Vauva vuodelle 2016 <3

Plussaonnea kaikille plussanneille! (y)

Täällä edelleen piina jatkuu, nyt kp39/31 ja kuukautisia ei vain kuulu. Raskaustestit kuitenkin nega. Uutena juttuna tällä viikolla lämmöt, jotka pompsahtaneet yli 37. Outoa, mitenkään erityisen flunssainen olo ei ole, mutta sitäkin voimattomampi. Argh.

Kai täytyy vain malttaa, että menkat alkavat? Jos ei ensi viikolla, niin sitten kannattaisi varmaan käydä lääkärissä kartoittamassa tilannetta?

Inhottavan epäselvää!
 
Moi vaan kaikille!
Kuudetta kuumeillaan, olisko ehkäpä yk3 menossa jos nyt mistään aktiivisesta yrityksestä voi puhua. Ei olla hirveästi tähtäilty mutta nyt se pitää alkaa. Ottaa päähän niin hirveästi tämä turhaan odottaminen... vaikka tiedänkin, että 3 kiertoa ei ole paljon.
Onnea kaikille matkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mahulda
Onnea plussaneille! Mulla on kyt ovis päivät päällä. Ekan ovistestin tein 28.päivä mikä oli haalee mutta selvä viiva kuitenkin. Viime yönä hommailtiin ja testasin aamulla o.testillä ja oli selvästi tummempi kuin kontrolli viiva! Ei oo tainnu ikään noin vahva ollakaan kun tätä raskautta oon tikuttanu! :D Oliko se niin että kun on noin vahva viiva niin ovis tapahtuu n1-2 päivän sisällä vai että se on just sillä hetkellä? No pitää ottaa viel viimestään su uusiks kunnes ukko lähtee reissuun...
 
  • Tykkää
Reactions: Mahulda
Pitkään olen pysytellyt poissa täältä kun tarkoituksella jätettiin vauvantekohommat joksikin aikaa. Mulla siis ollut ne clomit käytössä ja kuudesta kierrosta kahdessa oon ovuloinut. Sain femar reseptin mutta nyt ihan tarkoituksella en ole ottanut mitään. Tietysti ilman ehkäisyä mennään että jos luomuna natsaa niin tervetuloa vauva :) mutta siis tuskinpa ja siihen olen nyt varautunutkin. Ensi vuoden puolella sitten jatkamme yritystä. Onnea plussanneet <3
 
Tervehdys kaikille toivoville!

Olen pitkään seurannut eri palstoja ja nyt vihdoin päätin itsekkin kirjoittaa.

Ikää on 31 ja meillä kotona myös ihana 09 tyttö.
Nyt siis tilanne pikkukakkosta tehdessä on tullut siihen pisteeseen, että on otettava kaikki konstit käyttöön. Aika on varattu yksityiselle gynelle ja lähiaikoina tilaan myös testipaketin jostain.

Ollaan siis jo aikoinaan viisivuotta sitten annettu vauvalle luvan tulla, mutta koska kiertoni on mitä vain välillä 60-150kp niin eipä sitä tärppiäkään ole tullut. Pari vuotta sitten kävin terveystalon gynellä outojen vatsakipujen takia ja siellä sitten totesi pco tyyppiset munasarjat, joka kyllä paremmin kuin hyvin selittää kiertoni.

Mutta tämä tässä nyt tältä kerralta.
Selostan kyllä vielä lisää itsestäni varmasti tulevaisuudessa :)
 
Tervehdys kaikille myös täältä!

Ilmoittaudun mukaan. Olen kolmannen lapsen kuumeilija, jolla on pco-tyyppiset munasarjat myös, kuten sinulla töksis. Kuulostaa nuo kiertojen pituudet tutuilta. Meillä on jo ennestään siis kaksi luomusti saatua lasta (2010 ja 2012 syntyneet). Ensimmäistä toivoimme kaksi vuotta, mutta toista lasta aloin odottamaan 6 kuukautta synnytyksen jälkeen. Muutama viikko sitten jätin minipillerit pois ja vauvakuume on kova.
 
miss_piggy
Mulla siis myös pco-tyyppistä, hirsutismia ja rakkulaiset munasarjat. Kierrot ilman lääkkeitä 36-100 päivää. Nyt olen siis teroja syönyt vissiin 4 kiertoa. Tässä kierrossa aloitin kp 17 kun odottelin ovista, mutta en bongannut. Nyt kaiketi kp 29 jos oikein oon laskenut...menkat ei oo alkaneet. ensi kierrossa sitten aloitan clomit joilla poikakin sai alkunsa. Ja poika siis syntynyt 02/14.
 
Pikasepustus siis uudemman kerran tähän vielä :)
Olen 29, minulla on -08 syntynyt poika perin vaikeasta ja surullisesta suhteesta, joka tuli päätökseen reilu viisi vuotta sitten. Nyt vierellä kulkee mies, joka todella välittää ja häät on tässä työn alla tällä hetkellä <3 Pieni ihminen olisi myös tervetullut perheeseemme, joten pienten matemaattisten kaavailujen jälkeen päädyimme siihen, että yritimme vauvaa tuossa kevään/alkukesän puolelle ja laitoimme yrityksen jäihin hetkeksi aikaa. Nyt taas voidaan kaveria yrittää siihen saakka kunnes (toivottavasti) hänet meille suodaan. Hanke oli kuitenkin jäissä häitten ajankohdan ja mahdollisen la:n vuoksi muutaman kuukauden ajan.
Itselläni on säntillinen kierto 28pvä, joka ikäväksi yllätykseksi on alkanut nyt sekoilla viimeisimpien kuukausien aikana, liekö tuo tuleva 30v siihen syynä vai joku todellinen ongelma. Alavatsakipujakin on ollut aikoina, kun "ei kuuluisi" olla. Asian tiimoilta kävin lääkärilläkin, joka ei laittanut tikkua ristiin asian vuoksi, joten arvoitukseksi jäänee ainakin toistaiseksi :/
En kuussa kuitenkin polkastaan kirjaimellisesti homma taas käyntiin ja tälle vuodelle se onkin jo yk5 :) Jään tutustumaan ja lueskelemaan teidän kanssahaaveilijoitten tilanteisiin ja saatan tänne jo jotain lisää kirjoitellakkin. Paljon plussia pimeeseen syksyyn <3
 
Hei,

Anteeksi että huutelen väliin. Mutta kiinnostasko ketään ostaa paria raskaustestiä kun jäi käyttämättä:

- Yksi Clearblue digital, pakkauksessa muovit avaamatta
- yksi precheck -liukatesti pakkauksessa avaamatta

yht. 13e spk

Jos kiinnostuit, laitatko yksäriä niin sovitaan yksityiskohdat :)
 
Moikka. Täällä ilmoittautuu yks kuumeilija mukaan..vauva haaveita takana vuodesta 2010, yrityskertoja monta takana. Pco löytyy ja toinen tuuba tukossa ja lekuritkin on ivf hoitoa ehdotellut. Yksi 03 syntynyt lapsukainen on jo, mutta miehen kanssa yhteistä on siis tullut tovi haaveiltua. Nyt sitten ollut huippu pitkä kierto meneillään (heinäkuussa viimeksi ollu kuukautiset) syyskuussa testattu ja puhdas nega oli. Sit jättänyt testailut, on nimittäin aina melko rankkoja nuo nega vastaukset vaikka onhan nuihin jo tullut totuttua, mut silti. Nooh, tulin sit testanneeksi viime perjantaina vielä "jos nyt kuitenni" mielellä ja hupsheijjakkaan, niin tyylipuhdas kaksi viivaa tuli heti ku olla ja voi. Nyt oon sit siitä asti ihmeissään tikku tuijotellu ja väliin muutaman onnenkyyneleen vuodattanu. Huomenna suorilta lääkärille kattomaan et missä mennään vai mennäänkö missään..ei oikeen voi laskee la:ta viime vuodonkaan mukaan. Niin epätodellinen tunne meneillään, huomenna sit tosiaan selviää et näyttikö testi oikein ja onko kaikki ok ja se et milloinka sitä voipi uutta tulokasta odotella saapuvaksi. Kaikille plussa tuulia <3
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
dreamdiamond, mitäs siellä lekurissa selvis? Aika jännä että raskaus on tärpänny vaikkei oo menkkojakaan ollu pitkään aikaan. Mulla ku on ollu useita kuukausia ettei oo menkkoja tullu niin en oo myöskään sillon ovuloinu..
 
dreamdiamond, mitäs siellä lekurissa selvis? Aika jännä että raskaus on tärpänny vaikkei oo menkkojakaan ollu pitkään aikaan. Mulla ku on ollu useita kuukausia ettei oo menkkoja tullu niin en oo myöskään sillon ovuloinu..
No lääkäri tuumas alkuun että raskauspussi näkyy ja pienenpieni alkio. Viikkoja 5+? Määräsi verikokeisiin. Seuraavana päivänä luovutin tippasen labralle ja tulos oli yli 6700 eli arvo ainakin on hyvät. Nyt sitten 16.12 on seuraava ultra, tarkistetaan onko hän mukana pysynyt, lyökö sydän yms. Labroissa pitää käydä ennen ultraa. Eli elellään jännittäviä aikoja <3
 
Liitympäs minäkin seuraan. Täällä haaveiltu vauvasta jo pari vuotta mutta työtilanteen takia yrittäminen on ollut jäissä tähän syksyyn saakka(minä 26, mies 28). Ensimmäiset luomumenkat myöhässä nyt 3 viikkoa mutta testit näyttää tiiviisti negaa. Oireita tuntuisi olevan vaikka millä mitalla joten oma pää ei millään ymmärrä negatiivisia tuloksia. Mutta odotellaan siis. Onnea kaikille plussanneille ♥
 
Hei vaan kaikille, minäkin voisin tänne liittyä. Minä 26v, mies 27v ja meillä on 02/15 syntynyt esikoinen. Imetän edelleen, menkkoja ei ole tullut kertaakaan synnytyksen jälkeen. tähän asti käytetty kumia kun oli tarkoitus odottaa menkkojen alkamista ennen kuin toista ruvetaan yrittämään. Haaveissa olisi toinen lapsi loppuvuodesta -16. Se olisi siinä mielessä kätevää että lapset pääsisivät peräkkäisille luokille kouluun, myöskään emme haluaisi kovin suurta ikäeroa sisarusten välille. Katsotaan kuinka tässä käy, esikoinen tärppäs heti ensiyrittämällä. Loppukesästä oli pari kertaa menkkamaisia tuntemuksia, mutta nyt ei niitäkään ole ollut pariin kuukauteen.

Hyvää plussan ja Joulun odotusta!
 
Pitkästä aikaa taas palstalla..

Ei oo plussaa näkynyt. Tammikuussa tutkimuksiin! En malttaisi odottaa, että saadaan selvyys lapsettomuuden suhteen. Oli tulos mikä tahansa niin saapahan mielenrauhan.

Nyt menossa kp 16 ja dop 2. Tällä kertaa hedelmällinen aika (6pv joista viimeinen ovis) hyödynnetty mahdollisimman aktiivisesti, vain yhtenä päivänä ei "lemmitty". :D
Tosin onhan ovikset aiemminkin hyödynnetty ilman tulosta, joten olen 90% varautunut menkkojen alkamiseen. Kuitenkin se pikkiriikkinen toivon kipinä siellä aina kytee. :rolleyes:
 

Yhteistyössä