Vauva vuodelle 2016 <3

Mitä ihmettä? Menkat pitäs alkaa vasta ke/to ja mulla tulee jo tuhrua. Hermot on kireällä ja mahassa menkka tuntemuksia mutta kp vasta 26! Ei ole ehkä koskaan näin lyhyt kierto ollu.

En tosiaan bongannu edes ovista niin samapa tuo jos tämä kierto päättyiski tähän. Pyh.

Onneks täällä on hyviäkin uutisia tullut onnea plussista ja toivon lisää plussia jännäpäiville!
 
miss_piggy
Kp 15 ja ovis. Ollu eilen ja tänään oireita ja limoja. En oo tikutellu ku eilen yhen mutta on se. Terotki alotin taas tänään. Ei oo touhuiltu ku ukko on jotenki nihkeä. Eilen ehottelin mutta en saanu mitään vastakaikua. Kiva. Ei siis tartte testailla tässä kierrossa. Odotan seuraavia menkkoja. .
 
Ilmoittauduin teidän joukkoonne mukaan jo pari kk sitten, ja tarkoituksena oli aloittaa yritys nyt syys-lokakuussa, mutta ehkäisy jätettiinkin pois jo elokuussa. Meillä kävi niin mieletön onni, että tärppi kävikin jo tuosta ensimmäisestä "yritys"kerrasta! ♡ Onnen ja shokin sekaisin tuntein siirryn siis jo näiden muutaman viestin jälkeen toukokuisiin odottajiin! Paljon onnea ja toivoa matkaan kaikille yrittäjille! ♡
 
Hmm huomasin että olen itekki jo sekaisin mikä ja monesko yk. Siis nyt yk6 ja dpo4 menossa :) Vielä siis jännätä pari viikkoo kävikö tärppi. Ihmettelen suuresti kuinka näin kestää ja varasinki jo ajan lääkärille nii saavat laittaa lähetteen verikokeisiin jos vaikka hormoonit on jotenki sekas.
 
onnea kaikille plussainneille! Oon vähän aikaa pitänyt tämmöstä poissaoloa kun ajattelin että ehkä tää ryhmä tuottaa tressiä ja sen takia ei menkat ala.
Viime menkat alko 21.6. eikä uusia ole vieläkää tullu. Viime kuussa soitin neuvolaan ja tein pissatestin labrassa ja se oli negatiivinen. No sanoivat sieltä sitte että jos ei ala kuulumaan menkkoja niin oikee paikka on terveyskeskuksen lääkäri.
No nyt on terkkarin lääkärille aika... KUUKAUDEN PÄÄSTÄ! Toivon vaan että noi testit ois näyttänyt väärin.
Tänää alkoi kiertopäivä 80. ja sain flunssan niin menkat voi myöhästyä oikein kunnolla. Kun poistin ton ehkäsykapselin maaliskuussa niin aattelen että sitä ei oo poistettu kunnolla. tai sitte kärsin jostain muusta vaivasta.

Voimia muille yrittäjille. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan! :) Kolmannesta murusta täällä haaveillaan ja ennestään perheestä löytyy 10/10 ja 3/13 syntyneet tytöt. Yritys olisi tarkoitus aloittaa puolentoista viikon kuluttua, kun saan viimeisen pilleriliuskan tyhjäksi. Vatsanpohjassa iloinen ja odottava ( :giggle: ) olo.
Painun nyt tarkemmin lueskelemaan ketjua (y)
 
Täällä kp 28/25-35 ja oviksesta 14vrk. Ei menkkatuntemuksia eikä mitään muutakaan. Ei tunnu oikein miltään :D

Varsinaista vauvakuumeiluakaan ei ilmassa, lähinnä sellaista että katsotaan nyt mitä tapahtuu vai tapahtuuko :)
 
Täällä piinaillaan nyt dpo 11 ja tänäaamuna sain haamun r-testiin. Eilen tuli jo haamujen haamu ja aattelin että kuvittelen sen vaan mutta tänään näki jo selvemmin viivan, niin ettei tarvinnu siristää silmiä. Ei sais innostua vielä näin ajoissa mutta silti alko hymyilyttään:) kierto ihan sekasin ehkäsyn lopetuksen jälkeen 40/28-45 nyt menossa. Ajattelinkin kun veny taas niin pitkäksi kierto etten raskautuis vaikka oviksen kyllä bongasin testillä. No katsotaan. Huomenna toivottavasti vielä viiva vahvistuu!
 
Hei, palailisin takaisin tänne kimpsuineni tuolta huhtikuisista odottajista :oops:. JOs lisäätte minutkin listaan takaisin..

Eli plussasin yk 2 heinäkuussa ja koko raskausajan oli vähän huoli papusen voinnista... Ja niinhän siinä kävi että pari päivää sitten meni kesken rv8 ja jotain :(. Kehitys laahasi kokoajan jäljessä jä lopuksi huomattiin että hormoniarvot olivat laskusuunnassa. Missään vaiheessa ei saatu sykettä kuuluviin ja spontaani keskenmeno siis tuli.

Pahin on nyt toivon mukaan jo ohi ja ensi viikolla olisi sitten kontrolliultra että kaikki on niinkuin pitääkin (eli tyhjää täynnä:confused:)

Ei tässä auta muuta kuin uutta yritystä kohti positiivin mielin(y), kun ei sitä kesävauvaa sitten meille suotu:unsure:.

Meaminnis 37v, lapset -08 ja -13. Km 9/15.
 
Voi Meaminnis! Pahoittelut:(

Täällä kp 15 kai. Tässä kierrossa en oo jaksanut ottaa mitään stressiä. En oo tikuttanut ovista enkä muutenkaan erityisesti miettinyt asiaa. En vaan enää jaksa. Mua ottaa niin päähän kun helmikuusta asti yritetty. Joka helvatun kerta ne menkat alkaa. Ja kun ovulaatiotakaan ei ole saatu kuin kolme kertaa aikaiseksi tuona aikana, niin alkaa huumorintaju loppumaan. Odottelen menkkoja saapuvaksi viimeistään 3 viikon kuluttua. Jos ei ala, niin sit vasta testaan.
 
merenaalto mul aika samanlaiset fiilikset..ensin aattelin et tikuttelen ovista mut sit luovui koko ajatuksesta..nyt kp17 ja menkat pitais alkaa 25pv..ja oon ihan varma et kyl ne sielt sit tulee..talleteltu kp 10,11 ja 14..toiden takii ei muina hyvina paivina pystyny..mutta nailla mennaan..en jaksa stressaa enaa asiasta ku lopoutulos on aina ne menkat.
plussatuulia kaiklle :)
 
Voih meaminnis. Pahoittelut ja voimia päiviisi. Todella kurja juttu.

Itseänikin jo alkaa ketuttaan ..yk 14 menossa. Oviksesta on nyt sellainen 9 päivää. Loppuviikkoon pitäisi odotella.
Tissit on mukavan turvonneet,puuskututtaa kävelles ja hermot kiriällä. Mutta uskon että pms oireet on ottanut nyt vallan vaan. Päätin kans taannoin että en jaksa suuremmin enää innostua mutta mitä kun kuukautiset lähenee niin mieli alkaa tehä tepposia..

Oletteko koskaan kuulleet että olisi hedelmöittynyt yli 5 päivän jälkeen..
Tsemppiä kaikille yrityksiin
 
Onnea kaikille jo plussanneille! (y)

Mä siirryn nyt taustalta mukaan. Halusin kahlata ensin koko alkuketjun läpi ennen kuin itse kirjoittelen mitään.

Oon 35v. kahden pojan 03/09 ja 08/10 äiti ja nyt vielä yritellään kolmatta. Kovasti toiveissa olisi pieni prinsessa mun seuraksi tänne miesvaltaiseen talouteen. :D
Toisaalta tää pieni prinsessa on ollut toiveissa oikeastaan aika pitkään, mut koska pojat syntyi jo aika aika pienellä ikäerolla, niin heissä on riittänyt sen verran hommaa, että kolmannen yrittämistä ihan oikeasti aloitetaan vasta nyt. Tosin huomaan vielä silloin tällöin ajattelevani, että oonko mä nyt ihan varma, että haluan tässä vaiheessa aloittaa koko homman alusta, kun poikien kanssa elämä alkaa olla jo suhteellisen helppoa, kun tekevät asioita jo pitkälti itse.
Mut sitten kuitenkin toisaalta todella kovasti kaipaan sitä pientä nyyttiä ja myöskin raskausaikaa mahoineen. <3
Mies alkoi kolmatta ehdotella jo tuossa n. vuosi sitten, mut itsellä oli silloin juuri toimenkuva vaihtunut töissä ja oli paljon kaikkea uutta opeteltavaa, joten en halunnut siinä vaiheessa vielä aloittaa yrittämistä. Nyt on vuosi vierähtänyt ja työ rutinoitunut, niin vauvan aika voisi olla. Eikä tuo oma ikäkään hirveän pitkään enää periksi anna... Ja ihanteellisinta olis, jos nyt loppuvuoden aikana raskautuisin, niin voisin olla vauvan kanssa kotona kun esikoinen aloittaa koulun ens syksynä. :)

Kierukka mulla on ollut nyt tätä ennen käytössä n. kolme vuotta ja se poistetiin vajaa kaksi viikkoa sitten 3.9.
Nyt siis odottelen ensimmäisiä menkkoja saapuvaksi, minkä jälkeen varsinainen yrittäminen voisi alkaa. Kierukan kanssa mulla ei enää oikeastaan ollut menkkoja ollenkaan, joten mulla ei ole mitään hajua missä vaiheessa kiertoa oon menossa ja kuin pitkä kierto yleensäkään on. Aiemmilla kerroilla mentiin tjottailemalla ja silloin raskauduin todella nopeasti. Ensimmäinen oli vissiin yk3 ja toinen yk1 ja molemmilla kerroilla ehkäisynä oli aiemmin ollut Nuvaring. Nyt vähän jänskättää, että mitä toi kierukka ja viisi vuotta välissä on kropalle tehnyt.
Luulen, et nyt aluksi mennään myös tjotilla (kunhan ne ekat menkat vaan alkais), vaikkakin ostin kyllä paketin ovistikkuja. :D
Pari niistä käytin viime viikolla vähän niin kuin hakuammuntana, mut negaa näytti kummallakin kerralla.

Sori tää pitkä sepustus nyt vaan omaa napaa, mut nyt on sanallinen arkku avattu taustailun jälkeen. :)
 
Onko täällä muuten muita, jotka haluaisi nimen omaan joko tytön tai pojan? Onko mitään vippaskonsteja ehdottaa sukupuoleen vaikuttamiseksi? ;)

Jostain luin, että poikia tulisi helpommin, jos yhdyntä ajoitetaan juuri ovulaation hetkelle. Ja näin itse asiassa meillä on tapahtunut juurikin molempien poikien kanssa. Mutta sitten loppujen lopuksi arpapeliähän tuo taitaa aina olla, vaikka miten toivoisi...
Omalla miehellä on yhteensä kahdeksan sisarusta, joista kuusi poikia ja kaksi tyttöjä. Ensin tuli seitsemän poikaa, joista mieheni on nuorin. Mieheni syntymän kohdalla hänen äitinsä oli jo itkenyt, kun taas tuli poika tytön sijaan. Sen perään hän kuitenkin "onnistui" vielä saamaan lopulta kaksi tyttöä. Itsellä yrittäminen tulee kyllä loppumaan tähän kolmeen, vaikka poika taasen tulisikin. :D
 
Liitynpäs mukaan :) neljättä toivottais ja nyt kp29 ja huomenna taitaa vuoto alkaa jomotuksista päätellen. Sain kaksi haamua tässä kierrossa jotka mieskin näki ja oireitakin ehti ilmaantua mutta niin ne alkoi haalenemaan ja lopulta testit näytti negaa..lämmöt laskenut joten huomenna varmaan kp1 yk2 .
 
Dpo 17 ja viiva vaan vahvenee vahvenemistaan mutta ei silti oo ihan yhtä tumma kun kontrolliviiva. Menkatkin jäi välistä. Jokohan sitä uskaltais alkaa sanoo että raskaana ollaan.. :love: Jotenkin skeptinen olo silti vaikka oireitakin on.
 
Onnea Emiliaida!
Kyllähän tuo selvä raskaus on, kun testissä kerran viiva näkyy. (y)
Jos nyt ihan viimeisen varmuuden haluat, niin käy hommaamassa vielä digitaalinen raskaustesti, joka näyttää lisäksi meneillään olevat viikot.

Mulla on nyt pari päivää vähän juilinut alavatsa ja pyyhkiessä tulee kirkasta limaa. Oliskohan ovis tulossa? Testi näytti eilen ihan haaleaa viivaa. Mä kun en tosiaan aiemmasta kierukasta johtuen tiedä yhtään missä kohdin kierto on menossa. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Emiliaida

Yhteistyössä