp30. Womanlogin mukaan menkat olisi pitänyt alkaa eilen. Raskaustestejä tehty kaksi, ilman toista viivaa. Tosin noi tikutkin on jotain halppiksia raskauskeijulta. Satunnaisia menkkajomotuksia on ollut pitkin päivää, joten saas nähdä alkaako parin päivän sisään vuoto.

Eilen illalla kyllä miehen kanssa hommailtiin ja totes jälkeen päin, että tuntui paikat jotenkin ahtaalta. Liekö sitten johtuvaa lähenevistä menkoista. Ja ainiin, joka kiertoinen tissikipu on pois! Hmm...
 
mulla ny kp25/28,oireet aika samoja ollu ku viime viikol vaihtelevasti..uusia ei tullu mut toi tissikipu erinlaine ku enne..tuntuu et on paiva paivalta kipeemmat ihan ku ois mustelmat niin arat sivusta,nannit ei arat mut niit valil ihan ku pistelis/kihelmoi..testii en ees rupee tekeen ku sen oon ny huomannu aina ku sen kay ostaan ni eikos ne menkat sit ala ennenku ees testii kerenny teha..no mutta odotellaan..eilen tuli hirveen vahva tunne et vois olla tarpanny ny tas kierrossa mut tal hetkel olo ihan painvastainen..
 
Moikka kaikille!
Määkin liityn nyt tähän! Eka lapsi haaveissa ja huhtikuun lopulla jätetty nuvaring pois käytöstä sillä fiiliksellä että tulee sit kun tulee, mutta kuume iski ja nyt ensimmäinen kuukausi kun yrittämällä yritetään :) nyt meneillään kp 24/33-35 dpo 4 ja jännän äärellä odotellaan alkaako ne menkat vai olisko voinut ekasta tärpätä! Yritin ovista tikuttaa mutta en mielestäni tarpeeks positiivista saanut vaikka muut ovis oireet kyllä tuntu..
 
Onnea plussanneille! :) josko ois jo oma aika plussata... oireita piisaa nimittäin.

Hiljaiseloa oon viettäny, ku oon nähny vaan punasta- kirjaimellisesti :D

Kaverini sai lapsensa alkuun hoidoilla. Yritti eka reilu vuoden kunnes meni lääkäriin, ja siitä meni vielä joitakin kuukausia ennenkuin sopiva määrä lääkkeitä osattiin antaa, että ne tehosivat. Heti, kun munasarjoissa näky 2 oikenlaista follikkelia, hän raskautui. Onnellinen loppu, ja kummilapseni on jo reilun vuoden ikäinen <3 oon epäilly,että ihellänikin on jottai ongelmaa munasarjoissa/kohduntietämillä, sillä yhdyntäkivut ovat saapuneet.. kysta vaiko endometrioosi? Onko kellään endometrioosia? Miten se oireili?

Tulkitsen nämä oireet raskausoireiksi. Jomottanut munasarjoihin ovulaatiosta lähtien ja nännit kipeytyivät. Ja muutama päivä siitä verisuonet tuli näkyviin. Nyt myös rinnat muuten ovat kipeytyneet. On myös vihlonut mahaa muutenkin. Jos nämä eivät ole raskausoireita niin olen huolissani.. viikonloppuna pitäisi alkaa taas persrättiviikot. Normaalisti rinnat kipeytyy muutama päivä ennen menkkoja jos ees kipeytyy. Jää nähtäväksi :) toivon kovasti plussaa.
 
Täällä kp 31/28-29. Testejä oon tehny ja negatiivista näyttäneet (poislukien RFSU:n testi, josta sain selvän viivanpaikan/haamun, mutta ikävä kyllä ilmeisesti muutkin on niitä saaneet ilman että ovat olleet raskaana). Toivon et menkat alkais pian ettei kierto liikaa venyisi. Tyyliin viikko ennen menkkojen alkua/noin viikko oviksesta oli mitä ihmeellisempiä oireita ja nyt ei mitään. Ei mitään raskausoiretta, mutta ei kyllä PMS-oireitakaan. Aloin miettimään että onkohan ollut sittenkin ovuloimaton kierto... No, aika näyttää. Kai tässä nyt oottelen muutaman päivän menkkoja ja testailen jos ei kuulu.
 
hei! Voiko vielä liittyä keskusteluun. Olen tähän asti vain lueskellut, mutta nyt aattelin uskaltautua joukkoon :) pillerit jäi pois helmikuun lopussa, siispä puoli vuotta sekä vähemmän että enemmän yritystä takana. Kiertoni vaihtelee 25-28 pv:n välillä. Niin ja vielä olen 24 vuotias, mieheni 32v. Ollaan yli vuosi oltu naimisissa ja seurustelua on takana 6vuotta. Ja ensimmäistä yritetään :)
 
Menkat tuli ja meni, nyt alkaa oikeasti yk 1, tänään kp 14/25-35. Todella outoja kiertoja ollut. Kahtena pvänä nyt vahvistuvat haamut tulleet ovistestiin eli tämä vko koitetaan tosissaan ja testaillen ovista.
 
mitenkoha noita raskaustestei pitais ny tulkita..tanaa kp27/28 ja tietysti ku malttamaton olin ni pakko oli testaa..ostin sen pregchec testin ja siinaha tulos pitaa viiden min.sisalla tarkistaa,paiva pissasta tein.. noh,kyl siihe sit tosi hailu viiva ilmesty sen 5min.sisaan ..sen naki sillee et ei pitany tihrustaa mut kumminki tarkkaan kattoo..ja mita nyt noita testeja tas vauva projektin aikana oontehny ni en koskaa noin selvadti nakyvaa viivasta oo saanu,vaik tarkkaan piti kattoo..aina puhtaita negoja ollu aikasemmi vaik kuin ois vaannelly ja kaannelly.uutena oireena tullu ku kyykistyy tai jos jotain vaik lattialta ottaa ni alavatsa tuntuu hieman kipeelle,tiedä
 
Inka kyllä minä sen raskaudeksi tulkitsisin :) Tekisin ehkä vielä uuden testin vaikka huomenna aamupissasta jotta näkisin vahvistuuko viiva.En muista olikohan just tuo testi joka antanu vääriä plussia,mutta muistaakseni testi ajan jälkeen,joten luulisi että jos testi ajan sisällä tulee viivat niin pittäis paikkaansa :) Toivotaan parasta!

Täälä aamu alko lievällä harmituksella.Olin nukahtanut ennen puuhailuja :( No jospa siittiöitä kuitenkin ois ollut liikenteessä oikeesss paikassa oikeeseen aikaan,ku muina iltoina kyllä puuhailtu ja ovulaation Pitäs olla ollut eilen tai toissapäivänä.Nyt ei auta kuin odottaa ja jännittää :) Tyhmästi nyt vaan Sellanen olo että ei tärppää/tärpänny ku eilinen jäi välistä.En mää yhtään malttamaton oo.... Terveisin eka yrityskierto :)
 
Kyllä Inka se vähän siltä vaikuttaisi että olisi tärpänny..mahtavaa.toivottavasti uusi testi tuo vahvempaa viivaa..
Itsellä uus kierto taas meneillään.pettymys kova kun viime viikolla taas menkat alkoi.

Ollaan menty ilman ovistestejä..nyt tilasin niitä ja koitan tikuttaa tärppipäivät jos vaikka helpottais yritystä.

Vyöhyketerapias kävin esikoista kun odoteltiin ja tuntuu että sieltä sain avun..mietin varaisko uuden ajan. Nyt kuitenkin vuosi jo ilman suojausta.

Vahvoja viivoja kaikille toivoen
 
Mäkin uskon, että inkalla siellä plussa haamuilee :love:

Täällä dpo 14 menossa. Näinä päivinä odottelen menkkoja alkavaksi, viimeistään lauantaina. Mikäli olen ovuloinut edes. Vaikka testi näytti plussaa niin mulla se ei silti tarkoita ovulaatiota välttämättä (n) Mietinkin, että taidan gyneltä kysyä jotain munasolun irrotukseen mikäli taas jäi ovis tulematta. Raskausoireita kyllä löytyy vaikka muille jakaa :D Eilen oli järkyttävän huono olo ja tänään jatkuu aaltomasesti. Eilen kaikki hajut otti nenään ja ällötti. Meidän äiti on meillä nyt pari päivää ja sekin ihmetteli kun koko ajan jostain hajuista pidin ääntä ja kyselin, että eikö kukaan muu haista mitään! Närästänyt tänään oikein urakalla ja maha on turvoksissa. Mutta kaikki nuo oireet voi hyvinkin olla vaan tulevista menkoista johtuvia tai ei yhtään mistään. Eipä olisi eka kerta. Eilen illalla 25 herkkyydellä oleva testi (RFSU) näytti kuitenkin ihan täysin negaa. Toissa päivänä apteekin oma raskaustesti vain haaleaa viivanpaikkaa eli negaa sekin. No jos nyt edes ne menkat alkaisi niin pääsisi uuteen kiertoon. Sitten alkaisikin jo yk 7 tai 8 (n) en edes pysy enää kärryillä...
 
Mulla menossa kp 26/25-28, toki ollu enemmän 25pv:n kertoja, mutten viitti mennä vielä tekee testiä ettei pety. Toivottavasti nyt ois tärpännyt, vähän on sellanen olo mut ei uskalla vielä ajatella liikaa.. Testi on jo odottamassa lauantaita jolloin ois kp 28/25-28 jollei ne menkat sit ala ennen sitä..
 
Mulla menossa kp 26/25-28, toki ollu enemmän 25pv:n kertoja, mutten viitti mennä vielä tekee testiä ettei pety. Toivottavasti nyt ois tärpännyt, vähän on sellanen olo mut ei uskalla vielä ajatella liikaa.. Testi on jo odottamassa lauantaita jolloin ois kp 28/25-28 jollei ne menkat sit ala ennen sitä..
 

Yhteistyössä