Vauva vuodelle 2016 <3

Voi ei inka :( Tuo kp1 on aina yhtä surullista kokea kun raskautta niin kovasti toivoo. Ja teilläkin jo yritystä tosi kauan. Ootteko tutkimuksissa käyneet?

Mull kp28 ja menkkamaista jomotusta eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Uhkailin, etten testaa ennen maanantaita mut tänään sorruin testaamaan koska huomenna olis risteilylle lähtö. Noh, ihan tyylipuhdas nega eli eiköhän sitä voi pienen kännin riipasta tyttöjen kans :D Testaan kyllä varmuudeksi vielä huomenna ennen lähtöä. Haluan vaan varmistua, etten ota lasillistakaan jos olisinkin raskaana. Mikä nyt toki on ihan toiveajattelua :( meillä alkais sit yk8 tai yk9, en muista enää tarkkaan. Joka tapauksessa mun sisko on nyt synnyttämässä ja meillä oli yritys päällä jo silloin kun systeri plussasi. Joten liian kauan jo :(

Mua niin harmittaa kun aikaisemmin oon clomeilla tullut niin helposti raskaaksi (ekasta ja kolmannesta kierrosta). Nyt ei sitten millään. Clomeja en enää napsi vaan vaihdan tulevasta kierrosta ne femariin. Clomeja söin 6 kiertoa mistä kolmessa ovuloin, mikäli nyt siis tässä kierrossa ovis oli. Sen tietää viikon sisään.
 
Älä kuule menetä toivoas! Niin mullekin tuli tässä kierrossa ruskeaa tuhrua kaksi päivää oviksen jälkeen ja sitä kesti jopa 5 päivää. Sitä kyllä näkyi vaan pyyhkiessä. Eikä ennen ole tullut. Ja niin vaan plussasin dpo 11! Eli mulle se oli sitten ilmeisesti positiivinen merkki :)
Oho, kiva kuulla! :)
Tänään tuli taas illasta ruskeaa tuhrua. Valkovuodon mukana pönttöönkin asti.. Se olisikin ihmeiden ihme jos tämä olisikin hyvä merkki. :love:
 
Hei kaikille:)

Taidampa minäkin liittyä jo tänne vaikka ei yritystä vielä päällä. Lueskelin ketjua ja täällähän oli jo monta plussannutta. Siis onnea kaikille plussanneille(y) Ja tosi paljon tsemppiä sitä plussaa odottaville:love:

Tässä vähän omia tietoja. Eli olemme mieheni kanssa kolmekymppisiä ja naimisissa. Meillä on 1v 2kk oleva poika ja toinen olisi haaveissa:) Mutta tässä pitäisi ensin saada vähän karistettua kertyneitä kiloja pois:ROFLMAO: Suunnitteilla olisi että noin parin kuukauden päästä ruvettaisiin yrittämään. Itsellä on kyllä toooooosi kova kuume mutta mies on vähän rauhallisempaa sorttia tässä asiassa:LOL: Olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja palaan tammikuussa takaisin töihin.
 
Voi ei inka :( Tuo kp1 on aina yhtä surullista kokea kun raskautta niin kovasti toivoo. Ja teilläkin jo yritystä tosi kauan. Ootteko tutkimuksissa käyneet?

Mull kp28 ja menkkamaista jomotusta eli eiköhän ne menkat sieltä ala. Uhkailin, etten testaa ennen maanantaita mut tänään sorruin testaamaan koska huomenna olis risteilylle lähtö. Noh, ihan tyylipuhdas nega eli eiköhän sitä voi pienen kännin riipasta tyttöjen kans :D Testaan kyllä varmuudeksi vielä huomenna ennen lähtöä. Haluan vaan varmistua, etten ota lasillistakaan jos olisinkin raskaana. Mikä nyt toki on ihan toiveajattelua :( meillä alkais sit yk8 tai yk9, en muista enää tarkkaan. Joka tapauksessa mun sisko on nyt synnyttämässä ja meillä oli yritys päällä jo silloin kun systeri plussasi. Joten lii
Mua niin harmittaa kun aikaisemmin oon clomeilla tullut niin helposti raskaaksi (ekasta ja kolmannesta kierrosta). Nyt ei sitten millään. Clomeja en enää napsi vaan vaihdan tulevasta kierrosta ne femariin. Clomeja söin 6 kiertoa mistä kolmessa ovuloin, mikäli nyt siis tässä kierrossa ovis oli. Sen tietää viikon sisään.
Ei olla viela kayty tutkimuksissamut vaikuttaa silt et on se mentava..ihmetyttaa vaa et mika ihme siin on et ei tarppaa..kiertoki paivalleen saannollinen,ja kuitenki yhen lapsen jo saanu ja miehella pari..
tanaan tuli mietittyy taas paljon asioita ja rupes ihan ahdistaa yhes vaihees ku mietin et mita jos en enaa tuu raskaaks eika saa kokee enaa sita raskausaikaa ja ihanaa vauvamasuu..hitsi miten ahdistavia ajatuksia..
annoin nyt itelle vahan niinku takarajaks ton joulukuun,jos ei siihe mennes tarppaa nii sit soittelen laakariin..ens kierros jos taas yrittas kayttaa ovistikkuja,jos vaa jaksanee..
 
Ei olla viela kayty tutkimuksissamut vaikuttaa silt et on se mentava..ihmetyttaa vaa et mika ihme siin on et ei tarppaa..kiertoki paivalleen saannollinen,ja kuitenki yhen lapsen jo saanu ja miehella pari..
tanaan tuli mietittyy taas paljon asioita ja rupes ihan ahdistaa yhes vaihees ku mietin et mita jos en enaa tuu raskaaks eika saa kokee enaa sita raskausaikaa ja ihanaa vauvamasuu..hitsi miten ahdistavia ajatuksia..
annoin nyt itelle vahan niinku takarajaks ton joulukuun,jos ei siihe mennes tarppaa nii sit soittelen laakariin..ens kierros jos taas yrittas kayttaa ovistikkuja,jos vaa jaksanee..
Mulla myös kaksi lasta ja miehellä kolme. Ihan oikeesti olen alkanut miettimään, että voiko toisten ihmisten geenit olla jotenkin sellaiset, ettei niillä tärppää keskenään. En tiedä. Kunhan pohdin :)
 
Hei, voisin liittyä seuraanne! Olen hetken jo tuolla esikoisesta haavelijoiden parissa kirjoitellu, eli esikoinen on tosiaan työn alla. Ollaan miehen kanssa molemmat 25v ja katteltu toisiamme viimeiset 7 vuotta. Nyt ajateltiin, että haluttais vähän muutakin seuraa, vaikka elämäntilanteen kannalta vois olla helpompaa hetki odottaa. Ei kai sitä kuumeelleen mitään voi! Yk 2 on nyt menossa, kp11/29, eli ens viikolla saadaan taas pupuilla urakalla (nyt vaan ihan muuten vaan :D)

Onnea kaikille plussanneille ja onnea yritykseen meille muille :)
 
miss_piggy
Itse olen sitä mieltä, että vaikken enää toista lasta koskaan saisikaan niin täytyy olla onnellinen että on edes tämä yksi. Toisilla kun ei ole sitä ensimmäistäkään. Eli vaikka en koskaan enää raskaaksi tulisikaan, niin koitan pitää mielessä miten onnekas olen että meillä on tuo poika jota ennen oli kamala kkm.

Clomeja en ole vieläkään aloittanut, vaan teroilla mennään. Nyt on siis kp 9/27 ja yk 5. Viime kierrossa oli ovis pelkillä teroilla kp 14-15. Tällä hetkellä olen oikeastaan tyytyväinen etten ole vielä raskaana, poika vie niin paljon energiaa.
 
Heipsan! Tuossa muutama päivä sitten kirjoittelinkin..

Kaipaisin vähän apua. Minulla on kierto normaalisti 30pv, mutta joukossa on myös 29päivän ja 27päivän kiertoja.

Ovulaatiota en tyhmänä testannut koska ajattelin nettilaskureiden riittävän mutta ne näyttävät kaikki vähän erilaisia päiviä.

Talletuksia tehtiin kp 11, kp 12 (nää kaks päivää oli lähinnä huvikseen) mutta sitten kp 16 kunnolla panostettiin. Ja itsestäni tuntui että silloin olisi ollut ovulaatio. Kuitenkin jotkut laskurit näyttävät kp 17, toiset kp 15.. tiedä sitten. Limanerityksen mukaan minulla oli kp 13-15 läpinäkyvää vesimäistä ja sitten se muuttui ovislimaksi juuri noilla kohin..

Nyt sitten piinaillaan jännityksellä. Itsellä on hyvä fiiis.

Ajattelin aikasintaan kp 31 testailla jos ei ala uusi kierto ennen sitä. Ainakin mitä esikoisen kanssa muistan niin jännitin niin paljon testaamista että en edes huomannut raskausoireita ennen kuin tein sen yhden testin ja siihen pärähti tummat viivat.

Silloin kiertoni oli aika säännöllinen 28päivää ja raskauduin ilmeisesti kp 16 hedelmöityksestä, toinen vaihtoehto on kp 14 koska muita kertoja ei ollut. Testin tein vasta kp 33..
 
Hmm.. Nyt on omien tuntemusten mukaan dpo 6 (max. dpo 10) ja äsken hulahti parin ruokalusikallisen verran ruskeaa vuotoa. :confused:Tuhruttelua oli dpo 2 ja 4 (tai 6 ja 8). Nyt myös menkkamaista jomotusta, joten laitoin varuiksi siteen. Olipas sitten mukavan "pitkä" luteaalivaihe!! (n)
Omituinen kierto kaiken kaikkiaan.. Ensin ovis tuntui tulevan normaalia myöhemmin ja sitten tuli sitä tuhruttelua. Lämmötkin laski heti oviksen jälkeen takas normaaliin ja nyt sitten tämä ruskea vuoto, jota ei enää pelkäksi tuhruksi voi sanoa.. Ei kyllä näytä normaaleilta menkoiltakaan, mutta ehkä ne tästä vielä sellaisiksi muuttuu, kun niin selkääkin rupesi polttamaan. Ihmettelinkin kun lämmöt oli tänään laskeneet tavallista alemmas vielä, perus menkkatiputus. :cautious:

Todella ärsyttävää! Juuri niihin tutkimuksiinkin menossa niin nythän ne varmaan katsoo, että hormonihäiriöstä johtuvaa vaikkei tällaista ole ollut sen 2,5 vuoden aikana joka on ilman ehkäisyä oltu. Aina on luteaalivaihe kestänyt 11-14 päivää.

Join tässä kierrossa greippimehua. Syyttääkö sitä nyt sitten vai vaan huonoa tuuria. :cautious:
 
Dpo x (Epävarma ovistikku sekoilun takia)...odotetaan postipoikaa. Perjantaina o_Otuli puolikas Haamulainen plussa CB:hen (siihen poikki viivaan asti joka vahvistu testiajan jälkeen mut puolikas edelleen. ).
Jos se on jo pe ollu oikee plussa niin se on digin paikka
 
  • Tykkää
Reactions: zini76
Täällä ei edelleenkään näy menkkoja. Menkkakipuja kyllä, mutta vuodosta ei tietoakaan. Taisi käydä niin, että tässäkään kierrossa ei nyt sitten clomit toimineet ja ovis jäi tulematta. Höh. Päiväpissasta tehty pregcheck liuska oli nega, joten raskaanakaan tässä ei olla. Nyt on mun laskujen ja tuntemusten mukaan viimeisiä päiviä kun menkkojen pitäisi alkaa. Huomenna jos ei ala niin keskiviikkona aloitan terolutit ja seuraavaan kiertoon sitten ne femarit. Mua niin ottaa päähän :( haluaisin vaan uskoa, että tuo pregcheck on huono ja epävarma testi ja näyttää pitkään negaa vaikka raskaana olisikin. Mutta googlen mukaan oikein tarkka ja luotettava testi. Eli tässä odotellaan yk 8 tai yk 9 alkamista, en edelleenkään jaksa enää pysyä laskuissa mukana.
 
Viimeksi muokattu:
^ Niin kauan kuin ei vuoda on toivoa... :whistle:

ÄLLÖVAROITUS! Täällä tulee verta kuin saavista kaataisi. Ikinä ollut tällaista menkkamonsuunia! Vuoto on epätavallisen juoksevaa, täysin vetistä. Ei ollut juurikaan hyytymiä mitä yleensä paljon, paitsi yksi ISO klimppi! Ei varmaan voi olla varhainen km:aan kun vuoto alkoi n. viikko liian aikaisin! :confused: Pääsisi nyt vaan uuteen yritykseen..
 
Heipparallaa! Täältä tulisi yksi uusi haaveilija teidän joukkoonne! Ikää on 23 ja Yk1 käynnistyi juuri pari viikkoa sitten. Kyseessä olisi kolmas vauveli :) Olen todella kova kropalla stressaaja/reagoija joten raskautumista on ehkä turha odotella vielä hetkeen :D Kuopuksen kanssa kävi niin että vähän vajaan vuoden yrittämisen jälkeen päätin mennä takaisin töihin (edelliseltä äippälomalta) ja kummasti tulin raskaaksi heti seuraavalla alkavalla kierroksella.

Olin päättänyt etten ryhdy mihinkään tällaisiin foorumi juttuihin, mutta kappas, täällä taas :) Toivotan tooodella paljon onnea ja plussatuulia teille kaikille sitä toivoville <3
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Mukana ! :) ttnya 19v. kp 39/34 yk 2
Multa tosiaan poistettiin kapseli 9.7.15 ja yhdet menkat tullut normisti ja nyt näitä toisia ei sit ookkaan kuulunu.. testit kaikki näyttää negaa. Rinnat on kipeet ja menkkamaisia tuntemuksia alamasussa..
Vauvakuume on kova ollut jo pitkään nuoresta iästä huolimatta. Nyt tultu miehen kanssa siihen tulokseen, että sopiva aika jälkikasvulle <3
 
Viimeksi muokattu:
Apua! Minä olen täällä! Muutama päivä sitten päätimme mieheni kanssa että loppunut pillerilaatta on viimeinen, hihii! Jännittää kauheasti, vaikka toiveissa onkin nyt jo 3. lapsi. Aiemmat rakkaat vuosilta 2004 ja 2009. Olin jo päättänyt että uusia lapsia ei tule, mutta... :) Nyt yk1, katsotaas kuinka käy! Iiiiik!!!! Sain juuri ylennyksen töissä ja varmaan olisi viisaampaa nyt painaa hommia eikä jäädä (toivottavasti!!) äitiyslomalle, mutta äh, yksityiselämä on tärkeämpi! Vai mitä?

Onnea ihan kaikille jotka toivovat saavansa ihanan pallomahan ja pikku vaaveron!
 
Tervetuloa uusille ja tsemppia uuteen kiertoon joutuneille!

Itsella myos alkoi yk4.. ovis tuli myohemmin, joten kuukautiset tuli myohemmin myos. Arsyttavaa oli odotella kuukautisia.. kun tiesi ettei ole raskaana. Mutta onneksi nyt alkoi niin paasee taas aloittamaan alusta nama.

Vauvakuume kova, tassa olenparit villasukat neulonut kavereiden vauvoille :D olisipa niin ihanaa kertoa perheelle raskaudesta jouluna.. saa nyt nahda miten kay. Ihan samahan se milloin sita kertoo kunhan se vaan tapahtuisi!

Ihanaa viikonloppua kaikille <3
 
Dpo x (Epävarma ovistikku sekoilun takia)...odotetaan postipoikaa. Perjantaina o_Otuli puolikas Haamulainen plussa CB:hen (siihen poikki viivaan asti joka vahvistu testiajan jälkeen mut puolikas edelleen. ).
Jos se on jo pe ollu oikee plussa niin se on digin paikka
Eilen tuli tuhrua kera "oravahammaskivun" (yleensä menkkaoire) mutta tänään ei mitään..negaa oli aamulla.
Dpo ehkä 9-12 luokkaa.
Ollaan siis puoli jalkaa uudessa kierrossa mutta puoli vanhassa.
 
  • Tykkää
Reactions: anka.t
Eilen tuli tuhrua kera "oravahammaskivun" (yleensä menkkaoire) mutta tänään ei mitään..negaa oli aamulla.
Dpo ehkä 9-12 luokkaa.
Ollaan siis puoli jalkaa uudessa kierrossa mutta puoli vanhassa.
"Oravahammaskipu"? :LOL:


Täällä kp 7 ja oikealta alavatsasta nipistellyt kahtena päivänä. Oliskohan aikainen ovis tulossa?
Flunssa ainakin puskee päälle..
Menkat loppui jo kp 4 kuin seinään. Yleensä loppuvat sillain "tiputellen".. Noh, olihan ne tavallista runsaammatkin, joten ei varmaan jäänyt mitään mikä enää pisarois. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: anka.t
Feles :LOL:: oravallahan on ne nököhampaat tossa keskellä edessä...
Aina päivää / puolta päivää ennen menkkoja mulla alkaa särkee niitä hampaita.ei koskaan muulloin.

Lasken vielä olevani yk 9 KP mitähän se oli..
Tuhrutti lauantaina kuntopyöräilyn jäljiltä mut loppu.. max 0.5-1rkl...
huomenna testausta
 
Pikainen päivitys täältä, viimeksi taisin kirjoitella syyskuun alussa. Pillerit on siis vihdoin loppu (eikä koskaan enää!) ja nyt menossa kp 3 ja yk 1. Yllättävän nopeasti alkoi kroppa toimimaan pillereiden pois jättämisen jälkeen, mutta en valita, ovista ovista odotellessa :D
 
Täällä menossa kp 23/35! Jänniä aikoja. Ovis oli maanantaina ja kerittiin juuri pupuilemaan muutama päivä ennenkuin mies läks maanantaina työreissuun. Ajattelin jo että menikö tämä nyt mönkään kun mies reissussa tämän viikon, mutta jostain luin että päivät ja varsinkin 1 päivä ennen ovulaatioita ovat parhaat hedelmöittymisen kannalta :D Sehän meni sitten hyvin...
Nyt peukut pystyyn ja odottelemaan dpo 10-12 että pääsee testailemaan. Toivon kauheasti raskautta, mutta epäilen kyllä vahvasti! Harvalla yk1 tärppää... kuopuksenkin kanssa meni niin kauan. Yk 11 vasta tärppäsi :)

Mites muilla menee? :)
 
Täällä odotellaan et posti tois ne testit et sais testata.kaikilla kolmella appsilla katsottuna menkat myöhässä 1-5 pv (vaikka kaikissa samat tiedot ). Tissejä turvottaa samoin kuin nilkkoja. Maha tuntuu pinkeältä, närästää, karmea nälkä, ja eka finni 20 vuoteen...

Olo on hyvin "syksyinen" apaattinen.. kaipa se on normaalia.
Odottaa mutta sitten miettii oonko mä hyvä äiti? Jaksanko mä? Mitä jos.. oispa jo kevät tai edes talvi.
 

Yhteistyössä