Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
~lena~
SUNUNTAI 19.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------17/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------21/31------------------3----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?----------Tytt 6; 08
 
~lena~
MAANANTAI 20.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------18/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------22/31------------------3----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?----------Tytt 6; 08
 
~lena~
Heipä hei,

mua ottaa niin paljon päähän tuo ukon viikonloppuinen pihtaus että ei meinaa siitä yli päästä. PRKL. Siinä meni staattiset päivät nyt ihan hukkaan. Mutta kun ei sitä nyt oikein raiskatakaan voinut ;) Taidanpa kostaa ja antaa vasta seuraavan oviksen aikaan. =) No ei kai...

Tää kierto meni sitten varmaan harjoitellessa, mutta toivotaan vielä jos olisi vaikka tuuri käyny. Testasin tuossa äsken vielä ovistakin, mutta tulokseksi sain sellaisen viivanpaikan. En kyllä luota noihin tikkuihin yhtään. Menis nyt vaan tämä viikko nopeasti. Saa nähdä milloin sitä sitten testailee kun ei malta kuitenkaan odotella sinne menkkojen alkuun saakka. Kohta varmaan alkaa sellaiset valeraskaus oireet, kun tarpeeksi kauan pohdiskelee.

Mites heituli? Joko alkaa raskausoiretta pukata?
 
~lena~
TIISTAI 21.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------19/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------23/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tyttö 6/08
 
~lena~
Moikkis,

C81 ilmoittelehan kuulumisiasi välillä jos käyt täällä pyörähtämässä. Mä oon tosiaan alkanu keksiä itselleni oireita vaikka esikoisesta ei ollut alkuraskauden aikana kun pohjaton väsymys. Nyt sitten olen muka väsy ja kaikenmaailman alavatsa tuntemuksia on, vaikka tärpin todennäköisyys melko pieni. Voi tätä ihmismieltä!

Päivänjatkoja!
 
Heituli
~Lena~ meillä kaks viimeisintä kiertoa meni harakoille just miehen pihtaamisen takia. Joten tämä kierto on oikeastaan se eka Oikea yrityskuukausi.
Mut pidetään peukut pystyssä, että olisi tärpännyt ja nuo oireet viittaisi raskauteen! :)

Omista raskausoireista en osaa sanoa juuta en jaata. Välillä tuntuu vaikka minkälaisia oireita, toisinaan taas ei. Että otapa selvää. Ainut, että alavatsaa on juilinut oviksesta lähtien ja flunssaoireita koko ajan.

Mites muuten tuo ruumiinlämpö, onko se koholla, normaali vai alempi alkavassa raskaudessa?
 
Heituli
Alkuperäinen kirjoittaja ~lena~:
lämpö on koholla oviksesta menkkoihin ja lämmöt tippuu kun menkat alkaa... Jäävät vähän koholle raskauden alkaessa.
No nyt sitten alkoikin jännittämään, josko sitä sittenkin olisi raskaana :)
Mulla on lämmöt olut 36,6-36,9 välillä. Normaali lämpö mulla on 36,4.

 
~lena~
Toivotaan heituli että tärppää...

Nyt mulla taas sellainen olo että varmaan raskaana kun metalli maistuu suussa ja ällöttää... ja vatsassakin perhosia. Huomenna varmasti taas mieli muuttunu. Ai niin ja vessassakin pitää juosta. Testatakaan ei oikein vielä kannata. No malttia, malttia...

Tiputaan varmaan sitten korkeelta ja kovaa... Kun todennäköisyys että olisin raskaana on aika pieni, noiden pupuilujen ja oletetun oviksen välinen aika kun oli pari päivää.
 
Heituli
Täälläkin taas uusia oireita pukkaa tulemaan, varmaan harha-ajatelmia. Alaselkään on tämän illan juilinut ja hajut haisee nokkaan vahvemmin kuin ennen. Etenkin kana haisi todella pahalle kun mies sitä paistoi :( niin, ja vessassa saan itsekin juosta vähän väliä, jopa yöllä pitää vessaan päästä. Ja väsy on aivan kamalaa, voisin nukkua kellon ympäri :S

~lena~ toivottavasti saataisiin ne isänpäivän plussat. Mitenkähän tässä malttaisi loppukuuhun odotella, r-testitkin polttelee kaapissa näppejä.
Sinähän taidat päästä ennen minua testailemaan ;)
 
~lena~
KESKIVIIKKO 22.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------20/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------24/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
~lena~
Huomenta,

Heituli sun oireet kuullostaa kyllä todella lupaavilta. Mulla kanssa pari herkkää testiä kaapissa ja mieli tekis jo testailla mutta siinä tuskin olis mitään järkeä. Jaksas vaikka pari päivää vielä...

Nyt taas vatsassa tuntunu aamusta jännälle... Toivotaan että vauvakuume ei huijaa kroppaa...
 
C 81
Alkuperäinen kirjoittaja ~lena~:
Moikkis,

C81 ilmoittelehan kuulumisiasi välillä jos käyt täällä pyörähtämässä. Mä oon tosiaan alkanu keksiä itselleni oireita vaikka esikoisesta ei ollut alkuraskauden aikana kun pohjaton väsymys. Nyt sitten olen muka väsy ja kaikenmaailman alavatsa tuntemuksia on, vaikka tärpin todennäköisyys melko pieni. Voi tätä ihmismieltä!

Päivänjatkoja!
Kyllä mei käyn melkein joka päivä lukemassa teien kuulumiset! :)
Tänään on varhaisultra. Oireet on aika vähissä, ja eilen tuli tuhrua.. mahdollisimman realistisin mielin ultraan siis.. Voipi olla huonoja uutisia.

 
~lena~
TORSTAI 23.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------21/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------25/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
~lena~
Huomenta,

hemmetti kun pitää ihmisen olla malttamaton! Hävettää ihan tunnustaa että menin ja testasin aamulla (neg.). Nyt sitten ihan mieli maassa, vaikka järki sanoo ettei sen testin pitäs vielä mitään näyttääkään. Mut silti... Kaikki kuvitellut oireetkin katos! Nyt täytyy kyllä malttaa tuonne pitkälle ens viikkoon ennen kun testailen uudestaan, mikäli edes tarpeellista.

Pitikin mennä tilailemaan noita r-testejä, sitten ne polttelee just näin. Noloa.

 
Heituli
No jospa se muutaman päivän päästä plussa pärähtäis. Ei sen puoleen, oon minäkin hiplaillu noita testejä kaapissa, mutta vielä olen malttanut odottaa. Vaikka kiusaus olisi suuri ;)

Mitähän C 81 kuuluu? Toivottavasti kaikki olisi kunnossa!

En tiedä johtuuko jännityksestä, onko masussa elämää, mutta kuvottava olo on ollut pari päivää. Pistän kyllä jännityksen piikkiin ;)
Jotenkin vaan tuntuu että loppukuusta kaikki haaveet taas romuttuu ja ne pirun menkat alkaa..
 
c 81
Alkuperäinen kirjoittaja Heituli:
Mitähän C 81 kuuluu? Toivottavasti kaikki olisi kunnossa!
Kaikki ok! PIkkuinen syke näkyi. Mutta on hematooma jonka johdosta lepoa ja rauhaa määrättiin viikoksi (hah! 8kk ikäisen pikkuisen kanssa TOSI helppoa). Tämä on kuitenkin tuttua likan raskauden kohdalta, joten en panikoi..

bd bd bd jännäilijöille, mie käyn seuraamassa teien kuulumisia!!

 
~lena~
PERJANTAI 24.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------22/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------26/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
Heituli
Piinaviikko alkoi :S jännityksellä ja kauhulla odotan kuin käy...
Tänään on kipeytynyt rinnat ihan tajuttomasti, ja niin yleensä käy viikko ennen menkkojen alkamista. Paitsi että nyt on kokonaan rinnat kipeänä, yleensä kipeytyy vain nännit. Joten pelätään pahinta, toivotaan parasta.
 
~lena~
LAUANTAI 25.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------23/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------27/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 
lena, ei kirj.
SUNNUNTAI 26.10.

Nim.merkki KP YK
Lena-------------24/25-28---------------1----------Tyttö 8/07
Heituli-----------28/31------------------3-----------Esikoinen kyseessä
Tytönäippä-------??----------------------?-----------Tytt 46; 6/08
 

Yhteistyössä